
Mini cooper r50 wypadanie zapłonu.
-
- WITAJ.Zanim zapytasz poszukaj odpowiedzi
- Posty: 1
- Rejestracja: 02 mar 2017, 16:56
- Posiadane auto: bmw e36 coupe
- Lokalizacja: Częstochowa
Mini cooper r50 wypadanie zapłonu.
Witam. Mam problem z mini, mianowicie na kompie wyskakują dwa błędy "wypadanie zapłonu cylinder 4" i błąd p1661. Auto chodzi jak na trzech cylindrach nie da się jeździć. Wymienione świece, przewody i cewka, wtryski sprawdzone są ok. Może jakieś pomysły bo boję się że to może być koniec zaworów w głowicy. 

- flapjck1
- Maniak
- Posty: 8851
- Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
- Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
- Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
- Kontakt:
Re: Mini cooper r50 wypadanie zapłonu.
Pomiar kompresji zrob
Glowica do remontu to nie najczarniejszy scenariusz
Glowica do remontu to nie najczarniejszy scenariusz

Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
- Kuner
- Swój Człowiek
- Posty: 355
- Rejestracja: 22 mar 2010, 15:09
- Posiadane auto: R56, R50, BMW Rally, Chrysler
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Mini cooper r50 wypadanie zapłonu.
Zawory. Głowica do małego remontu i będzie z glowy.Ramzes120 pisze:Witam. Mam problem z mini, mianowicie na kompie wyskakują dwa błędy "wypadanie zapłonu cylinder 4" i błąd p1661. Auto chodzi jak na trzech cylindrach nie da się jeździć. Wymienione świece, przewody i cewka, wtryski sprawdzone są ok. Może jakieś pomysły bo boję się że to może być koniec zaworów w głowicy.
http://www.swiatMINI.pl
Niezależny serwis samochodów MINI
Serwis, modyfikacje, części do Twojego MINI.
tel. 665 885 775; 690 094 000
Niezależny serwis samochodów MINI
Serwis, modyfikacje, części do Twojego MINI.
tel. 665 885 775; 690 094 000