Witam. Mam pewien problem. Próbuje doprowadzić miniaka do idealnego stanu. Wymieniłem już połowę auta i został ostatni kłopot. Wyciek na połączeniu skrzynia - silnik.
Uszczelniacz wałka - mechanik wymienił i przy okazji kompletę Sprzęgło. Niestety ale nadal poci się w tym miejscu. Zdecydowanie mniej ale nadal puszcza. Co może być nie tak? Mechanik wymienił na oryginalny uszczelniacz
Uszczelniacz wałka sprzegłowego
-
- Swój Człowiek
- Posty: 446
- Rejestracja: 21 mar 2018, 07:22
- Posiadane auto: Mini Cooper S R53
- Lokalizacja: Zbylitowska Góra
Re: Uszczelniacz wałka sprzegłowego
W tym miejscu często widać olej od wspomagania który wydostaje się z przewodów. Może też pocić się miska olejowa. Może to być też olej silnikowy rozlany podczas dolewki. Zakładam że mechanik nie uszkodził uszczelniacza
- Johnson
- Nowy
- Posty: 15
- Rejestracja: 17 maja 2019, 10:37
- Posiadane auto: Cooper S R53 `06
- Lokalizacja: Kraków
Re: Uszczelniacz wałka sprzegłowego
I jeszcze podstawka filtra oleju
-
- Nowy
- Posty: 19
- Rejestracja: 28 wrz 2020, 08:21
- Posiadane auto: Cooper r50
- Lokalizacja: Czestochowa
Re: Uszczelniacz wałka sprzegłowego
Witam to moj pierwszy post, mini kupilem dla zony, z autkiem jest problem mianowicie slizga sie sprzeglo, przy wyzszych obrotach wymiana sprzegla umowiona, czy czesto sie zdarza ze olej z tego uszczelniacza, lub przewodow wspomagania dostaje sie na tarcze sprzeglowa I powoduje uslizg?chyba zlece rowniez wymiane tego uszczelniacza, ale chce wyeliminowac mozliwosc dostawania sie oleju na nowa tarcze, silnik generalnie zapocpny tu I tam jak to ten silnik, w chryslerze jest dokladnie tak samo;)
-
- Swój Człowiek
- Posty: 446
- Rejestracja: 21 mar 2018, 07:22
- Posiadane auto: Mini Cooper S R53
- Lokalizacja: Zbylitowska Góra
Re: Uszczelniacz wałka sprzegłowego
W moim przypadku sprzęgło było całe w oleju z zewnątrz ale tarcza była sucha i nie ślizgał. Na wale wystarczy mała ryska zrobiona podczas wymiany uszczelniacza i będzie ciekło. Jak będziesz miał skrzynię na wierzchu to i tam wymień uszczelniacz i sprawdź sobie tulejki teflonowe które mogą być już wyrobione. generalnie wszystkie uszczelniacze tylko OEM. Może kosztują drugie tyle ale koszt ponownego demontażu pasa przedniego jest o wiele większy. Ślizganie sprzęgła to raczej spowodowane jest ciężką nogą na gazie i przypaleniem tarczy albo koła. Olej ze wspomagania nie powinien sie dostać na tarczę, możliwości to: uszczelniacz wału, uszczelniacz wałka w skrzyni, uszczelka miski olejowej.
-
- WITAJ.Zanim zapytasz poszukaj odpowiedzi
- Posty: 9
- Rejestracja: 17 maja 2020, 20:48
- Posiadane auto: Mini cooper
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Uszczelniacz wałka sprzegłowego
W moim przypadku okazał się wyciek z węża zbiorniczka od wspomagania. Podczas wymiany pompy dosłownie sam spadł. Wycieki opanowane )