Kilka pytan po zakupie r53
Kilka pytan po zakupie r53
Kilka dni temu kupilem r53 i juz pojawia die kilka zagadek
1 Mam tylko kluczyk serwisowy (bez otwierania pilotem) Jest mozliwosc dokupienia kluczyka uzywanego z allegro i zakodowania pilota ? Chodzi mi o kodowanie samemu w samochodzie Bo widzialem kilka sposobow na youtube Chodzi mi o sama elektronike Aby mozna bylo otworzyc dzwi pilotem ? Bo ze immo bedzie inne i grot z uzywki to wiadomo
2 Cos mi rzezi w kompresorze Po tej stronie co jest kolko kompresora Jak by metalowe elementy o siebie tarly Łozysko sie wysypalo ? Czy co moglo sie z nim stac ? Bede go wyciagac i powiedzcie Jak sprawdzic zurzyty kompresor? Na co zwrocic uwage ?
1 Mam tylko kluczyk serwisowy (bez otwierania pilotem) Jest mozliwosc dokupienia kluczyka uzywanego z allegro i zakodowania pilota ? Chodzi mi o kodowanie samemu w samochodzie Bo widzialem kilka sposobow na youtube Chodzi mi o sama elektronike Aby mozna bylo otworzyc dzwi pilotem ? Bo ze immo bedzie inne i grot z uzywki to wiadomo
2 Cos mi rzezi w kompresorze Po tej stronie co jest kolko kompresora Jak by metalowe elementy o siebie tarly Łozysko sie wysypalo ? Czy co moglo sie z nim stac ? Bede go wyciagac i powiedzcie Jak sprawdzic zurzyty kompresor? Na co zwrocic uwage ?
- flapjck1
- Maniak
- Posty: 8845
- Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
- Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
- Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
- Kontakt:
Re: Kilka pytan po zakupie r53
Kompreor - pewnie lozysko kolka pasowego padlo, sprawdz czynnie ma luzow
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
Re: Kilka pytan po zakupie r53
Dzieki A idzie wymienic samo lozysko ? Czy niewykonalne ?
Re: Kilka pytan po zakupie r53
Hej
Widzę że nie tylko ja kupiłem samochód z wyhodowanym pod maską grzechotnikiem.
Łożyska według mojej wiedzy da się wymienić, nie wiem czy samemu ale wyobrażam sobie że potrzebny jest przynajmniej odpowiedni ściągacz i prasa.
Mi warsztat powiedział że było by to do zrobienia, gdyby nie to że u mnie uszkodzeniu uległy okładziny śrub, ale i odgłos był typowo grzechoczący.
Ja wymieniłem cały kompresor. W końcu udało mi się kupić nowy za fajne pieniądze. Jak chcesz się pobawić to mam stary do rozebrania, mogę pożyczyć pod warunkiem że zwrócisz komplet. Sam chciałem go rozebrać ale nie mam na to teraz czasu.
Widzę że nie tylko ja kupiłem samochód z wyhodowanym pod maską grzechotnikiem.
Łożyska według mojej wiedzy da się wymienić, nie wiem czy samemu ale wyobrażam sobie że potrzebny jest przynajmniej odpowiedni ściągacz i prasa.
Mi warsztat powiedział że było by to do zrobienia, gdyby nie to że u mnie uszkodzeniu uległy okładziny śrub, ale i odgłos był typowo grzechoczący.
Ja wymieniłem cały kompresor. W końcu udało mi się kupić nowy za fajne pieniądze. Jak chcesz się pobawić to mam stary do rozebrania, mogę pożyczyć pod warunkiem że zwrócisz komplet. Sam chciałem go rozebrać ale nie mam na to teraz czasu.
Re: Kilka pytan po zakupie r53
Ciekawe czy mozna kezdzic z takim" grzechotnikiem" bo tak szybko nie wymienie pewnie Dlugo swoim tak jezdziles ?
Re: Kilka pytan po zakupie r53
I jeszcze jedno co zauwazylemPrzy dodaniu gazu np do 3tys czy 2tys Wskazowka od obrotow nie opada od razu tylko na chwile sie zatrzymuje na 2-3 i spadaja obroty Przepustnica sie zacina ?
Re: Kilka pytan po zakupie r53
Grzechotnik przeżył pod maską około półtora roku, ryzyko doprowadzenia do poważnej usterki nie jest duże, chciałem kupić możliwie jak najlepszy kompresor bez plecenia ceny za jaką sprzedaje go serwis. W moim przypadku się opłaciło.
W sprawie gazu "nie wiem, no nie pomogę" .....
Tak z mojego punktu widzenia powinieneś znaleźć dobry warsztat który ma doświadczenie w dłubaniu przy maluchu i poprosić o przegląd, skoro nie zrobiłeś tego przed zakupem. Dużo usterek jest typowych i powtarzalnych. Poszukaj po forum, ja niestety znam tylko jeden z Warszawy który mogę polecić. Dokładnie to zrobiłem po zakupie i powoli realizuję plan naprawczy
W sprawie gazu "nie wiem, no nie pomogę" .....
Tak z mojego punktu widzenia powinieneś znaleźć dobry warsztat który ma doświadczenie w dłubaniu przy maluchu i poprosić o przegląd, skoro nie zrobiłeś tego przed zakupem. Dużo usterek jest typowych i powtarzalnych. Poszukaj po forum, ja niestety znam tylko jeden z Warszawy który mogę polecić. Dokładnie to zrobiłem po zakupie i powoli realizuję plan naprawczy
Re: Kilka pytan po zakupie r53
o komoresor zadbaj poki nie jest za pozno, rownie dobrze moze rozpadac Ci sie przekladnia od pompy wody a dzweki przenosi tak ze wydaje Ci sie ze to co innego.
w inym temacie pisano ze sa na allegro nowe kompresory do coopera za relatywnie nie duze pieniadze.
co do kluczyka sam kupilem z zapasowym , proba kodowania uzywki nie powiodla sie, ale za nie duze pieniadze dorobilem sobie w krk tutaj https://www.facebook.com/F.U.H.KLUCZYK/
30 minut z docieciem i kodowaniem na pewno i swoim miesice masz odpowienich fachocow. i mam kluczyk z pilotem ktorego nie mialem od kupna
w inym temacie pisano ze sa na allegro nowe kompresory do coopera za relatywnie nie duze pieniadze.
co do kluczyka sam kupilem z zapasowym , proba kodowania uzywki nie powiodla sie, ale za nie duze pieniadze dorobilem sobie w krk tutaj https://www.facebook.com/F.U.H.KLUCZYK/
30 minut z docieciem i kodowaniem na pewno i swoim miesice masz odpowienich fachocow. i mam kluczyk z pilotem ktorego nie mialem od kupna
Re: Kilka pytan po zakupie r53
Co do dzwiekow to ewidentnie po drugiej stronie niz pompa wody jest A co mozna zrobic puki co z tym kompresorem zanim znajde inny? Olej w nim wymienic ? Nie katowac go ?
Kolego za nieduze pieniadze tzn za ile ?
Kolego QATO Jaki to zaklad z warszawy ? Bo wlasnie chyba najblizej to bede mial do warszawy I wole wlasnie zajechac w jakies polecane miejsce
Kolego za nieduze pieniadze tzn za ile ?
Kolego QATO Jaki to zaklad z warszawy ? Bo wlasnie chyba najblizej to bede mial do warszawy I wole wlasnie zajechac w jakies polecane miejsce
Re: Kilka pytan po zakupie r53
Kompresory ma gość an Alle , ja dałem za nowy 1,8k CBLN i jeszcze jeden niedawno był do wzięcia. Gosc miał też jeszcze takie same za pół tej ceny ale gorzej wyglądające.
Co do warsztatu to zaraz dostanę bana z kryptoreklamę ale co mi tam : swiatmini.pl (pozdrawiam)
Co do warsztatu to zaraz dostanę bana z kryptoreklamę ale co mi tam : swiatmini.pl (pozdrawiam)
Re: Kilka pytan po zakupie r53
A co do kompresora i wymiany Sa dwa rodzaje silnika podawane W11B16A i W11B16D czym sie roznią ?
Re: Kilka pytan po zakupie r53
Mi mechanik powiedział że są różne typy, zamienne, ale to tyle mojej wiedzy na ten temat
-
- Nowy
- Posty: 74
- Rejestracja: 13 lut 2016, 16:35
- Posiadane auto: Mini Cooper S R53 200+PS
- Lokalizacja: Polska Wschodnia
Re: Kilka pytan po zakupie r53
Kompresor przed liftem czy po? Rotory w swoim masz białe czy czarne?QATO pisze:Kompresory ma gość an Alle , ja dałem za nowy 1,8k CBLN i jeszcze jeden niedawno był do wzięcia. Gosc miał też jeszcze takie same za pół tej ceny ale gorzej wyglądające.
Co do warsztatu to zaraz dostanę bana z kryptoreklamę ale co mi tam : swiatmini.pl (pozdrawiam)
-
- Nowy
- Posty: 74
- Rejestracja: 13 lut 2016, 16:35
- Posiadane auto: Mini Cooper S R53 200+PS
- Lokalizacja: Polska Wschodnia
Re: Kilka pytan po zakupie r53
W11B16A - 120kW/163KMPita2000 pisze:A co do kompresora i wymiany Sa dwa rodzaje silnika podawane W11B16A i W11B16D czym sie roznią ?
W11B16D - 125kW/170KM
Re: Kilka pytan po zakupie r53
Rotory w starym i nowym czarne. CM '06