Mini Red Hot Lublin
Moderator: flapjck1
-
- Nowy
- Posty: 38
- Rejestracja: 01 lip 2018, 14:14
- Posiadane auto: Mini Red Hot 1.0 88’
Mini Cooper 09’ 1,6 120KM - Lokalizacja: Lublin
Re: Mini Red Hot Lublin
Może kiedyś się zastanowię nad tym, narazie muszę wychamowac z wydatkami na mini;)
-
- Swój Człowiek
- Posty: 324
- Rejestracja: 11 sty 2005, 18:47
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Dąbrówka
Re: Mini Red Hot Lublin
Aluminiowe felgi tylko na plus. Uzupełnieniem będą opony 165.
Red hot miał czarny pasek naklejony troszkę inaczej, mianowicie zaczynał się od A panelu przez cały bok i z tyłu. Kokpit czarny, fotele czarny welur z czerwoną lamówką z materiału, czerwone pasy bezpieczeństwa oraz czarną wykładzina.
Najwięcej modeli jest z 88' bez serwa hamulcowego.
Równocześnie oferowany był model Jet Black, w zasadzie wszystko identyczne tylko lakier czarny.
Red hot miał czarny pasek naklejony troszkę inaczej, mianowicie zaczynał się od A panelu przez cały bok i z tyłu. Kokpit czarny, fotele czarny welur z czerwoną lamówką z materiału, czerwone pasy bezpieczeństwa oraz czarną wykładzina.
Najwięcej modeli jest z 88' bez serwa hamulcowego.
Równocześnie oferowany był model Jet Black, w zasadzie wszystko identyczne tylko lakier czarny.
MJ
-
- Nowy
- Posty: 38
- Rejestracja: 01 lip 2018, 14:14
- Posiadane auto: Mini Red Hot 1.0 88’
Mini Cooper 09’ 1,6 120KM - Lokalizacja: Lublin
Re: Mini Red Hot Lublin
Właśnie 165 mam założone na te felgi;) przed remontem pasek był naklejony, teraz muszę dać komuś żeby mi to ładnie okleili żeby było jak w oryginale. Fotele oryginalne bo z napisami red hot, rok jak mówisz 88’, ale jest serwo. Wszystko co napisałeś się zgadza. Co do oryginalności modelu red hot nie mam wątpliwości ponieważ na tabliczce znamionowej jest kod koloru, sprawdzałem i ten lakier był używany tylko i wyłącznie do edycji red hot;)Minis pisze:Aluminiowe felgi tylko na plus. Uzupełnieniem będą opony 165.
Red hot miał czarny pasek naklejony troszkę inaczej, mianowicie zaczynał się od A panelu przez cały bok i z tyłu. Kokpit czarny, fotele czarny welur z czerwoną lamówką z materiału, czerwone pasy bezpieczeństwa oraz czarną wykładzina.
Najwięcej modeli jest z 88' bez serwa hamulcowego.
Równocześnie oferowany był model Jet Black, w zasadzie wszystko identyczne tylko lakier czarny.
-
- Nowy
- Posty: 38
- Rejestracja: 01 lip 2018, 14:14
- Posiadane auto: Mini Red Hot 1.0 88’
Mini Cooper 09’ 1,6 120KM - Lokalizacja: Lublin
Re: Mini Red Hot Lublin
Dla porównania fotki jak mini wyglądało przed remontem.
- Załączniki
-
- 92A13586-E43C-4CCA-B126-AAB199D3B63C.jpeg
- (208.8 KiB) Pobrany 268 razy
-
- 3F214D34-215A-4CE6-9E80-3E49C7B1AD01.jpeg
- (155.1 KiB) Pobrany 268 razy
-
- 4AF803B3-6C8B-47F4-BCAE-FF0E09E6B229.jpeg
- (208.04 KiB) Pobrany 268 razy
Re: Mini Red Hot Lublin
Czym jest wyłożona ściana grodziowa?
-
- Nowy
- Posty: 38
- Rejestracja: 01 lip 2018, 14:14
- Posiadane auto: Mini Red Hot 1.0 88’
Mini Cooper 09’ 1,6 120KM - Lokalizacja: Lublin
Re: Mini Red Hot Lublin
Dowiedziałem się ze fabrycznie powinno się tam znajdować wygłuszenie, faktycznie znalazłem takie na englishcars.pl i założyłem, według mnie wyglada bardziej estetycznie i zawsze trochę tłumi;) Mysialem trochę je dopasować, podocinac i zrobić kilka otworów na przewody od ogrzewania. Może się mylę ze powinno tam być, jeśli tak to proszę mnie wyprowadzić z błędu.
-
- Swój Człowiek
- Posty: 324
- Rejestracja: 11 sty 2005, 18:47
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Dąbrówka
Re: Mini Red Hot Lublin
Jeśli chodzi o serwo to był przełomowy rok, wydaje mi się że serwo montowali właśnie od 88 i być może były egzemplarze z serwem i bez, ale to bez znaczenia z serwem lepiej dla Ciebie.
Posiadałem kiedyś Red Hot-a jakieś 15-16 lat temu. Wypuszczony na rynek niemiecki z szerokimi nadkolami i felgami szprychowymi 13 firmy L&H, W kokpicie dwa zegary bez obrotomierza. Mój troszkę odbiegał od oryginału, miał aluminiową atrapę emblematy z mini coopera, lakierowane lusterka w kolor nadwozia, centralny wydech Bonini bardzo często zakładany w tamtych czasach w Niemczech. Lakier oryginalny zmieniony wtedy na kolor z Polo. Oryginalny kolor jest blady (barszcz z mlekiem)
Zdjęcia mam ale w formie papierowej.
Posiadałem kiedyś Red Hot-a jakieś 15-16 lat temu. Wypuszczony na rynek niemiecki z szerokimi nadkolami i felgami szprychowymi 13 firmy L&H, W kokpicie dwa zegary bez obrotomierza. Mój troszkę odbiegał od oryginału, miał aluminiową atrapę emblematy z mini coopera, lakierowane lusterka w kolor nadwozia, centralny wydech Bonini bardzo często zakładany w tamtych czasach w Niemczech. Lakier oryginalny zmieniony wtedy na kolor z Polo. Oryginalny kolor jest blady (barszcz z mlekiem)
Zdjęcia mam ale w formie papierowej.
- Załączniki
-
- mini_3.jpg (131.58 KiB) Przejrzano 304 razy
MJ
-
- Nowy
- Posty: 38
- Rejestracja: 01 lip 2018, 14:14
- Posiadane auto: Mini Red Hot 1.0 88’
Mini Cooper 09’ 1,6 120KM - Lokalizacja: Lublin
Re: Mini Red Hot Lublin
Jak kupowałem lakier to w mieszalni mieli spory problem żeby zdobyć recepturę dla tego kodu lakieru ale trochę podzwonił i się znalazła, tyle ze kolor to czerwień wpadająca bardziej w pomarańcz. Fajny miniak, naklejki po bokach takie jak na tylnej klapie powinny być. U mnie są trzy zegary, poprzedni właściciel zmienił oryginalna nas chromowana atrapę, ale udało mi się znaleść oryginał. Apropo emblematów, nie ma ktoś na sprzedaż emblematu na tylna klapę, napis mini czarno-srebrny i wązki, szukam takiego w idealnym stanie. Mój red hot kupiony w salonie w Holandii w 88 roku, mam nawet książkę serwisowa;)