Check engine pomocy
-
- Nowy
- Posty: 11
- Rejestracja: 17 paź 2018, 13:23
- Posiadane auto: Mini Clubman 1.6 d
- Lokalizacja: Masłowice
Check engine pomocy
Witam posiadam mini Clubman 1.6 d przebieg 255000 ostatnio podczas dawania po garach wyskoczył kontrolka fap zaprowadziłwm do mechanika. Mechanik popiół pod kompa wykasował błąd , następnie pojawił się błąd check engine i stwierdził padnięty egr więc zakupiłem nowy valeo numery zgodne z .org błąd nadal występuje . Następna diagnoza lejace wtryski ,wiec zostały zregenerowane , nowe świece żarowe . A błąd jak się pojawiał tak się pojawia dodam że po wykasowaniu dopiero za kilka godzin i to jak auto jedzie delikatnie na wolnych obrotach kod to cc id 031 .Podczas pojawienia sie kontrolki check engine auto jedzie normalnie no moze troche glosniej chodzi .Proszę o pomoc!!!
- flapjck1
- Maniak
- Posty: 8845
- Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
- Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
- Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
- Kontakt:
Re: Check engine pomoc
Jakies problemy z odpowietrzeniem albo odmy albo zbiornika - do sprawdzenia pokrywa zaworow, zawory pcv, do zbiornika nikt nie zagladal? Bo moze byc cos namerdane z odpwoeitrzeniem baku/wlewu paliwa
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
-
- Nowy
- Posty: 11
- Rejestracja: 17 paź 2018, 13:23
- Posiadane auto: Mini Clubman 1.6 d
- Lokalizacja: Masłowice
Re: Check engine pomocy
Nie przy baku nic nie było robione. Zapomniałem dodać że przy wymianie egr był też wymieniany rozrząd czy to ma jakieś znaczenie ?
- flapjck1
- Maniak
- Posty: 8845
- Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
- Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
- Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
- Kontakt:
Re: Check engine pomocy
Do roboty rozrzadu zdejmowali pokrywe zaworow?
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
-
- Nowy
- Posty: 11
- Rejestracja: 17 paź 2018, 13:23
- Posiadane auto: Mini Clubman 1.6 d
- Lokalizacja: Masłowice
Re: Check engine pomocy
Nie mam pojęcia zapytam w poniedziałek ,a czy jest potrzebą ja ściągać do wymiany rozrządu i jak ściągnęła to co się mogło stać?
- flapjck1
- Maniak
- Posty: 8845
- Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
- Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
- Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
- Kontakt:
Re: Check engine pomocy
Wlasnie nie wiem, ńie znam tego silnika, a moze byc zasyfiona odma, zaklejona silikonem no cos w ten desen
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
-
- Nowy
- Posty: 11
- Rejestracja: 17 paź 2018, 13:23
- Posiadane auto: Mini Clubman 1.6 d
- Lokalizacja: Masłowice
Re: Check engine pomocy
Nie pokrywa zaworów nie była zdejmowana Czy ktoś ma jeszcze jakieś sugestie?
-
- Swój Człowiek
- Posty: 446
- Rejestracja: 21 mar 2018, 07:22
- Posiadane auto: Mini Cooper S R53
- Lokalizacja: Zbylitowska Góra
Re: Check engine pomocy
Miałeś wcześniej sugestie ze zbiornikiem czy się nie zapowietrza, sprawdzałeś?
-
- Nowy
- Posty: 11
- Rejestracja: 17 paź 2018, 13:23
- Posiadane auto: Mini Clubman 1.6 d
- Lokalizacja: Masłowice
Re: Check engine pomocy
Nie nic wcześniej się nie działo. Jeździł jak marzenie.
-
- Nowy
- Posty: 11
- Rejestracja: 17 paź 2018, 13:23
- Posiadane auto: Mini Clubman 1.6 d
- Lokalizacja: Masłowice
Re: Check engine pomocy
A jak sprawdzić ten zbiornik?
-
- Nowy
- Posty: 11
- Rejestracja: 17 paź 2018, 13:23
- Posiadane auto: Mini Clubman 1.6 d
- Lokalizacja: Masłowice
Re: Check engine pomocy
a co ma wspólnego zbiornik paliwa z egr ? Jesli by było cos z cisnieniem paliwa to nie powinno wywalic byka gdies na czujniku od pompy czy cos takiego? A u mnie wywala kod cc-id-031 problem z egr a egr nowy Valeo nie jakas chinszczyzna i adaptacja tez była robiona. Wiec o co chodzi?
- flapjck1
- Maniak
- Posty: 8845
- Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
- Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
- Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
- Kontakt:
Re: Check engine pomocy
To ma wspolnego ze podajesz numer bledu ktory cos znaczy
A w uniwersalnych testerach opis bledu bardzo czesto jest z DOOPY
A w uniwersalnych testerach opis bledu bardzo czesto jest z DOOPY
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
-
- Nowy
- Posty: 11
- Rejestracja: 17 paź 2018, 13:23
- Posiadane auto: Mini Clubman 1.6 d
- Lokalizacja: Masłowice
Re: Check engine pomocy
Podpisane były różne komputery Bosch i inne i zawsze wskazuje na problem z egr coś z zaniskimi wartościami i robiony test jak się zachowuje podczas jazdy i gdy błąd jest nie działa tak jak powinien A po wylądowaniu przez chwilę jest ok .Czy może być wadliwy ten nowy?
-
- Swój Człowiek
- Posty: 446
- Rejestracja: 21 mar 2018, 07:22
- Posiadane auto: Mini Cooper S R53
- Lokalizacja: Zbylitowska Góra
Re: Check engine pomocy
-Jeśli oczekujesz tu na forum pomocy to musisz nieraz wrócić o kilka kroków i dokładnie sprawdzać to co Ci podpowiadają starzy posiadacze Mini.
-Numer błędu jaki podajesz jest numerem bardzo ogólnym pod którym ukrywają się różne usterki.
-Diagnostykę robi się na programach i interfejsach dedykowanym nie tylko BMW ale również konkretnemu modelowi Mini bo uniwersalne czasami nie wykrywają wszystkich błędów lub również pokazują z "grubsza". Nie jest tu ważna marka urządzenia. W moim przypadku w pewnym momencie samochód nie chciał się uruchomić i pojawiły się błędy sondy, przepustnicy, ciśnienia na listwie a problem polegał tylko na za niskim napięciem akumulatora. Przełożyłem akumulator ze skody, wykasowałem błędy i 2 miesiące jeżdżę bez żadnych problemów.
-Kolejny temat to na pewno masz dobrego mechanika ale czy to ktoś kto miał do czynienia konkretnie z Twoim typem silnika? Jak nie to warto wjechać chociażby do ASO na diagnostykę i potwierdzić diagnozę swojego machera.
-Numer błędu jaki podajesz jest numerem bardzo ogólnym pod którym ukrywają się różne usterki.
-Diagnostykę robi się na programach i interfejsach dedykowanym nie tylko BMW ale również konkretnemu modelowi Mini bo uniwersalne czasami nie wykrywają wszystkich błędów lub również pokazują z "grubsza". Nie jest tu ważna marka urządzenia. W moim przypadku w pewnym momencie samochód nie chciał się uruchomić i pojawiły się błędy sondy, przepustnicy, ciśnienia na listwie a problem polegał tylko na za niskim napięciem akumulatora. Przełożyłem akumulator ze skody, wykasowałem błędy i 2 miesiące jeżdżę bez żadnych problemów.
-Kolejny temat to na pewno masz dobrego mechanika ale czy to ktoś kto miał do czynienia konkretnie z Twoim typem silnika? Jak nie to warto wjechać chociażby do ASO na diagnostykę i potwierdzić diagnozę swojego machera.