Cześć,
mam następujący problem.
Właśnie wymieniłem pompę wysokiego ciśnienia w moim miniaku ( silnik n14 ) i po dobrym rozgrzaniu pojechałem na jazdę próbną ( 200 km/h + ) i wszystko było w normie.
Wracając do domu przy ok 60 - 80 km/h wywaliło tryb awaryjny ( podczas spokojnej jazdy potrafi się wyłączyć i włączyć po paru sek ).
Błąd wywala zawsze, gdy się przegazuje silnik POWYŻEJ 4k RPM i następnie pozwoli obrotom spadać, to przy ok 2.5 k RPM wyrzuca błąd. Mechanik podał błąd 28AE ( ale nie jest to komputer BMW a jakiś uniwersalny ) z opisem: regulacja biegu jałowego.
Dodatkowo mogę wspomnieć, że na OBDII z Torque ciśnienie na listwie paliwowej na jałowym lekko skacze między ok 45 bar do 50 bar ( podczas obciążenia trzyma równo ), pytanie czy ma to znaczenie, jest to jakiś błąd odczytu czy może tak po prostu jest ?
Google jak na razie mi nie pomogło więc liczę na Waszą pomoc