Mocne mini z profi zawieszeniem i hamulcami.

Wszystko o klasycznych Mini.

Moderator: flapjck1

Awatar użytkownika
flapjck1
Maniak
Maniak
Posty: 8845
Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
Kontakt:

Re: Mocne mini z profi zawieszeniem i hamulcami.

Post autor: flapjck1 »

taaa

jakie opony najszersze zalozysz do mini??
nie wiesz? ja wiem 195/45/13

jak mocno pokombinujesz ( doinwestujesz :mrgreen: ) to jeszcze podejda 205/40/14

to nie supra w ktora mozesz wlozyc walka 325, tu sie po prostu nie da tak

to ze supra moze miec 1500 KM i bedzie jechala to nie znaczy ze mini z 200 KM bedzie jechalo

a zreszta, wiesz kto to jest Dobrowolski?? najszybsza supra na swiecie?? ( a moze tylko najmocniejsza? ) pogadaj z nim jak to jest miec DUUUUUZOOOO mocy...


ps: sorki za aluzje mistrza prostej :P moze umiesz jezdzic i zapewne tak jest bo jeszcze zyjesz ale umiejetnosciami nie poprawisz wspolczynnika tarcia
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
XanderQkla

Re: Mocne mini z profi zawieszeniem i hamulcami.

Post autor: XanderQkla »

ktoras z naszych kolezanek ma w podpisie: "proste sa dla szybkich samochodow a zakrety dla szybkich kierowcow" to jest bardzo fajny tekst.

o wiele wiecej przyjemnosci mam ( przynajmniej ja) z jazdy seryjnym sejem 900 ccm niz S60 R 2.5 T z 300 kucykami.... mimo ze eRka prowadzi sie rewelacyjnie ale nie oddaje tego samego wrazenia z jazdy a do tego nie jest problemem wykrecic dobry czas mocnym autem z tonami elektroniki lecz osiagnac cos z "niczego"..
Awatar użytkownika
LUPER
Zarząd
Zarząd
Posty: 584
Rejestracja: 12 sty 2005, 20:52
Posiadane auto: mini i MINI
Lokalizacja: Kraków

Re: Mocne mini z profi zawieszeniem i hamulcami.

Post autor: LUPER »

Każdy na początku pisze co to by nie zrobił ze swoim mini zaraz po kupnie - takie ma prawo.
My z doświadczenia wiemy, że zawsze jest to dalekie od realizacji, a to dlatego że przejażdżka mini wszystko zmienia, i zapraszam Cię kolego do Miedzianej Góry na jedną z eliminacji APMC
wsiądziesz do kogoś na wolnym przejeździe i zobaczysz jak to jest. Pamiętam taką dziewczynę która wysiadła z podkręconego miśka i wsiadła do mini który miał z 60 kilka koni i jak wysiadała to sie jej nogi z wrażenia ugięły i była nieźle spocona, bo to wrażenia z jazdy są nie do opisania.

A co do robienia takiego pojazdu to znamy już kilka podobnych projektów w które zainwestowane większe pieniądze niż 45 tyś i tak naprawdę to jeżdżą ale od warsztatu do warsztatu i dlatego patrzymy na to bardzo sceptycznie

Podzielam tu zdanie kolegi Benego i jak pojeździsz już takim mini to dopiero zacznij myśleć dalej o zwiększaniu mocy

pozdrawiam
Marcin
Mini Cooper 1,3 93r - czerwony
Mini Cooper 1,3 90r - granatowy
Mini Clubman estate 1,3 81r - srebrny
MIni Clubman cooper 1,6D 10r - hot chocolate
Awatar użytkownika
flapjck1
Maniak
Maniak
Posty: 8845
Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
Kontakt:

Re: Mocne mini z profi zawieszeniem i hamulcami.

Post autor: flapjck1 »

zakladamy sie ze nawet miniaka nie kupi? ( klasyka ) :mrgreen:
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
Awatar użytkownika
flapjck1
Maniak
Maniak
Posty: 8845
Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
Kontakt:

Re: Mocne mini z profi zawieszeniem i hamulcami.

Post autor: flapjck1 »

cyt. z pewnej znanej raczej wiekszosci strony:

"Na wiosnę pojawiają się różne nowe mniej lub bardziej "szalone" pomysły. Swap silnika w Mini to jeden z tematów. Co na ten temat sądzi autor strony ? "
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
Awatar użytkownika
flapjck1
Maniak
Maniak
Posty: 8845
Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
Kontakt:

Re: Mocne mini z profi zawieszeniem i hamulcami.

Post autor: flapjck1 »

wiesz co? jak mnie sie ktos pyta czy kupowac miniaka to mu mowie ze bedzie klal na to auto
i niech sie zastanowi czy go stac bo niby jest tanie ( wzglednie ) ale wydatki sa dosc spore prawie zawsze

i dopiero jak wiem ze ktos jest uprzedzony o minusach posiadania miniaka to jest dobrym potencjalnym nabywca,
a takich pianobijcow co mysleli ze zrobia swapa za pare tysi to juz bylo paru i wiekszosc z nich teraz nawet miniaka nie ma
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
Awatar użytkownika
Saint
Super użytkownik
Super użytkownik
Posty: 1227
Rejestracja: 04 sty 2005, 22:37
Posiadane auto:
Lokalizacja: KR
Kontakt:

Re: Mocne mini z profi zawieszeniem i hamulcami.

Post autor: Saint »

Ktoś chyba wypił dzisiaj za dużo kawy
Zawodowy Szyderca
Awatar użytkownika
Sadam
Maniak
Maniak
Posty: 2671
Rejestracja: 19 kwie 2005, 10:22
Posiadane auto:
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: Mocne mini z profi zawieszeniem i hamulcami.

Post autor: Sadam »

może i prawda, ale coś w tym jest...

każdemu się wydaje, że małe auto = mały wydatek
wszyscy wiemy, że to nieprawda, ale inni jeszcze nie koniecznie wiedzą, zresztą kolega sam podsumował, że myślał, że mniej wyda

i nawet się podpiszę obiema rękami, że na miniaka, trzeba czasem klnąć... i to ostro :D zdarzało mi się, hehe jak to w związku, bywają dni lepsze i gorsze :)
www.minicentrum.pl - Sklep internetowy
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas :(
Tomek_K.

Re: Mocne mini z profi zawieszeniem i hamulcami.

Post autor: Tomek_K. »

flapjck1 pisze:taaa

1. jakie opony najszersze zalozysz do mini??
nie wiesz? ja wiem 195/45/13


jak mocno pokombinujesz ( doinwestujesz :mrgreen: ) to jeszcze podejda 205/40/14

2. to nie supra w ktora mozesz wlozyc walka 325, tu sie po prostu nie da tak

to ze supra moze miec 1500 KM i bedzie jechala to nie znaczy ze mini z 200 KM bedzie jechalo

3. a zreszta, wiesz kto to jest Dobrowolski?? najszybsza supra na swiecie?? ( a moze tylko najmocniejsza? ) pogadaj z nim jak to jest miec DUUUUUZOOOO mocy...


ps: sorki za aluzje mistrza prostej :P moze umiesz jezdzic i zapewne tak jest bo jeszcze zyjesz ale umiejetnosciami nie poprawisz wspolczynnika tarcia

1. 195/45/13 do tej mocy wystarcza.
2. Mozesz wlozyc szersze. :wink:
3. Najwiekszy mitoman w PL? Nie jest najszybsza/najmocniejsza ani na swiecie ani w Europie ani nawet w Polsce. Najszybsza Supre w PL ma LostBoy.

XanderQkla pisze:ktoras z naszych kolezanek ma w podpisie: "proste sa dla szybkich samochodow a zakrety dla szybkich kierowcow" to jest bardzo fajny tekst.

o wiele wiecej przyjemnosci mam ( przynajmniej ja) z jazdy seryjnym sejem 900 ccm niz S60 R 2.5 T z 300 kucykami.... mimo ze eRka prowadzi sie rewelacyjnie ale nie oddaje tego samego wrazenia z jazdy a do tego nie jest problemem wykrecic dobry czas mocnym autem z tonami elektroniki lecz osiagnac cos z "niczego"..

Mialem okazje prowadzic zarowno SC 900ccm jak i S60R 2.5T i oba te auta sa beznadziejne. O SC szkoda nawet pisac, a S60R prowadzi sie jak krowa - zero przyjemnosci z jazdy.

LUPER pisze:Każdy na początku pisze co to by nie zrobił ze swoim mini zaraz po kupnie - takie ma prawo.
My z doświadczenia wiemy, że zawsze jest to dalekie od realizacji, a to dlatego że przejażdżka mini wszystko zmienia, i zapraszam Cię kolego do Miedzianej Góry na jedną z eliminacji APMC
wsiądziesz do kogoś na wolnym przejeździe i zobaczysz jak to jest. Pamiętam taką dziewczynę która wysiadła z podkręconego miśka i wsiadła do mini który miał z 60 kilka koni i jak wysiadała to sie jej nogi z wrażenia ugięły i była nieźle spocona, bo to wrażenia z jazdy są nie do opisania.

A co do robienia takiego pojazdu to znamy już kilka podobnych projektów w które zainwestowane większe pieniądze niż 45 tyś i tak naprawdę to jeżdżą ale od warsztatu do warsztatu i dlatego patrzymy na to bardzo sceptycznie

Podzielam tu zdanie kolegi Benego i jak pojeździsz już takim mini to dopiero zacznij myśleć dalej o zwiększaniu mocy

pozdrawiam
Marcin

Mialem okazje prowadzic mini 1.3 (kilkakrotnie), a takze jechac jako pasazer w mini z silnikiem Hayabusy. Tak naprawde dwie rzeczy w serynym Mini mnie ujmuja: jest to calkiem niezle prowadzenie (zawieszenie) juz w serii (taki wiekszy gokarcik) i waga.

macko pisze:Panowie,

Obiektywnie rzecz ujmując kolega zapytał o porady jak zmodyfikować mini, aby miało miedzy 150 a 200 kucy, a nie o wykład gdzie i jak będzie je wykorzystywał. Rozsądnie napisał, że nie tylko będzie inwestował w silnik, ale podejdzie do tematu całościowo: buda, klatka, zawieszenie, więc może odpuśćmy pisanie morałów i po prostu odpowiedzmy na pytanie.

co do stron:
http://www.16vminiclub.com/
http://www.superfastminis.com/
http://www.turbo-mini.com/index2.html
http://www.plmini.com/
http://www.16vmini.co.uk/

o Z-cars pisał już chyba Saint. O tyle fajne, że z tylnym napędem.
Zdecydowanie polecałbym oddanie samochodu do wyspecjalizowanego zakładu w Anglii. W Polsce to dużo kombinowania i niewiadomy efekt.

życzę powodzenia i piszę się na jazdę testową, a kolegom purystom przypominam o 225 konnej serii A - która jakoś jeździ i to nie na 195-kach ;)

pozdrawiam
macko

Dziekuje za glos rozsadku. :smile:

flapjck1 pisze:zakladamy sie ze nawet miniaka nie kupi? ( klasyka ) :mrgreen:

Wysoce prawdopodobne. Nie ukrywam, ze z zasady mial to byc projekt budzetowy. W maju wracam na stale do Polski, zamierzam zalozyc rodzine, kupic mieszkanie i rozpoczac dzialalnosc gospodarcza, wiec nie wiele pieniedzy zostanie mi na zabawke. Chcialbym byc z Wami szczery, jesli mam wydac 45000 na cos co bedzie wiecznie nie ukonczonym projektem to wole dolozyc 15000 i kupic S3 (za 35-40000) a reszte wlozyc w tuning (plan B). Bedzie rownie szybkie (jesli nie szybsze) a napewno mniej awaryjne.

flapjck1 pisze:wiesz co? jak mnie sie ktos pyta czy kupowac miniaka to mu mowie ze bedzie klal na to auto
i niech sie zastanowi czy go stac bo niby jest tanie ( wzglednie ) ale wydatki sa dosc spore prawie zawsze

i dopiero jak wiem ze ktos jest uprzedzony o minusach posiadania miniaka to jest dobrym potencjalnym nabywca,

a takich pianobijcow co mysleli ze zrobia swapa za pare tysi to juz bylo paru i wiekszosc z nich teraz nawet miniaka nie ma

Zostalem uprzedzony, dziekuje.
Awatar użytkownika
flapjck1
Maniak
Maniak
Posty: 8845
Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
Kontakt:

Re: Mocne mini z profi zawieszeniem i hamulcami.

Post autor: flapjck1 »

no :)

to teraz podchodzimy do tematu inaczej

kupuj miniaka i uwierz ze nie trzeba 200 KM i z 998ccm mozna sporo wycisnac :D
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
Awatar użytkownika
matriw
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 158
Rejestracja: 10 sie 2006, 10:13
Posiadane auto:
Lokalizacja: TM

Re: Mocne mini z profi zawieszeniem i hamulcami.

Post autor: matriw »

może mam mniej doświadczenia niż Koledzy którzy sie wypowiadali, ale... też śmigam 998 i powiem krótko ze startem spod swiateł nigdy problemów nie miałem :D i sądze nawet <niektórzy uznają to za "bluźnierstwo"> że tak duża moc w mini mogła by poprostu popsuć frajde z jazdy.

Kiedys też myślałem/marzyłem o mini z V-tec...takie niby nic, co by było rakietą na światłach i kazdy by je podziwiał. Ale ale nie chodzi przecież o to zeby przed kimś szpanować i udowadniać, że w mini to nie byle gówno(przynajmniej ja tak uważam)... 998 też jest rakieta i pomimo to kazdy go podziwia :)
bartek

Re: Mocne mini z profi zawieszeniem i hamulcami.

Post autor: bartek »

popieram flap :mrgreen:
kolego ja tez jestem pasjonatą motoryzacji, choć uwazam ze supra jest mało męska (nie chce obrarzać nikogo o o innej orientacji) i dobra dla japonczyków (małe przyrodzenie) i 400 koni pod maską czegos co wygląda jak pojazd z gwiezdnych wojen to debilizm. nie wazne je nie o tym... mini to naprawde fajne auto i serdecznie Ci polecam.
Moja rada:
albo robisz maksa czyli swap ale wtedy naprawde bedzie drogo i z tego co piszesz to ćie na to nie stac (narazie).
albo kup ladnego classica i troszeczkę go grzebnij. bedziesz mial 2-gie auto na niedziele i zloty.
cokolwiek nie postanowisz to zycze Ci powodzenia.

P.S. nie pytaj mnie czy jezdziłem suprą bo nie jezdziłem i nigdy nikt mnie w takim aucie nie zobaczy. (mieszkam na dzielnicy gdzie nie lubią gejów)
pozdrawiam.
b.
Tomek_K.

Re: Mocne mini z profi zawieszeniem i hamulcami.

Post autor: Tomek_K. »

bartek pisze:kolego ja tez jestem pasjonatą motoryzacji, choć uwazam ze supra jest mało męska (nie chce obrarzać nikogo o o innej orientacji) i dobra dla japonczyków (małe przyrodzenie) i 400 koni pod maską czegos co wygląda jak pojazd z gwiezdnych wojen to debilizm.

P.S. nie pytaj mnie czy jezdziłem suprą bo nie jezdziłem i nigdy nikt mnie w takim aucie nie zobaczy. (mieszkam na dzielnicy gdzie nie lubią gejów)
pozdrawiam.
b.

I jak mozna Cie traktowac powaznie? :lol:
bartek

Re: Mocne mini z profi zawieszeniem i hamulcami.

Post autor: bartek »

normalnie. jestem za tobą tylka ta supra....
Mayon
Wiarus
Wiarus
Posty: 652
Rejestracja: 01 paź 2007, 15:23
Posiadane auto:
Lokalizacja: Tczew

Re: Mocne mini z profi zawieszeniem i hamulcami.

Post autor: Mayon »

hej tomek jak chcesz mieś dużo koni pod maską to szykuj kase i kupój moje mini |:) już jest bo blacharce więc masz jeden problem z głowy a co do koników to mam 998 pod maską :) tak tak dobrze przeczytałeś 998 cm i to wyciągneło już 450 koni a jeszcze flap mi zrobi głowicę więc w tym sezonie wyjdziemy koło 600 więc jak dać Ci dane do przelewu ah cena jakieś 32,567 zł okazja a tak na marginesie Fantasta jesteś troszkę :)
Zablokowany