Witam,
Pytanie pierwsze do fachowców/specjalistów.
Czy ta pompa to ta sama, która jest montowana w R56?
https://archiwum.allegro.pl/oferta/pomp ... 95246.html
Pytam bo słyszałem różne opinie, że są różnice i ta nie działa prawidłowo z Mini R56.
Serwis Peugeota potwierdza, że to to samo, Serwis Mini unika odpowiedzi lub daje jakieś wymijające...
Zarówno do Mini jak i Peugeota/Citroena robi czeski Continental. W serwisie Mini kosztuje coś ok. 4 000 PLN, w Świecie Mini w Warszawie ok. 2 700 PLN a ta do Peugeota ok 1300-1500 PLN.
Drugie pytanie to:
Chciałbym ustalić kwestię wymiany tej pompy. Obejrzałem kilka filmów w necie jak ją wymienić i wymiana wydaje się dość banalna. Pytanie czy ten przewód paliwa wysokiego ciśnienia (wyjście) musi być dokręcany jakimś kluczem dynamometrycznym z odpowiednim momentem czy jednak można dokręcić to na czuja? Jakieś inne porady/uwagi w kwestii wymiany? Może ktoś zajmuje się mechaniką zawodowo albo sam wymieniał ta pompę?
Pozdrawiam
Daniel
R56S - Pompa paliwa wysokiego ciśnienia (HPFP)
-
- Nowy
- Posty: 90
- Rejestracja: 18 lut 2018, 17:48
- Posiadane auto: Mini Cooper S R56
- Lokalizacja: Wrocław
Re: R56S - Pompa paliwa wysokiego ciśnienia (HPFP)
Był już tu taki wątek poruszany Ja kupiłem już ponad poltorej roku temu ta od peugeota i odpukać wszystko działa. Ceny BMW są z kosmosu. Nie pamiętam ile płaciłem za wymianę ale na pewno niedużo, bo tak jak mówisz, nie wydaje się to skomplikowane
-
- WITAJ.Zanim zapytasz poszukaj odpowiedzi
- Posty: 4
- Rejestracja: 09 lut 2020, 19:50
- Posiadane auto: Mini Cooper R55 S
- Lokalizacja: Warszawa
Re: R56S - Pompa paliwa wysokiego ciśnienia (HPFP)
Ja również mam nową oryginalna od peugeota.
W świat mini ceny wszystkiego x2 + wymiana.
W świat mini ceny wszystkiego x2 + wymiana.