Duży kąt tylnego koła i stuki
Duży kąt tylnego koła i stuki
Od jakiegoś czasu coś stuka z tyłu po prawej stronie szczególnie na nierówności podbijającej koło, czasami przy ruszaniu. Dziś spojrzałem na samochód i ewidentnie tylne koło prawe ma większy kąt niż lewe. Amatorsko zmierzone kąty to lewy 1.0 prawy 4.9. Od czego zacząć, według mnie to wachacz albo górny albo dolny. Może macie jakiś pomysł.
-
- Nowy
- Posty: 96
- Rejestracja: 09 maja 2010, 09:43
- Posiadane auto: Mini F56, Mini R60, Mini R53
- Lokalizacja: Wroclaw
Re: Duży kąt tylnego koła i stuki
Poprostu jedz na geometrie i niech ci to ustawia.
- flapjck1
- Maniak
- Posty: 8845
- Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
- Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
- Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
- Kontakt:
Re: Duży kąt tylnego koła i stuki
jak stuka to ma cos luzy, wiec najpierw to, potem geometria
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
Re: Duży kąt tylnego koła i stuki
Ok geometria i sprawdzenie luzów, oczywiści w pierwszej kolejności, Bardziej mi chodzi gdzie te luzy mogą się pojawiać - łącznik, wahacz czy jakieś gumy w tylnym moście. Samochód ma przejechane dopiero 100000 dlatego jest to dla mnie dziwne że coś już się zużyło.
- flapjck1
- Maniak
- Posty: 8845
- Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
- Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
- Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
- Kontakt:
Re: Duży kąt tylnego koła i stuki
jak sie pochylilo kolo to ktorys z wahaczy poprzecznych albo jego tuleje
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
- flapjck1
- Maniak
- Posty: 8845
- Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
- Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
- Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
- Kontakt:
Re: Duży kąt tylnego koła i stuki
100 000 i dziwne ze cos sie zuzylo? daj mi sie takim autem powyglupiac to na 1000 km zniszcze zawias caly kompletnie
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
Re: Duży kąt tylnego koła i stuki
Masz racje że wszystko ma prawo się zużyć, ale zwykle w samochodach które miałem, naprawiałem przednie zawieszenie, z tyłem nie miałem problemów po takich przebiegach. W Golfie 5 też z tyłu jest wielowahacz i po 200000 nic się nie dzieje. No nic narazie sprawdzę co mogło się uszkodzić a jak poradzę sobie z problemem to napisze.
Re: Duży kąt tylnego koła i stuki
Po sprawdzeniu, wyszło że uszkodzona jest tuleja nad tylną belką, na pewno nie jest to żaden wahacz.