R55 R56 demontaż tylnych głośników
- Saguaro
- Swój Człowiek
- Posty: 492
- Rejestracja: 11 lut 2016, 12:47
- Posiadane auto: Mini Cooper R56 John Cooper Works
- Lokalizacja: Malopolska
R55 R56 demontaż tylnych głośników
Panie i Panowie. Czy ktoś demontował tylne głośniki? zwłaszcza w R55 bo o ten model mi chodzi, choć jedna ścianka jest podobna jak w R56 więc zasada pewnie ta sama. Trzeba cały boczek ścianki zdemontować by się dorwać do głośnika? ktoś się bawił?
Był Mini Clubman S R55, Mini R52 S, jest Mini R56 JCW
- Saguaro
- Swój Człowiek
- Posty: 492
- Rejestracja: 11 lut 2016, 12:47
- Posiadane auto: Mini Cooper R56 John Cooper Works
- Lokalizacja: Malopolska
Re: R55 R56 demontaż tylnych głośników
ło w morde, cały boczek z tyłu trza ściągnąć, o ile taki boczek drzwiowy to pikuś to ten z tyłu pewnie milion zatrzasków ale dzięki trzeba będzie się pobawić i zaopatrzeć w nowe spinki co by potem nie skrzypiało
Był Mini Clubman S R55, Mini R52 S, jest Mini R56 JCW
-
- Swój Człowiek
- Posty: 354
- Rejestracja: 22 sty 2015, 19:25
- Posiadane auto: F60 SD, R55 JCW
- Lokalizacja: Warszawa
Re: R55 R56 demontaż tylnych głośników
Eeee tam, nie jest to takie straszne i spinek nie ma tak duzo. Najwazniejsze to te metalowe, ktore sie wsuwa razem z boczkiem od gory w mocowania w karoserii. Ale pewnie juz to obczailes:)?
- Saguaro
- Swój Człowiek
- Posty: 492
- Rejestracja: 11 lut 2016, 12:47
- Posiadane auto: Mini Cooper R56 John Cooper Works
- Lokalizacja: Malopolska
Re: R55 R56 demontaż tylnych głośników
Jeszcze nie bo nie kupilem jeszcze glosnikow ale dzieki za info. Przyda sie napewnoEnemy pisze:Eeee tam, nie jest to takie straszne i spinek nie ma tak duzo. Najwazniejsze to te metalowe, ktore sie wsuwa razem z boczkiem od gory w mocowania w karoserii. Ale pewnie juz to obczailes:)?
Był Mini Clubman S R55, Mini R52 S, jest Mini R56 JCW
-
- Swój Człowiek
- Posty: 354
- Rejestracja: 22 sty 2015, 19:25
- Posiadane auto: F60 SD, R55 JCW
- Lokalizacja: Warszawa
Re: R55 R56 demontaż tylnych głośników
jak ja nie lubie jak ludzie (jak ten gosc na filmiku) podwazaja widoczne zaslepki (jak te z napisami airbag) srubokretem i potem zarowno plastik slupka jak i zaslepka sa porysowane i pokiereszowane. Jesli masz audio HK to uwazaj jak bedziesz ciagnac za boczek bo tweeter jest w nim i mozesz zerwac kabel.
- Saguaro
- Swój Człowiek
- Posty: 492
- Rejestracja: 11 lut 2016, 12:47
- Posiadane auto: Mini Cooper R56 John Cooper Works
- Lokalizacja: Malopolska
Re: R55 R56 demontaż tylnych głośników
mam zestaw wyjmaków specjalnych do spinek i plastików nie uznaje metody śrubokrętaEnemy pisze:jak ja nie lubie jak ludzie (jak ten gosc na filmiku) podwazaja widoczne zaslepki (jak te z napisami airbag) srubokretem i potem zarowno plastik slupka jak i zaslepka sa porysowane i pokiereszowane. Jesli masz audio HK to uwazaj jak bedziesz ciagnac za boczek bo tweeter jest w nim i mozesz zerwac kabel.
Był Mini Clubman S R55, Mini R52 S, jest Mini R56 JCW
- Inferno
- Swój Człowiek
- Posty: 419
- Rejestracja: 15 paź 2016, 07:26
- Posiadane auto: R60 S all4 AT
- Lokalizacja: Warszawa
Re: R55 R56 demontaż tylnych głośników
Niestety tak robi większość mechaników a później zachodzisz w głowę dlaczego plastiki hałasują na byle nierównościach.Enemy pisze:jak ja nie lubie jak ludzie (jak ten gosc na filmiku) podwazaja widoczne zaslepki (jak te z napisami airbag) srubokretem i potem zarowno plastik slupka jak i zaslepka sa porysowane i pokiereszowane. Jesli masz audio HK to uwazaj jak bedziesz ciagnac za boczek bo tweeter jest w nim i mozesz zerwac kabel.
Większość takich zaczepów montażowych jest jednorazowa i powinna być wymieniana. Kiedyś jechałem SL 500 zrobionym przez takiego "mechanika" i czułem się jak w Nysie a nie w klasie premium