Witam. Mam od wczoraj Coopera S 2006r. Jeszcze nie kupiłem. Mam do was kilka pytań bo nie chcę wejść na mine.
Dzisiaj na trasie chciałem sprawdzić przyspieszenie i nagle stracił ducha, zaczął chidzic jakby na 3 gary i zapaliła sie kontrolka EML kontrola trakcji i silnik servis.
Zgasilem to od razu gasł ale odczekalem chwile i normalnie jechal, z tym że kontrolka silnika została. Po zgaszeniu i oddczekaniu godziny wszystkie kontrolki zniknęły.
Druga sprawa to wspomaganie potrzeba wysiłku przy kręceniu kiery jakby go nie było. Ciężko to chodzi jedną ręką masakra. Silnik słychać przy ruchach że dziala ale po puszczeniu kierownicy jakby po chwili dopiero milkł.
Pilot nie dziala w kluczyku bateria?
Czasami słychać dziwny stuk raz na jakiś czas.
Najbardziej obawiam sie silnika i tego wspomagania.
Czy otwieranie maski jest z prawej strony? Anglik?
Jestem w szoku jak to się zawija
Proszę o pomoc
Pozdrawiam.
Cooper S R53 Mam na testy przed zakupem a tu usterki. Kilka pytań
-
- WITAJ.Zanim zapytasz poszukaj odpowiedzi
- Posty: 7
- Rejestracja: 07 wrz 2019, 14:38
- Posiadane auto: Mini R53
- Lokalizacja: Lublin
Re: Cooper S R53 Mam na testy przed zakupem a tu usterki. Kilka pytań
Wspomaganie to najpierw sprawdź poziom płynu, a na ogół to dość często one padają taka mała bolączka (pompa jest elektryczna i czasem pada) , silnik to najlepiej podpiąć pod komputer, bo wróżyć przez internet to nie ma co, a ten stuk raz na jakiś czas to jeśli w zawieszeniu to proponuje na stacje diagnostyczna zabrać i na szarpakach wyjdzie co jest nie tak,
- blink
- Nowy
- Posty: 89
- Rejestracja: 19 paź 2016, 18:35
- Posiadane auto: Mini R53, Mini F55 Cooper D
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Cooper S R53 Mam na testy przed zakupem a tu usterki. Kilka pytań
1. Silnik - to kwestia dokładnej diagnozy ale może być to problem związany z zapłonem, zwłaszcza jeśli błąd po jakimś czasie sam zniknął. Kontrola komputerem konieczna aby nie błądzić.
2. Wspomaganie w tym modelu chodzi ciężko, jednak jeśli chodzi bardzo ciężko, może to wskazywać na kończącą się pompę wspomagania - wygoogluj. Jej wymiana jest łatwa ale koszt regenerowanej pompy bywa różny.
3. WSZYSTKIE Mini R50 R52 R53 mają otwieranie maski z prawej strony (u pasażera) 100 razy już słyszałem opinię "o kurde otwieranie maski z prawej - chyba anglik" Nawet jak kupowałem ostatnie Mini od człowieka, sam nie był przekonany o co z tym chodzi
4.Stukanie ? Rozumiem że z zawieszenia ? Na szczęście zawieszenie w R53 jest tanie, wahacz zostaje oryginalny, wymienia się w nim tylko elementy.
2. Wspomaganie w tym modelu chodzi ciężko, jednak jeśli chodzi bardzo ciężko, może to wskazywać na kończącą się pompę wspomagania - wygoogluj. Jej wymiana jest łatwa ale koszt regenerowanej pompy bywa różny.
3. WSZYSTKIE Mini R50 R52 R53 mają otwieranie maski z prawej strony (u pasażera) 100 razy już słyszałem opinię "o kurde otwieranie maski z prawej - chyba anglik" Nawet jak kupowałem ostatnie Mini od człowieka, sam nie był przekonany o co z tym chodzi
4.Stukanie ? Rozumiem że z zawieszenia ? Na szczęście zawieszenie w R53 jest tanie, wahacz zostaje oryginalny, wymienia się w nim tylko elementy.
-
- WITAJ.Zanim zapytasz poszukaj odpowiedzi
- Posty: 2
- Rejestracja: 16 wrz 2019, 20:58
- Posiadane auto: Cooper S
- Lokalizacja: Wlkp
Re: Cooper S R53 Mam na testy przed zakupem a tu usterki. Kilka pytań
Ok dzieki za pomoc
-
- Swój Człowiek
- Posty: 446
- Rejestracja: 21 mar 2018, 07:22
- Posiadane auto: Mini Cooper S R53
- Lokalizacja: Zbylitowska Góra
Re: Cooper S R53 Mam na testy przed zakupem a tu usterki. Kilka pytań
Przeszukaj sobie forum może ktoś kto Ci sprzedał samochód pytał tutaj o pomoc. Ja znalazłem kilka zapytań dotyczących uszkodzeń w moim samochodzie o których nie wiedziałem a sprzedający kłamał. Naprawy są kosztowne. Lepiej oddać samochód zanim dołożysz drugie tyle kasy
-
- WITAJ.Zanim zapytasz poszukaj odpowiedzi
- Posty: 5
- Rejestracja: 20 paź 2019, 01:05
- Posiadane auto: R53
- Lokalizacja: Bratian
Re: Cooper S R53 Mam na testy przed zakupem a tu usterki. Kilka pytań
Witam. Co do check engine i EML... właśnie uporalem się z tym samym problemem. Padnięty alternator plus rolka i napinacz wałka rozrządu. Naprawa odbyła się w Niemczech, nie było tanio... 1300 euro :/
-
- WITAJ.Zanim zapytasz poszukaj odpowiedzi
- Posty: 5
- Rejestracja: 20 paź 2019, 01:05
- Posiadane auto: R53
- Lokalizacja: Bratian
Re: Cooper S R53 Mam na testy przed zakupem a tu usterki. Kilka pytań
Edit: paska rozrządu... plus przepustnica do wymiany...