Problem z pompą wysokiego ciśnienia paliwa (pięta achillesa?)

R55, R56, R57, R58, R59, R60 & R61

Moderatorzy: flapjck1, Drail

Awatar użytkownika
dawid
Super użytkownik
Super użytkownik
Posty: 1263
Rejestracja: 25 lis 2006, 17:47
Posiadane auto:
Lokalizacja: Kraków

Re: Problem z pompą wysokiego ciśnienia paliwa (pięta achillesa?)

Post autor: dawid »

Jaśnie Panicz pisze:
dawid pisze:W starszej dyskusji na temat pomp - http://www.mini.org.pl/viewtopic.php?f=72&t=15638
użytkownik "zeb" podał ich numery tj:

Silnik N14 --> oem 13517588879 - Peugeot/Citroen --> 1920LL
Silnik N18 --> oem 13517592429 - Peugeot/Citroen --> 1920RT

z adnotacją "Są to te same pompy, różnią się tylko mocowaniem" oraz, że przez różnice w mocowaniu "musiałbyś wymienić silnik".

Więc czy ktoś montował te pompy z Peugeot w końcu czy nie? Jak z nimi jest, bo Peugeot nie daje możliwości zwrotu części zatem bez sensu wydawać na marne 2+ k pln. Proszę o rozwianie wątpliwość

No to wszyscy wiemy, ponoć są osoby, które montowały 1920LL do N14 i jest ok. Ja niestety muszę mieć 1920RT i jakoś nie ma nikogo kto by potwierdził, że ona działa i można śmiało brać. Trzecia najnowsza pompa do n18 boscha ponoć się nie psuje:)
Ja też 1920RT i stoje na niczym, oprócz tego, że firma regenerująca potwierdziła, że nie da się jej naprawić (przez telefon mówili, że się naprawi).
Także teraz muszę kupić coś jak najszybciej a nie chcę wtopiś ponad 2k na złą pompę
R60 | since 2006.
Jaśnie Panicz
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 320
Rejestracja: 23 lip 2014, 23:22
Posiadane auto:
Lokalizacja: ...

Re: Problem z pompą wysokiego ciśnienia paliwa (pięta achillesa?)

Post autor: Jaśnie Panicz »

dawid pisze:
Jaśnie Panicz pisze:
dawid pisze:W starszej dyskusji na temat pomp - http://www.mini.org.pl/viewtopic.php?f=72&t=15638
użytkownik "zeb" podał ich numery tj:

Silnik N14 --> oem 13517588879 - Peugeot/Citroen --> 1920LL
Silnik N18 --> oem 13517592429 - Peugeot/Citroen --> 1920RT

z adnotacją "Są to te same pompy, różnią się tylko mocowaniem" oraz, że przez różnice w mocowaniu "musiałbyś wymienić silnik".

Więc czy ktoś montował te pompy z Peugeot w końcu czy nie? Jak z nimi jest, bo Peugeot nie daje możliwości zwrotu części zatem bez sensu wydawać na marne 2+ k pln. Proszę o rozwianie wątpliwość

No to wszyscy wiemy, ponoć są osoby, które montowały 1920LL do N14 i jest ok. Ja niestety muszę mieć 1920RT i jakoś nie ma nikogo kto by potwierdził, że ona działa i można śmiało brać. Trzecia najnowsza pompa do n18 boscha ponoć się nie psuje:)
Ja też 1920RT i stoje na niczym, oprócz tego, że firma regenerująca potwierdziła, że nie da się jej naprawić (przez telefon mówili, że się naprawi).
Także teraz muszę kupić coś jak najszybciej a nie chcę wtopiś ponad 2k na złą pompę

A jakie masz objawy i wiesz, że to na pewno pompa? jakie błędy i jaki przebieg? Mogę mieć poniżej 2k z ASO PSA więc jak coś możemy razem zamówić może by było taniej, ale póki co nie ma gwarancji że to zadziała, a nikt się nie wypowiada . Pompy MINI nie uśmiecha mi się kupować i czekam obecnie na cud:)
Awatar użytkownika
dawid
Super użytkownik
Super użytkownik
Posty: 1263
Rejestracja: 25 lis 2006, 17:47
Posiadane auto:
Lokalizacja: Kraków

Re: Problem z pompą wysokiego ciśnienia paliwa (pięta achillesa?)

Post autor: dawid »

Jaśnie Panicz pisze:
dawid pisze:
Jaśnie Panicz pisze:

No to wszyscy wiemy, ponoć są osoby, które montowały 1920LL do N14 i jest ok. Ja niestety muszę mieć 1920RT i jakoś nie ma nikogo kto by potwierdził, że ona działa i można śmiało brać. Trzecia najnowsza pompa do n18 boscha ponoć się nie psuje:)
Ja też 1920RT i stoje na niczym, oprócz tego, że firma regenerująca potwierdziła, że nie da się jej naprawić (przez telefon mówili, że się naprawi).
Także teraz muszę kupić coś jak najszybciej a nie chcę wtopiś ponad 2k na złą pompę

A jakie masz objawy i wiesz, że to na pewno pompa? jakie błędy i jaki przebieg? Mogę mieć poniżej 2k z ASO PSA więc jak coś możemy razem zamówić może by było taniej, ale póki co nie ma gwarancji że to zadziała, a nikt się nie wypowiada . Pompy MINI nie uśmiecha mi się kupować i czekam obecnie na cud:)
100% pompa, kodów błędów nie pamiętam, ale raz już ją wymieniałem 2.5 roku temu. Zakup zbiorowy ok, z tym, że ja potrzebuje mieć pompę w tym tyg
R60 | since 2006.
Jaśnie Panicz
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 320
Rejestracja: 23 lip 2014, 23:22
Posiadane auto:
Lokalizacja: ...

Re: Problem z pompą wysokiego ciśnienia paliwa (pięta achillesa?)

Post autor: Jaśnie Panicz »

dawid pisze:
Jaśnie Panicz pisze:
dawid pisze:
Ja też 1920RT i stoje na niczym, oprócz tego, że firma regenerująca potwierdziła, że nie da się jej naprawić (przez telefon mówili, że się naprawi).
Także teraz muszę kupić coś jak najszybciej a nie chcę wtopiś ponad 2k na złą pompę

A jakie masz objawy i wiesz, że to na pewno pompa? jakie błędy i jaki przebieg? Mogę mieć poniżej 2k z ASO PSA więc jak coś możemy razem zamówić może by było taniej, ale póki co nie ma gwarancji że to zadziała, a nikt się nie wypowiada . Pompy MINI nie uśmiecha mi się kupować i czekam obecnie na cud:)
100% pompa, kodów błędów nie pamiętam, ale raz już ją wymieniałem 2.5 roku temu. Zakup zbiorowy ok, z tym, że ja potrzebuje mieć pompę w tym tyg
To jaki masz przebieg? pompę kupowałeś w MINI czy w PSA? i co 2 lata gwarancji się skończyło i znowu to samo? próbowałeś reklamować?
Ogólnie dziwne, że tego nie regenerują inne firmy.
Awatar użytkownika
dawid
Super użytkownik
Super użytkownik
Posty: 1263
Rejestracja: 25 lis 2006, 17:47
Posiadane auto:
Lokalizacja: Kraków

Re: Problem z pompą wysokiego ciśnienia paliwa (pięta achillesa?)

Post autor: dawid »

Jaśnie Panicz pisze:
dawid pisze:
Jaśnie Panicz pisze:

A jakie masz objawy i wiesz, że to na pewno pompa? jakie błędy i jaki przebieg? Mogę mieć poniżej 2k z ASO PSA więc jak coś możemy razem zamówić może by było taniej, ale póki co nie ma gwarancji że to zadziała, a nikt się nie wypowiada . Pompy MINI nie uśmiecha mi się kupować i czekam obecnie na cud:)
100% pompa, kodów błędów nie pamiętam, ale raz już ją wymieniałem 2.5 roku temu. Zakup zbiorowy ok, z tym, że ja potrzebuje mieć pompę w tym tyg
To jaki masz przebieg? pompę kupowałeś w MINI czy w PSA? i co 2 lata gwarancji się skończyło i znowu to samo? próbowałeś reklamować?
Ogólnie dziwne, że tego nie regenerują inne firmy.
wspominalem juz wielokrotnie w tym watku. przebieg 90k, kupiona w aso, gwarancja 2 lata, przekroczona
R60 | since 2006.
Jaśnie Panicz
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 320
Rejestracja: 23 lip 2014, 23:22
Posiadane auto:
Lokalizacja: ...

Re: Problem z pompą wysokiego ciśnienia paliwa (pięta achillesa?)

Post autor: Jaśnie Panicz »

dawid pisze:
Jaśnie Panicz pisze:
dawid pisze:
100% pompa, kodów błędów nie pamiętam, ale raz już ją wymieniałem 2.5 roku temu. Zakup zbiorowy ok, z tym, że ja potrzebuje mieć pompę w tym tyg
To jaki masz przebieg? pompę kupowałeś w MINI czy w PSA? i co 2 lata gwarancji się skończyło i znowu to samo? próbowałeś reklamować?
Ogólnie dziwne, że tego nie regenerują inne firmy.
wspominalem juz wielokrotnie w tym watku. przebieg 90k, kupiona w aso, gwarancja 2 lata, przekroczona

To jak kupujesz w tym tygodniu to daj znać czy działa będziesz pierwszą osobą:)
zeb
Nowy
Nowy
Posty: 62
Rejestracja: 23 cze 2016, 18:48
Posiadane auto:
Lokalizacja: PL

Re: Problem z pompą wysokiego ciśnienia paliwa (pięta achillesa?)

Post autor: zeb »

Witam.
Z "Jaśnie Panicz" korespondowałem na privie, ale widzę że jest więcej osób zainteresowanych pompą wysokiego ciśnienia, więc mogę co nieco powiedzieć o moich problemach. Ogólnie to kodów błędów miałem sporo, objawy: falowanie obrotów, dławienie się i ratowanie silnika/wysokie obroty na zimnym, i od razu po tym ikonka trybu awaryjnego silnika i utrata mocy. Z kodów wynikało, że były również niewypały na wszystkich cylindrach.
W serwisie, gdzie naprawiam swoje auta, potestowano różne nowe lub używane części- przepływomierz, przepustnica, listwa wtryskowa, wymieniono świece i cewki, wymieniono pompę wysokiego ciśnienia na używkę z allegro - żadnej poprawy. Po wymianie pompy na fabrycznie nową (tą z citroena)- również żadnej poprawy- nie wiadomo dlaczego?! Pomp przetestowanych niestety nie mam, ale też nie płaciłem za nie- serwis je pooddawał. Odstawiłem auto do "swiatamini", postało tam prawie dwa miesiące, potestowali na swoich częściach, niestety oddali auto nienaprawione. W końcu oddałem auto do ASO, opowiedziałem całą historię wraz z moją wiedzą na temat tego, że felerna pompa w USA jest wymieniana na gwarancji do 10lat lub 120tys. Po okazaniu książki serwisowej i wszystkich moich faktur, że auto było/jest w nadmiarze dobrze i często przed czasem serwisowane, ASO Wrocław wynegocjowało w moim imieniu w centrali, zniżkę na pompę 50%. Wymienili pompę na nową oraz przewód doprowadzający paliwo (według mnie jest grubszy od starego) i po problemie. Znów mogę się cieszyć pełną mocą mojego miniaka:) Tak więc niekiedy ASO nie takie straszne, jak je malują, a co najważniejsze - skuteczne! :)
Jaśnie Panicz
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 320
Rejestracja: 23 lip 2014, 23:22
Posiadane auto:
Lokalizacja: ...

Re: Problem z pompą wysokiego ciśnienia paliwa (pięta achillesa?)

Post autor: Jaśnie Panicz »

zeb pisze:Witam.
Z "Jaśnie Panicz" korespondowałem na privie, ale widzę że jest więcej osób zainteresowanych pompą wysokiego ciśnienia, więc mogę co nieco powiedzieć o moich problemach. Ogólnie to kodów błędów miałem sporo, objawy: falowanie obrotów, dławienie się i ratowanie silnika/wysokie obroty na zimnym, i od razu po tym ikonka trybu awaryjnego silnika i utrata mocy. Z kodów wynikało, że były również niewypały na wszystkich cylindrach.
W serwisie, gdzie naprawiam swoje auta, potestowano różne nowe lub używane części- przepływomierz, przepustnica, listwa wtryskowa, wymieniono świece i cewki, wymieniono pompę wysokiego ciśnienia na używkę z allegro - żadnej poprawy. Po wymianie pompy na fabrycznie nową (tą z citroena)- również żadnej poprawy- nie wiadomo dlaczego?! Pomp przetestowanych niestety nie mam, ale też nie płaciłem za nie- serwis je pooddawał. Odstawiłem auto do "swiatamini", postało tam prawie dwa miesiące, potestowali na swoich częściach, niestety oddali auto nienaprawione. W końcu oddałem auto do ASO, opowiedziałem całą historię wraz z moją wiedzą na temat tego, że felerna pompa w USA jest wymieniana na gwarancji do 10lat lub 120tys. Po okazaniu książki serwisowej i wszystkich moich faktur, że auto było/jest w nadmiarze dobrze i często przed czasem serwisowane, ASO Wrocław wynegocjowało w moim imieniu w centrali, zniżkę na pompę 50%. Wymienili pompę na nową oraz przewód doprowadzający paliwo (według mnie jest grubszy od starego) i po problemie. Znów mogę się cieszyć pełną mocą mojego miniaka:) Tak więc niekiedy ASO nie takie straszne, jak je malują, a co najważniejsze - skuteczne! :)

Ty jesteś kolejnym przykładem, że pompa od PSA nowa nie działała. Miałeś z tego co pamiętam 1920LL?
zeb
Nowy
Nowy
Posty: 62
Rejestracja: 23 cze 2016, 18:48
Posiadane auto:
Lokalizacja: PL

Re: Problem z pompą wysokiego ciśnienia paliwa (pięta achillesa?)

Post autor: zeb »

Jaśnie Panicz pisze:
zeb pisze: Ty jesteś kolejnym przykładem, że pompa od PSA nowa nie działała. Miałeś z tego co pamiętam 1920LL?
Mam countrymana, silnik N18, pompa nr 13517592429 (PSA 1920RT)
Jaśnie Panicz
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 320
Rejestracja: 23 lip 2014, 23:22
Posiadane auto:
Lokalizacja: ...

Re: Problem z pompą wysokiego ciśnienia paliwa (pięta achillesa?)

Post autor: Jaśnie Panicz »

zeb pisze:
Jaśnie Panicz pisze:
zeb pisze: Ty jesteś kolejnym przykładem, że pompa od PSA nowa nie działała. Miałeś z tego co pamiętam 1920LL?
Mam countrymana, silnik N18, pompa nr 13517592429 (PSA 1920RT)

No właśnie czyli 1920RT raczej nie działa, też bym przyjął rabat z MINI 50% na pompę:)
zeb
Nowy
Nowy
Posty: 62
Rejestracja: 23 cze 2016, 18:48
Posiadane auto:
Lokalizacja: PL

Re: Problem z pompą wysokiego ciśnienia paliwa (pięta achillesa?)

Post autor: zeb »

Spróbować możesz, to nic nie kosztuje. Podjedź do ASO i pogadaj, lub napisz/zadzwoń do centrali, może się uda.
Jaśnie Panicz
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 320
Rejestracja: 23 lip 2014, 23:22
Posiadane auto:
Lokalizacja: ...

Re: Problem z pompą wysokiego ciśnienia paliwa (pięta achillesa?)

Post autor: Jaśnie Panicz »

zeb pisze:Spróbować możesz, to nic nie kosztuje. Podjedź do ASO i pogadaj, lub napisz/zadzwoń do centrali, może się uda.
Nikt nie zainteresowany.
Awatar użytkownika
dawid
Super użytkownik
Super użytkownik
Posty: 1263
Rejestracja: 25 lis 2006, 17:47
Posiadane auto:
Lokalizacja: Kraków

Re: Problem z pompą wysokiego ciśnienia paliwa (pięta achillesa?)

Post autor: dawid »

Jeżeli auto nie jest krajowe i nie miałeś przeglądów (wymiana oleju itp) w ASO to nie ma na co liczyć z Centralą.

Te auta są żenujące i dziwie się, że tyle lat nimi już jeżdżę. W starych pieprzyła się co chwilę pompa wspomagania, w tych ciśnienia paliwa. Robią gówno i zamiast się do tego przyznać jak człowiek i wymienić, to łapią okazję i na swoich niedoskonałościach widząc, że jest popyt - podbijają cenę z 1000zł na 4500zł co jest zwyczajnie chamskie.
R60 | since 2006.
Jaśnie Panicz
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 320
Rejestracja: 23 lip 2014, 23:22
Posiadane auto:
Lokalizacja: ...

Re: Problem z pompą wysokiego ciśnienia paliwa (pięta achillesa?)

Post autor: Jaśnie Panicz »

dawid pisze:Jeżeli auto nie jest krajowe i nie miałeś przeglądów (wymiana oleju itp) w ASO to nie ma na co liczyć z Centralą.

Te auta są żenujące i dziwie się, że tyle lat nimi już jeżdżę. W starych pieprzyła się co chwilę pompa wspomagania, w tych ciśnienia paliwa. Robią gówno i zamiast się do tego przyznać jak człowiek i wymienić, to łapią okazję i na swoich niedoskonałościach widząc, że jest popyt - podbijają cenę z 1000zł na 4500zł co jest zwyczajnie chamskie.

Dlatego tylko VAG :)
Awatar użytkownika
Saguaro
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 492
Rejestracja: 11 lut 2016, 12:47
Posiadane auto: Mini Cooper R56 John Cooper Works
Lokalizacja: Malopolska

Re: Problem z pompą wysokiego ciśnienia paliwa (pięta achillesa?)

Post autor: Saguaro »

kurde straszycie tą pompą :D ja mam 95kkm przebiegu i pewnie za chwilę mnie to czeka, oby nie w trasie na wakacje :D póki co żadnych objawów, żadnych błędów nie ma ale już czujność wzmożona :D co się w zasadzie pieprzy w tej pompie, że nie da się tego zregenerować?
Był Mini Clubman S R55, Mini R52 S, jest Mini R56 JCW
ODPOWIEDZ