ceramizer a silnik mini
Moderator: flapjck1
- Gibki Staruszek
- Maniak
- Posty: 2693
- Rejestracja: 05 wrz 2007, 00:21
- Posiadane auto: mini 1000 ooooolala !!!
- Lokalizacja: Kamień Pomorski
ceramizer a silnik mini
Haj... ciekawi mnie wasza opinia na ten temat ... a i może ktoś nawet stosował w mini ... ponoć dobra rzecz do starego silnika a ja zastanawiam sie nad kupnem i wlaniem do silnika po remoncie
- flapjck1
- Maniak
- Posty: 8845
- Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
- Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
- Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
- Kontakt:
Re: ceramizer a silnik mini
pamietaj ze poza silnikiem jeszcze skrzynia jest
lej dobry olej i czesto zmieniaj
lej dobry olej i czesto zmieniaj
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
Re: ceramizer a silnik mini
Niszczy wszystko i poprawia samopoczucie właściciela. Reklama działa cuda..... jedynie ( dwusiarczek molibdenu ) w STP Oil Treatment smaruję krzywki wałka rozrządu przy składaniu przed pierwszym odpaleniem. I to na tyle
- Załączniki
-
- imgres.jpg (11.21 KiB) Przejrzano 472 razy
Wszystko robi na kolanie.
Osoba aspołeczna..
Bo tak pisząc znaczy że gówno o tym wiesz.
Jeśli chcesz tylko się wymądrzać albo mnie pouczać to wypad
Osoba aspołeczna..
Bo tak pisząc znaczy że gówno o tym wiesz.
Jeśli chcesz tylko się wymądrzać albo mnie pouczać to wypad
- Gibki Staruszek
- Maniak
- Posty: 2693
- Rejestracja: 05 wrz 2007, 00:21
- Posiadane auto: mini 1000 ooooolala !!!
- Lokalizacja: Kamień Pomorski
Re: ceramizer a silnik mini
nad tematem zastanowił mnie ten filmik ... nie jest sponsorowany (chyba ) przez żadną firmę ...
https://www.youtube.com/watch?v=R90_VTz2mK4&t=1001s
Tomek ... miałem nadzieje ,ze właśnie skrzynię to wspomoże ...
Darek ... rozwiń temat ... masz doświadczenia z tą chemią ? sypiesz zawsze jakies zagadki a tu trzeba jak prostemu chłopu napisać
https://www.youtube.com/watch?v=R90_VTz2mK4&t=1001s
Tomek ... miałem nadzieje ,ze właśnie skrzynię to wspomoże ...
Darek ... rozwiń temat ... masz doświadczenia z tą chemią ? sypiesz zawsze jakies zagadki a tu trzeba jak prostemu chłopu napisać
- flapjck1
- Maniak
- Posty: 8845
- Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
- Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
- Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
- Kontakt:
Re: ceramizer a silnik mini
Jak cos jest zuzyte to zadne cuda nie pomoga, masz rozebrane to doprowadz do kultury i juz
Naprawiaj skrzynie
Naprawiaj skrzynie
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
- Gibki Staruszek
- Maniak
- Posty: 2693
- Rejestracja: 05 wrz 2007, 00:21
- Posiadane auto: mini 1000 ooooolala !!!
- Lokalizacja: Kamień Pomorski
Re: ceramizer a silnik mini
skrzynkę Adam ponaprawiał ... tylko myślałem czy ten ceramizer nie przedłuży jej życia ...flapjck1 pisze:Jak cos jest zuzyte to zadne cuda nie pomoga, masz rozebrane to doprowadz do kultury i juz
Naprawiaj skrzynie
- flapjck1
- Maniak
- Posty: 8845
- Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
- Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
- Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
- Kontakt:
Re: ceramizer a silnik mini
Zycie jej przedluzy centralny smok z dlugim korkiem plus ew druga pulapka magnetyczna na koncu smoka,
Oraz dobry olej czesto zmieniany
Oraz dobry olej czesto zmieniany
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
- markfive
- Super użytkownik
- Posty: 1441
- Rejestracja: 08 sty 2010, 17:05
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Kielce
- Kontakt:
Re: ceramizer a silnik mini
Nie stosowałem tego dodatku, ponieważ uważam, że żaden "cudowny" środek nie naprawi silnika czy skrzyni. Być może zmniejsza nieco tarcie w silnikach z powiększonymi luzami i wycisza pracę przekładni.
Pozytywne opinie jakie czytałem w sieci w większości uważam za "sponsorowane" lub pisane pod dyktando sprzedawców tych środków. Wystarczy zwrócić uwagę na styl tych opinii używane w nich określenia i szczegóły opisów skutków działania zupełnie nie pasujące do sposobu wypowiadania się tzw "przeciętnego użytkownika"
W sytuacji gdy zespół napędowy jest bezpośrednio po naprawie, najprawdopodobniej jeszcze nie dotarty, moim zdaniem nie powinien być stosowany żaden dodatek.
W Twoim przypadku, z tego co się domyślam chodzi o silnik 998 po naprawie jeszcze nie eksploatowany. Wstępne docieranie takiego silnika powinno być przeprowadzone na oleju mineralnym 15w40 bez dużych obciążeń, chociaż zalecana jest dla przyspieszenia docierania praca raczej na wysokich obrotach (oczywiście bez przesady, nie wyżej jak 4000 - 4500). Po przebiegu ok 200 km trzeba wymienić filtr oleju i wymienić olej już na 20W50.
Na pewno nie stosował bym w silniku bezpośrednio po naprawie żadnych dodatków również ze względu na możliwe ujawnienie się różnych usterek wynikających albo z błędów montażu albo z niskiej jakości użytych do naprawy zamienników części. Wtedy trudno ustalić z jakiego powodu nastąpiła usterka i można by winić za to również fakt zastosowania dodatku do oleju.
Pozytywne opinie jakie czytałem w sieci w większości uważam za "sponsorowane" lub pisane pod dyktando sprzedawców tych środków. Wystarczy zwrócić uwagę na styl tych opinii używane w nich określenia i szczegóły opisów skutków działania zupełnie nie pasujące do sposobu wypowiadania się tzw "przeciętnego użytkownika"
W sytuacji gdy zespół napędowy jest bezpośrednio po naprawie, najprawdopodobniej jeszcze nie dotarty, moim zdaniem nie powinien być stosowany żaden dodatek.
W Twoim przypadku, z tego co się domyślam chodzi o silnik 998 po naprawie jeszcze nie eksploatowany. Wstępne docieranie takiego silnika powinno być przeprowadzone na oleju mineralnym 15w40 bez dużych obciążeń, chociaż zalecana jest dla przyspieszenia docierania praca raczej na wysokich obrotach (oczywiście bez przesady, nie wyżej jak 4000 - 4500). Po przebiegu ok 200 km trzeba wymienić filtr oleju i wymienić olej już na 20W50.
Na pewno nie stosował bym w silniku bezpośrednio po naprawie żadnych dodatków również ze względu na możliwe ujawnienie się różnych usterek wynikających albo z błędów montażu albo z niskiej jakości użytych do naprawy zamienników części. Wtedy trudno ustalić z jakiego powodu nastąpiła usterka i można by winić za to również fakt zastosowania dodatku do oleju.
Re: ceramizer a silnik mini
Marku przed odpaleniem. Bez zapłonu i kręcę, jak się ciśnienie w połowie normy pojawi. to dopiero odpalam. Ale jak zwykle reszta OK
A po kilku minutach pracy przy średnich obrotach sprawdzam pod deklem zaworów czy sikało, czyli czy wilgotne od oleju. Bo to chyba koniec magistrali olejowej. I mam zastrugany kołek dzewniany i osłuchuję czy coś nie dzwoni, wszystko słychać.
A po kilku minutach pracy przy średnich obrotach sprawdzam pod deklem zaworów czy sikało, czyli czy wilgotne od oleju. Bo to chyba koniec magistrali olejowej. I mam zastrugany kołek dzewniany i osłuchuję czy coś nie dzwoni, wszystko słychać.
Wszystko robi na kolanie.
Osoba aspołeczna..
Bo tak pisząc znaczy że gówno o tym wiesz.
Jeśli chcesz tylko się wymądrzać albo mnie pouczać to wypad
Osoba aspołeczna..
Bo tak pisząc znaczy że gówno o tym wiesz.
Jeśli chcesz tylko się wymądrzać albo mnie pouczać to wypad
Re: ceramizer a silnik mini
Zgodnie z kartą charakterystyki ceramizer zawiera:
- Miedź [7440-50-8] i jej związki nieorganiczne- w przeliczeniu na Cu.
- Oleje mineralne wysokorafinowane* zwyłączeniem cieczy obróbkowych.
- Wazelina
Cytat ,,W przypadku połknięcia: W razie połknięcia nie wywoływać wymiotów. W przypadku wystąpienia
wymiotów, głowa powinna być utrzymywana poniżej bioder, tak, aby wymiociny nie dostały się do płuc. Jeżeli
poszkodowany jest nieprzytomny ułożyć go w pozycji bocznej ustalonej i natychmiast wezwać lekarza. ,,
http://www.ceramizer.pl/sites/all/pliki ... silnik.pdf
- Miedź [7440-50-8] i jej związki nieorganiczne- w przeliczeniu na Cu.
- Oleje mineralne wysokorafinowane* zwyłączeniem cieczy obróbkowych.
- Wazelina
Cytat ,,W przypadku połknięcia: W razie połknięcia nie wywoływać wymiotów. W przypadku wystąpienia
wymiotów, głowa powinna być utrzymywana poniżej bioder, tak, aby wymiociny nie dostały się do płuc. Jeżeli
poszkodowany jest nieprzytomny ułożyć go w pozycji bocznej ustalonej i natychmiast wezwać lekarza. ,,
http://www.ceramizer.pl/sites/all/pliki ... silnik.pdf
Wszystko robi na kolanie.
Osoba aspołeczna..
Bo tak pisząc znaczy że gówno o tym wiesz.
Jeśli chcesz tylko się wymądrzać albo mnie pouczać to wypad
Osoba aspołeczna..
Bo tak pisząc znaczy że gówno o tym wiesz.
Jeśli chcesz tylko się wymądrzać albo mnie pouczać to wypad
- markfive
- Super użytkownik
- Posty: 1441
- Rejestracja: 08 sty 2010, 17:05
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Kielce
- Kontakt:
Re: ceramizer a silnik mini
Procedurę "odpalania" silnika po naprawie głównej, silnika wymontowanego np. na czas naprawy karoserii, lub po trwającym kilka lat postoju opisywałem już wcześniej na forum. Jeżeli chodzi o skuteczność smarowania klawiatury, to poza drożnością kanałów duży wpływ ma stan pierwszej panewki wałka rozrządu (powiększony luz pomiędzy czopem wałka a panewką). Obieg odbywa się przez "połączenie" kanału od strony 1 panewki wału korbowego z rowkiem obwodowym pierwszego czopu wałka rozrządu i dalej poprzez kolejny kanał w bloku, do głowicy. Błędy montażowe popełnione np podczas wymiany panewek rozrządu mogą zakłócić /ograniczyć sprawność tego obiegu.
Co do zasadniczego pytania tego tematu, nie twierdzę że zastosowanie dodatku jest szkodliwe w silniku już dotartym czy w oddzielnej przekładni o większym przebiegu. Dodatek oferowany jest w oddzielnych opakowaniach "do silnika" i "do przekładni", zalecane są też różne jego dawki. W zespole napędowym klasyka mini tym samym olejem smarowany jest silnik i skrzynia. Tu powstaje wątpliwość, czym różnią się te dwie wersje dodatku i jaką dawkę zastosować.
Co do zasadniczego pytania tego tematu, nie twierdzę że zastosowanie dodatku jest szkodliwe w silniku już dotartym czy w oddzielnej przekładni o większym przebiegu. Dodatek oferowany jest w oddzielnych opakowaniach "do silnika" i "do przekładni", zalecane są też różne jego dawki. W zespole napędowym klasyka mini tym samym olejem smarowany jest silnik i skrzynia. Tu powstaje wątpliwość, czym różnią się te dwie wersje dodatku i jaką dawkę zastosować.