MINI DYNO DAY

Moderator: flapjck1

Awatar użytkownika
Wojtello
Wiarus
Wiarus
Posty: 539
Rejestracja: 04 sty 2005, 21:36
Posiadane auto:
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: MINI DYNO DAY

Post autor: Wojtello »

Impreza faktycznie sie udała, choć dla niektórych fakt "poniżej serii" (nawet dwa konie) był bolesny :/ no ale życie.
Za imprezę należą się podziękowania głównie firmie V-tech która udostępniła nam dwie hamownie oraz zespół ludzi którzy to obsługiwali.
Awatar użytkownika
se7ven
Super użytkownik
Super użytkownik
Posty: 1532
Rejestracja: 14 sty 2005, 19:46
Posiadane auto: Mini, Triumph Dolomite Sprint, Triumph TR7
Lokalizacja: Cieszyn

Re: MINI DYNO DAY

Post autor: se7ven »

Nasza ekipa również się dołącza. Dodamy szczególne podziękowanie dla ekipy V-Tech za sprawnie zorganizowane pomiary i bezcenne wskazówki.
Kto nie był niech żałuje ( SUPER impreza i grill ) - rozmowy były wielowątkowe!
Od Cieszyna dla "Krakusów" - to jest to i tak trzymać!
AleXander
Super użytkownik
Super użytkownik
Posty: 1632
Rejestracja: 04 lip 2006, 20:17
Posiadane auto:
Lokalizacja: W-wa

Re: MINI DYNO DAY

Post autor: AleXander »

czy teraz można już poprosić każdego o wpisanie co mu wyszło na rolkach? :)
Awatar użytkownika
Sadam
Maniak
Maniak
Posty: 2671
Rejestracja: 19 kwie 2005, 10:22
Posiadane auto:
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: MINI DYNO DAY

Post autor: Sadam »

właśnie, właśnie, czekamy na wyniki tabelki wykresy czy cokolwiek czym można się pochwalić... a może niekoniecznie pochwalić :) jak jest poniżej serii to w sumie nic nadzwyczajnego więc wstydzić się nie trzeba :) mój też pewnie serii nie osiąga... nie badałem, ale wiem jak jest, jak się zhamuje to będę pisał ;)

no więc?
www.minicentrum.pl - Sklep internetowy
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas :(
Awatar użytkownika
Wojtello
Wiarus
Wiarus
Posty: 539
Rejestracja: 04 sty 2005, 21:36
Posiadane auto:
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: MINI DYNO DAY

Post autor: Wojtello »

Saint pewnie niebawem wklei co trzeba więc się nie bójcie :)
Jedyne co zdradzę to to, że najszybsza litrówka świata okazała się również i najmocniejszą litrówką (na MDD) ;)
Awatar użytkownika
Beny
Super użytkownik
Super użytkownik
Posty: 2373
Rejestracja: 08 maja 2005, 20:57
Posiadane auto: Mini '76 1300, mini van, mini kombi
Lokalizacja: Kraków

Re: MINI DYNO DAY

Post autor: Beny »

mało wyszło, mało :mrgreen:
pozostanie być jednak najszybszym a nie najmocniejszym :mrgreen: :mrgreen:
Mini Countryman Cooper S ALL4 R60 2011
Fiat X1/9 1974, 1300 - w trakcie remontu
Opel Manta B 1979
Awatar użytkownika
flapjck1
Maniak
Maniak
Posty: 8845
Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
Kontakt:

Re: MINI DYNO DAY

Post autor: flapjck1 »

ja juz ze swoich zrodel nieco wiem, ale mimo wszystko czekam na wykresy bo wtedy widac najlepiej, same KM max i Nm max to nie wszystko
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
Awatar użytkownika
Sadam
Maniak
Maniak
Posty: 2671
Rejestracja: 19 kwie 2005, 10:22
Posiadane auto:
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: MINI DYNO DAY

Post autor: Sadam »

Beny, ale powyżej serii :D
www.minicentrum.pl - Sklep internetowy
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas :(
Wedymin

Re: MINI DYNO DAY

Post autor: Wedymin »

A ja jeszcze miałem potem mało przyjemną przygodę w Wieliczce :sad: W sumie skończyło się bez bólu, tylko się strachu najadłem.
Przy garażu Pana Janusza (żywy kawałek historii motoryzacji) przez moje gapiostwo "powiesiłem" Mini na progu... Z jednym kołem w powietrzu już miałem wizję wjeżdżającego między bloki dźwigu i ciężkiej kasy :mrgreen:
Na szczęście Mini lekkie jest, więc okoliczne chłopaki okazali swą pomoc i uporaliśmy się z problemem...
A moje wyniki poniżej, w podpisie :grin: Dodam, że dla mnie fakt, iż są poniżej serii nie jest zbytnio bolesny, bo się go spodziewałem.
@Saint: mała errata, moment ma być 64 a nie 56 Nm :mrgreen:
Awatar użytkownika
dawid
Super użytkownik
Super użytkownik
Posty: 1263
Rejestracja: 25 lis 2006, 17:47
Posiadane auto:
Lokalizacja: Kraków

Re: MINI DYNO DAY

Post autor: dawid »

a ktos moze fotki robil?
Awatar użytkownika
flapjck1
Maniak
Maniak
Posty: 8845
Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
Kontakt:

Re: MINI DYNO DAY

Post autor: flapjck1 »

przeciez mowilem ze prawda boli :lol:

boja sie pokazac swoje wyniki...
saint: dostales od kogos zgode na publikacje wykresu? :grin:
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
Awatar użytkownika
Wojtello
Wiarus
Wiarus
Posty: 539
Rejestracja: 04 sty 2005, 21:36
Posiadane auto:
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: MINI DYNO DAY

Post autor: Wojtello »

Z tego co sie orientuje to wiekszosc ma wyniki w swoich opisach. A co do wykresu to juz chyba kazdy musi sam to zamiescic bo Saint ma tylko konie i moment. Jak bede mial jeszcze dzis chwilke przy kompie to zamieszcze swoj wykres.
Wedymin

Voila

Post autor: Wedymin »

Ja tam się krył nie będę :mrgreen:
Załączniki
Moc.jpg
(74.86 KiB) Pobrany 970 razy
Wedymin

Fotky

Post autor: Wedymin »

@Artoholik - tu jest parę - zapraszam :D
Awatar użytkownika
flapjck1
Maniak
Maniak
Posty: 8845
Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
Kontakt:

Re: MINI DYNO DAY

Post autor: flapjck1 »

a tu moj:
Załączniki
wykres z hamowni.jpg
(191.93 KiB) Pobrany 918 razy
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
ODPOWIEDZ