R55 R56 demontaż tylnych głośników

R55, R56, R57, R58, R59, R60 & R61

Moderatorzy: flapjck1, Drail

Awatar użytkownika
Saguaro
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 492
Rejestracja: 11 lut 2016, 12:47
Posiadane auto: Mini Cooper R56 John Cooper Works
Lokalizacja: Malopolska

R55 R56 demontaż tylnych głośników

Post autor: Saguaro »

Panie i Panowie. Czy ktoś demontował tylne głośniki? zwłaszcza w R55 bo o ten model mi chodzi, choć jedna ścianka jest podobna jak w R56 więc zasada pewnie ta sama. Trzeba cały boczek ścianki zdemontować by się dorwać do głośnika? ktoś się bawił?
Był Mini Clubman S R55, Mini R52 S, jest Mini R56 JCW
qbi2
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 103
Rejestracja: 19 lis 2016, 20:36
Posiadane auto: Mini Clubman
Lokalizacja: Toruń

Re: R55 R56 demontaż tylnych głośników

Post autor: qbi2 »

Awatar użytkownika
Saguaro
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 492
Rejestracja: 11 lut 2016, 12:47
Posiadane auto: Mini Cooper R56 John Cooper Works
Lokalizacja: Malopolska

Re: R55 R56 demontaż tylnych głośników

Post autor: Saguaro »

ło w morde, cały boczek z tyłu trza ściągnąć, o ile taki boczek drzwiowy to pikuś to ten z tyłu pewnie milion zatrzasków :) ale dzięki :) trzeba będzie się pobawić i zaopatrzeć w nowe spinki co by potem nie skrzypiało :D
Był Mini Clubman S R55, Mini R52 S, jest Mini R56 JCW
Enemy
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 354
Rejestracja: 22 sty 2015, 19:25
Posiadane auto: F60 SD, R55 JCW
Lokalizacja: Warszawa

Re: R55 R56 demontaż tylnych głośników

Post autor: Enemy »

Eeee tam, nie jest to takie straszne i spinek nie ma tak duzo. Najwazniejsze to te metalowe, ktore sie wsuwa razem z boczkiem od gory w mocowania w karoserii. Ale pewnie juz to obczailes:)?
Awatar użytkownika
Saguaro
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 492
Rejestracja: 11 lut 2016, 12:47
Posiadane auto: Mini Cooper R56 John Cooper Works
Lokalizacja: Malopolska

Re: R55 R56 demontaż tylnych głośników

Post autor: Saguaro »

Enemy pisze:Eeee tam, nie jest to takie straszne i spinek nie ma tak duzo. Najwazniejsze to te metalowe, ktore sie wsuwa razem z boczkiem od gory w mocowania w karoserii. Ale pewnie juz to obczailes:)?
Jeszcze nie bo nie kupilem jeszcze glosnikow ale dzieki za info. Przyda sie napewno :)
Był Mini Clubman S R55, Mini R52 S, jest Mini R56 JCW
Enemy
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 354
Rejestracja: 22 sty 2015, 19:25
Posiadane auto: F60 SD, R55 JCW
Lokalizacja: Warszawa

Re: R55 R56 demontaż tylnych głośników

Post autor: Enemy »

jak ja nie lubie jak ludzie (jak ten gosc na filmiku) podwazaja widoczne zaslepki (jak te z napisami airbag) srubokretem i potem zarowno plastik slupka jak i zaslepka sa porysowane i pokiereszowane. Jesli masz audio HK to uwazaj jak bedziesz ciagnac za boczek bo tweeter jest w nim i mozesz zerwac kabel.
Awatar użytkownika
Saguaro
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 492
Rejestracja: 11 lut 2016, 12:47
Posiadane auto: Mini Cooper R56 John Cooper Works
Lokalizacja: Malopolska

Re: R55 R56 demontaż tylnych głośników

Post autor: Saguaro »

Enemy pisze:jak ja nie lubie jak ludzie (jak ten gosc na filmiku) podwazaja widoczne zaslepki (jak te z napisami airbag) srubokretem i potem zarowno plastik slupka jak i zaslepka sa porysowane i pokiereszowane. Jesli masz audio HK to uwazaj jak bedziesz ciagnac za boczek bo tweeter jest w nim i mozesz zerwac kabel.
mam zestaw wyjmaków specjalnych do spinek i plastików :) nie uznaje metody śrubokręta :D
Był Mini Clubman S R55, Mini R52 S, jest Mini R56 JCW
Awatar użytkownika
Inferno
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 419
Rejestracja: 15 paź 2016, 07:26
Posiadane auto: R60 S all4 AT
Lokalizacja: Warszawa

Re: R55 R56 demontaż tylnych głośników

Post autor: Inferno »

Enemy pisze:jak ja nie lubie jak ludzie (jak ten gosc na filmiku) podwazaja widoczne zaslepki (jak te z napisami airbag) srubokretem i potem zarowno plastik slupka jak i zaslepka sa porysowane i pokiereszowane. Jesli masz audio HK to uwazaj jak bedziesz ciagnac za boczek bo tweeter jest w nim i mozesz zerwac kabel.
Niestety tak robi większość mechaników a później zachodzisz w głowę dlaczego plastiki hałasują na byle nierównościach.
Większość takich zaczepów montażowych jest jednorazowa i powinna być wymieniana. Kiedyś jechałem SL 500 zrobionym przez takiego "mechanika" i czułem się jak w Nysie a nie w klasie premium facepalm
ODPOWIEDZ