Panowie (i Panie ), czy silnik z linka jest warty zachodu? https://www.ebay.co.uk/itm/Classic-Mini ... 1438.l2649 Czy widać jakieś oczywiste babole na zdjęciach?
Męczy mnie ostatnio żeby dodać ekstra "wow factor" do mego Mini i turbo by pomogło . To byłby raczej temat na uruchomienie nie w tym ale w kolejnym sezonie więc czas na przygotowania jest. Na razie mam w miare świeże 1275 ale dodaje teraz troche gratów to mini zrobi się cięższy i przez to wolniejszy
Silnik Metro turbo
Moderator: flapjck1
-
- Swój Człowiek
- Posty: 450
- Rejestracja: 31 sie 2008, 22:04
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Scotland, UK
Silnik Metro turbo
a "real mini" is definitely not big, plastic and german
- flapjck1
- Maniak
- Posty: 8845
- Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
- Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
- Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
- Kontakt:
Re: Silnik Metro turbo
Pytanie za ile bys go wzial?
Te 500£ wart nawet jak jest trupem
Te 500£ wart nawet jak jest trupem
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
-
- Swój Człowiek
- Posty: 450
- Rejestracja: 31 sie 2008, 22:04
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Scotland, UK
Re: Silnik Metro turbo
ostatnio było parę sztuk tu i tam za 800-900 gbp to i ten pewnie do ok. 1000 urośnie (i więcej nie planuję wydać na silnik do dalszych rozważań)
a "real mini" is definitely not big, plastic and german
- Sadam
- Maniak
- Posty: 2671
- Rejestracja: 19 kwie 2005, 10:22
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: Silnik Metro turbo
główne potrzebne elementy są na miejscu + zrobiona głowica przynajmniej wg opisu. Więcej wg zdjęć raczej się powiedzieć nie da
www.minicentrum.pl - Sklep internetowy
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas
-
- Swój Człowiek
- Posty: 450
- Rejestracja: 31 sie 2008, 22:04
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Scotland, UK
Re: Silnik Metro turbo
Dzieki. Głównie chodziło mi o to czy widać że to właściwy blok i głowica.Sadam pisze:główne potrzebne elementy są na miejscu + zrobiona głowica przynajmniej wg opisu. Więcej wg zdjęć raczej się powiedzieć nie da
a "real mini" is definitely not big, plastic and german
- Sadam
- Maniak
- Posty: 2671
- Rejestracja: 19 kwie 2005, 10:22
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: Silnik Metro turbo
W zasadzie ani jedno i drugie nie ma znaczenia, mogłyby być od seryjnego miniaka i też będą działać.
W każdym razie blok jest taki sam jak w innych A+ Odlew głowicy też, różnica jest tylko w grubości trzonka zaworu wydechowego (8mm zamiast seryjncych 7 z groszami) - po zdjęciu pokrywy widać gołym okiem.
W każdym razie blok jest taki sam jak w innych A+ Odlew głowicy też, różnica jest tylko w grubości trzonka zaworu wydechowego (8mm zamiast seryjncych 7 z groszami) - po zdjęciu pokrywy widać gołym okiem.
www.minicentrum.pl - Sklep internetowy
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas
-
- Swój Człowiek
- Posty: 450
- Rejestracja: 31 sie 2008, 22:04
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Scotland, UK
Re: Silnik Metro turbo
dzięki. nie ma jednak tematu. w ostatnich kilku minutach aukcji cena urosła do 1250gbp-poza moim budżetem.Sadam pisze:W zasadzie ani jedno i drugie nie ma znaczenia, mogłyby być od seryjnego miniaka i też będą działać.
W każdym razie blok jest taki sam jak w innych A+ Odlew głowicy też, różnica jest tylko w grubości trzonka zaworu wydechowego (8mm zamiast seryjncych 7 z groszami) - po zdjęciu pokrywy widać gołym okiem.
a "real mini" is definitely not big, plastic and german