Witam. Chodzi o poprawne nastawy zbieżność i kąty.Jakieś własne doświadczenia i rady mile widzane ...
Dziękować.
zbieżność kół - co i jak ?
Moderator: flapjck1
- Gibki Staruszek
- Maniak
- Posty: 2693
- Rejestracja: 05 wrz 2007, 00:21
- Posiadane auto: mini 1000 ooooolala !!!
- Lokalizacja: Kamień Pomorski
- flapjck1
- Maniak
- Posty: 8845
- Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
- Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
- Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
- Kontakt:
Re: zbieżność kół - co i jak ?
na klubowej sa nastawy dla cywila i do wyscigow
polecam
generalnei na pewno warto miec regulowane w pelni zawieszenie aby moc skompensowac niedoskonalosc fabryki i "zycie" miniaka - to bardzo duzo daje
polecam
generalnei na pewno warto miec regulowane w pelni zawieszenie aby moc skompensowac niedoskonalosc fabryki i "zycie" miniaka - to bardzo duzo daje
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
- Saint
- Super użytkownik
- Posty: 1227
- Rejestracja: 04 sty 2005, 22:37
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: KR
- Kontakt:
Re: zbieżność kół - co i jak ?
typu na jednym kole kąt pochylenia ładne -1,5 st a na drugim +0,5 st
Zawodowy Szyderca