artur_rat pisze:Bardzo fajnie zrobiona "prezentacja"
Pytanie.........: jaki jest koszt takiego odświeżenia silnika?
Nie jestem pewien czy dokładnie zapoznałeś się z opisem całej akcji. To nie jest "odświeżony" silnik. Ten (wyjęty), który był w samochodzie (A seria) dopiero będzie rozbierany i ewentualnie remontowany. Zespół napędowy (A+), który zamontowałem jest po całkowitej odbudowie od podstaw. Naprawa obejmowała wszystkie mechanizmy zespołu - silnik, skrzynię, przekładnię główną, sprzęgło plus cały osprzęt. Nazywanie takiej odbudowy "odświeżeniem" kojarzy się raczej z jego umyciem i malowaniem
samochód dzisiaj trafił do nowych właścicieli, mam nadzieje że Mirek będzie kontynuował w tym lub nowym wątku jego dalsze losy;
a ja mam nadzieję założyć nowy temat już wkrótce
Mini Countryman Cooper S ALL4 R60 2011
Fiat X1/9 1974, 1300 - w trakcie remontu
Opel Manta B 1979
Aktualizacja dotycząca zmian w mechanice Mini 1000 '76 opisywanego w tym temacie.
Z przodu hamulce bębnowe zastąpione zostały tarczowymi 7,5" (nadal obręcze kół stalowe 10")
W tym celu zamontowano nowe części wchodzące w skład konwersji:
zwrotnice, sworznie zwrotnic, łożyska kpl Timken, piasty z tarczami7,5"
zaciski AP, klocki hamulcowe EBC Ultimax2, przeguby napędowe zewnętrzne
Z tyłu zamontowano nowe aluminiowe bębny hamulcowe
W zawieszeniu z przodu i z tyłu zamontowano nowe amortyzatory gazowe KYB Premium.
Aparat zapłonowy stykowy z kondensatorem, zastąpiony został aparatem z modułem bezstykowym.
Poniżej ilustracje:
DSCF2739 konwersja na tarcze
DSCF2690 bębny aluminiowe
DSCF2748 aparat zapłonowy z modułem wewnętrznym