Borówa pisze:Wkładka oraz nakładka na dźwignię zmiany biegów podczas naszych tegorocznych upałów się wybrzuszyła i mocno odkształciła. Można było pewnie coś próbować uratować ale nie chciałem przy następnych ciepłych dniach znowu z tym walczyć.
niestety mialem podobny problem z wydrukowanym uchwytem do Ultragauge, nie wytrzymal on juz na poczatku lata.
Chcialem sie spytac o kierownice OMP, wszystko pasowalo bez problemu? Chce u siebie zalozyc kierownice Momo i szukam naby ktora bedzie pasowala. Wiem ze z dedykowana naba Momo nie jest tak latwo w przypadku R53...
Jeżeli ktoś się zastanawia, czy OEM koła podejdą pod zaciski i tarcze JCW z po liftowego R56 odpowiedź poniżej. Przy zakładaniu pierwszego koła miałem stresa, nie powiem. Ale luz jest.
Hej. Nie robiłem tego sam także nie chcę Cię wprowadzać w błąd ale z tego co czytałem wszystko pasuje. Jakbyś chciał wymieniać tył na większy z poliftowej wersji R56 JCW będziesz potrzebował bodajże innej linki ręcznego.
Ubezpieczenia komunikacyjne i inne. Korzystne ceny. Wiele Towarzystw Ubezpieczeniowych. 794411003
Borówa pisze:Hej. Nie robiłem tego sam także nie chcę Cię wprowadzać w błąd ale z tego co czytałem wszystko pasuje. Jakbyś chciał wymieniać tył na większy z poliftowej wersji R56 JCW będziesz potrzebował bodajże innej linki ręcznego.
dzieki mam pod reka kit willwooda ae chyba pojde w Brembo wlasnie
Jako, że trochę pogniewaliśmy się na siebie z Mini nie zaglądałem na forum systematycznie. Chodziły mi po głowie myśli o sprzedaży auta. Bo nie ma czasu, bo są inne wydatki, bo zawieszenie do roboty, hamulce z tylu nie domagają więc trzeba myśleć o wahaczach z R56 i założyć większe tarcze itd itp. Jako, że każdy zasługuje na drugą szansę musiałem być pewny, że silnik jest zdrowy. No i chyba jest. Wyniki poniżej.