Witam,
Zanim opiszę problem zaznaczam, iż forum przeszukałem aby nikomu nie zawracać czasu.
PROBLEM:
Mini 2003 -116KM - Problem Ciśnienia oleju pojawiający się tylko i wyłącznie na rozgrzanym silniku. Odpalam auto bezproblemowo, żadnych stuków ubytków mocy itd. Po prostu zapala się kontrolka od ciśnienia oleju po rozgrzaniu oleju/silnika do optimum. Po dodaniu gazu obr. ok 1100 kontrolka gaśnie i jadąc oczywiście na biegach po kolei nie ma problemu. W momencie dojazdu do świateł itd, bieg jałowy kontrolka zaczyna świecić.
Co zostało zrobione - chyba wszystko co jest możliwe aby nie doszło do remontu a chyba jednak tylko to pozostało aczkolwiek może Wy drodzy koledzy macie jeszcze jakieś pomysły.
Na początku wymieniony sam czujnik po winie zamówiony w BMW, brak efektu - stwierdzenie mechanika niestety pompa. Zamówiona Pompa po winie w BMW - brak efektu, Filtr oleju firmy Knecht, Olej zalany 5W30 Motul 8100, efekt żaden.
OPCJE:
1) uszkodzone panewki - remont silnika brak ciśnienia?
2) Pomysły ?
3) Warsztat zajmujący się typowo Mini w lubuskim?
4) Serwis Mini ?
Z Góry dziekuje za pomocne informację, sprawdzę wszystkie możliwości
CIŚNIENIE OLEJU / REMONT SILNIKA
-
- Wiarus
- Posty: 954
- Rejestracja: 29 sie 2012, 13:36
- Posiadane auto: był Cooper S R53 Aero LPG
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: CIŚNIENIE OLEJU / REMONT SILNIKA
czytałeś o słynnej sprężynce przy filtrze ?
- flapjck1
- Maniak
- Posty: 8850
- Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
- Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
- Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
- Kontakt:
Re: CIŚNIENIE OLEJU / REMONT SILNIKA
Sprawdz cisnienie oleju manometrem, znajomy warsztat meczyl sie z takim tematem a okazalo sie ze wadliwy byl czujnik cisnienia ( stary i nowy ktory wsadzili )
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
-
- WITAJ.Zanim zapytasz poszukaj odpowiedzi
- Posty: 2
- Rejestracja: 20 lip 2017, 06:41
- Posiadane auto: MINI COOPER R50 2003
- Lokalizacja: LUBUSKIE
Re: CIŚNIENIE OLEJU / REMONT SILNIKA
Witam,
Odnośnie sprężynki sprawa mi znana sprawdzona.
Odnośnie Ciśnienia Oleju zostało sprawdzone i:
Gdy nie pali się kontrolka jest ciśnienie w normie, a w momencie zapalania jest niestety ok 1. w momencie dodania gazu obroty ok 1100 ciśnienie wraca do normy aż do momenty odpadnięcia obrotów i wtedy znowu jest małe. W momencie gdy Olej/Silnik są zimne ciśnienie jest w porządku.
Może to już naprawdę koniec??
Odnośnie sprężynki sprawa mi znana sprawdzona.
Odnośnie Ciśnienia Oleju zostało sprawdzone i:
Gdy nie pali się kontrolka jest ciśnienie w normie, a w momencie zapalania jest niestety ok 1. w momencie dodania gazu obroty ok 1100 ciśnienie wraca do normy aż do momenty odpadnięcia obrotów i wtedy znowu jest małe. W momencie gdy Olej/Silnik są zimne ciśnienie jest w porządku.
Może to już naprawdę koniec??
- flapjck1
- Maniak
- Posty: 8850
- Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
- Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
- Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
- Kontakt:
Re: CIŚNIENIE OLEJU / REMONT SILNIKA
moze panewki, moze pompa oleju, moze zawor w pompie oleju
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
-
- Nowy
- Posty: 36
- Rejestracja: 15 gru 2017, 11:35
- Posiadane auto: mini cooper S R53
- Lokalizacja: Łódź
Re: CIŚNIENIE OLEJU / REMONT SILNIKA
Czy udało ci się rozwiązać problem? Możesz się podzielić zakończeniem tematu?medicos pisze:Witam,
Odnośnie sprężynki sprawa mi znana sprawdzona.
Odnośnie Ciśnienia Oleju zostało sprawdzone i:
Gdy nie pali się kontrolka jest ciśnienie w normie, a w momencie zapalania jest niestety ok 1. w momencie dodania gazu obroty ok 1100 ciśnienie wraca do normy aż do momenty odpadnięcia obrotów i wtedy znowu jest małe. W momencie gdy Olej/Silnik są zimne ciśnienie jest w porządku.
Może to już naprawdę koniec??
Z góry dzięki
Pozdr