Mocne mini z profi zawieszeniem i hamulcami.
Moderator: flapjck1
- flapjck1
- Maniak
- Posty: 8845
- Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
- Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
- Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
- Kontakt:
Re: Mocne mini z profi zawieszeniem i hamulcami.
taaa
jakie opony najszersze zalozysz do mini??
nie wiesz? ja wiem 195/45/13
jak mocno pokombinujesz ( doinwestujesz ) to jeszcze podejda 205/40/14
to nie supra w ktora mozesz wlozyc walka 325, tu sie po prostu nie da tak
to ze supra moze miec 1500 KM i bedzie jechala to nie znaczy ze mini z 200 KM bedzie jechalo
a zreszta, wiesz kto to jest Dobrowolski?? najszybsza supra na swiecie?? ( a moze tylko najmocniejsza? ) pogadaj z nim jak to jest miec DUUUUUZOOOO mocy...
ps: sorki za aluzje mistrza prostej moze umiesz jezdzic i zapewne tak jest bo jeszcze zyjesz ale umiejetnosciami nie poprawisz wspolczynnika tarcia
jakie opony najszersze zalozysz do mini??
nie wiesz? ja wiem 195/45/13
jak mocno pokombinujesz ( doinwestujesz ) to jeszcze podejda 205/40/14
to nie supra w ktora mozesz wlozyc walka 325, tu sie po prostu nie da tak
to ze supra moze miec 1500 KM i bedzie jechala to nie znaczy ze mini z 200 KM bedzie jechalo
a zreszta, wiesz kto to jest Dobrowolski?? najszybsza supra na swiecie?? ( a moze tylko najmocniejsza? ) pogadaj z nim jak to jest miec DUUUUUZOOOO mocy...
ps: sorki za aluzje mistrza prostej moze umiesz jezdzic i zapewne tak jest bo jeszcze zyjesz ale umiejetnosciami nie poprawisz wspolczynnika tarcia
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
Re: Mocne mini z profi zawieszeniem i hamulcami.
ktoras z naszych kolezanek ma w podpisie: "proste sa dla szybkich samochodow a zakrety dla szybkich kierowcow" to jest bardzo fajny tekst.
o wiele wiecej przyjemnosci mam ( przynajmniej ja) z jazdy seryjnym sejem 900 ccm niz S60 R 2.5 T z 300 kucykami.... mimo ze eRka prowadzi sie rewelacyjnie ale nie oddaje tego samego wrazenia z jazdy a do tego nie jest problemem wykrecic dobry czas mocnym autem z tonami elektroniki lecz osiagnac cos z "niczego"..
o wiele wiecej przyjemnosci mam ( przynajmniej ja) z jazdy seryjnym sejem 900 ccm niz S60 R 2.5 T z 300 kucykami.... mimo ze eRka prowadzi sie rewelacyjnie ale nie oddaje tego samego wrazenia z jazdy a do tego nie jest problemem wykrecic dobry czas mocnym autem z tonami elektroniki lecz osiagnac cos z "niczego"..
- LUPER
- Zarząd
- Posty: 584
- Rejestracja: 12 sty 2005, 20:52
- Posiadane auto: mini i MINI
- Lokalizacja: Kraków
Re: Mocne mini z profi zawieszeniem i hamulcami.
Każdy na początku pisze co to by nie zrobił ze swoim mini zaraz po kupnie - takie ma prawo.
My z doświadczenia wiemy, że zawsze jest to dalekie od realizacji, a to dlatego że przejażdżka mini wszystko zmienia, i zapraszam Cię kolego do Miedzianej Góry na jedną z eliminacji APMC
wsiądziesz do kogoś na wolnym przejeździe i zobaczysz jak to jest. Pamiętam taką dziewczynę która wysiadła z podkręconego miśka i wsiadła do mini który miał z 60 kilka koni i jak wysiadała to sie jej nogi z wrażenia ugięły i była nieźle spocona, bo to wrażenia z jazdy są nie do opisania.
A co do robienia takiego pojazdu to znamy już kilka podobnych projektów w które zainwestowane większe pieniądze niż 45 tyś i tak naprawdę to jeżdżą ale od warsztatu do warsztatu i dlatego patrzymy na to bardzo sceptycznie
Podzielam tu zdanie kolegi Benego i jak pojeździsz już takim mini to dopiero zacznij myśleć dalej o zwiększaniu mocy
pozdrawiam
Marcin
My z doświadczenia wiemy, że zawsze jest to dalekie od realizacji, a to dlatego że przejażdżka mini wszystko zmienia, i zapraszam Cię kolego do Miedzianej Góry na jedną z eliminacji APMC
wsiądziesz do kogoś na wolnym przejeździe i zobaczysz jak to jest. Pamiętam taką dziewczynę która wysiadła z podkręconego miśka i wsiadła do mini który miał z 60 kilka koni i jak wysiadała to sie jej nogi z wrażenia ugięły i była nieźle spocona, bo to wrażenia z jazdy są nie do opisania.
A co do robienia takiego pojazdu to znamy już kilka podobnych projektów w które zainwestowane większe pieniądze niż 45 tyś i tak naprawdę to jeżdżą ale od warsztatu do warsztatu i dlatego patrzymy na to bardzo sceptycznie
Podzielam tu zdanie kolegi Benego i jak pojeździsz już takim mini to dopiero zacznij myśleć dalej o zwiększaniu mocy
pozdrawiam
Marcin
Mini Cooper 1,3 93r - czerwony
Mini Cooper 1,3 90r - granatowy
Mini Clubman estate 1,3 81r - srebrny
MIni Clubman cooper 1,6D 10r - hot chocolate
Mini Cooper 1,3 90r - granatowy
Mini Clubman estate 1,3 81r - srebrny
MIni Clubman cooper 1,6D 10r - hot chocolate
- flapjck1
- Maniak
- Posty: 8845
- Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
- Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
- Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
- Kontakt:
Re: Mocne mini z profi zawieszeniem i hamulcami.
zakladamy sie ze nawet miniaka nie kupi? ( klasyka )
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
- flapjck1
- Maniak
- Posty: 8845
- Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
- Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
- Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
- Kontakt:
Re: Mocne mini z profi zawieszeniem i hamulcami.
cyt. z pewnej znanej raczej wiekszosci strony:
"Na wiosnę pojawiają się różne nowe mniej lub bardziej "szalone" pomysły. Swap silnika w Mini to jeden z tematów. Co na ten temat sądzi autor strony ? "
"Na wiosnę pojawiają się różne nowe mniej lub bardziej "szalone" pomysły. Swap silnika w Mini to jeden z tematów. Co na ten temat sądzi autor strony ? "
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
- flapjck1
- Maniak
- Posty: 8845
- Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
- Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
- Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
- Kontakt:
Re: Mocne mini z profi zawieszeniem i hamulcami.
wiesz co? jak mnie sie ktos pyta czy kupowac miniaka to mu mowie ze bedzie klal na to auto
i niech sie zastanowi czy go stac bo niby jest tanie ( wzglednie ) ale wydatki sa dosc spore prawie zawsze
i dopiero jak wiem ze ktos jest uprzedzony o minusach posiadania miniaka to jest dobrym potencjalnym nabywca,
a takich pianobijcow co mysleli ze zrobia swapa za pare tysi to juz bylo paru i wiekszosc z nich teraz nawet miniaka nie ma
i niech sie zastanowi czy go stac bo niby jest tanie ( wzglednie ) ale wydatki sa dosc spore prawie zawsze
i dopiero jak wiem ze ktos jest uprzedzony o minusach posiadania miniaka to jest dobrym potencjalnym nabywca,
a takich pianobijcow co mysleli ze zrobia swapa za pare tysi to juz bylo paru i wiekszosc z nich teraz nawet miniaka nie ma
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
- Saint
- Super użytkownik
- Posty: 1227
- Rejestracja: 04 sty 2005, 22:37
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: KR
- Kontakt:
Re: Mocne mini z profi zawieszeniem i hamulcami.
Ktoś chyba wypił dzisiaj za dużo kawy
Zawodowy Szyderca
- Sadam
- Maniak
- Posty: 2671
- Rejestracja: 19 kwie 2005, 10:22
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: Mocne mini z profi zawieszeniem i hamulcami.
może i prawda, ale coś w tym jest...
każdemu się wydaje, że małe auto = mały wydatek
wszyscy wiemy, że to nieprawda, ale inni jeszcze nie koniecznie wiedzą, zresztą kolega sam podsumował, że myślał, że mniej wyda
i nawet się podpiszę obiema rękami, że na miniaka, trzeba czasem klnąć... i to ostro zdarzało mi się, hehe jak to w związku, bywają dni lepsze i gorsze
każdemu się wydaje, że małe auto = mały wydatek
wszyscy wiemy, że to nieprawda, ale inni jeszcze nie koniecznie wiedzą, zresztą kolega sam podsumował, że myślał, że mniej wyda
i nawet się podpiszę obiema rękami, że na miniaka, trzeba czasem klnąć... i to ostro zdarzało mi się, hehe jak to w związku, bywają dni lepsze i gorsze
www.minicentrum.pl - Sklep internetowy
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas
Re: Mocne mini z profi zawieszeniem i hamulcami.
flapjck1 pisze:taaa
1. jakie opony najszersze zalozysz do mini??
nie wiesz? ja wiem 195/45/13
jak mocno pokombinujesz ( doinwestujesz ) to jeszcze podejda 205/40/14
2. to nie supra w ktora mozesz wlozyc walka 325, tu sie po prostu nie da tak
to ze supra moze miec 1500 KM i bedzie jechala to nie znaczy ze mini z 200 KM bedzie jechalo
3. a zreszta, wiesz kto to jest Dobrowolski?? najszybsza supra na swiecie?? ( a moze tylko najmocniejsza? ) pogadaj z nim jak to jest miec DUUUUUZOOOO mocy...
ps: sorki za aluzje mistrza prostej moze umiesz jezdzic i zapewne tak jest bo jeszcze zyjesz ale umiejetnosciami nie poprawisz wspolczynnika tarcia
1. 195/45/13 do tej mocy wystarcza.
2. Mozesz wlozyc szersze.
3. Najwiekszy mitoman w PL? Nie jest najszybsza/najmocniejsza ani na swiecie ani w Europie ani nawet w Polsce. Najszybsza Supre w PL ma LostBoy.
XanderQkla pisze:ktoras z naszych kolezanek ma w podpisie: "proste sa dla szybkich samochodow a zakrety dla szybkich kierowcow" to jest bardzo fajny tekst.
o wiele wiecej przyjemnosci mam ( przynajmniej ja) z jazdy seryjnym sejem 900 ccm niz S60 R 2.5 T z 300 kucykami.... mimo ze eRka prowadzi sie rewelacyjnie ale nie oddaje tego samego wrazenia z jazdy a do tego nie jest problemem wykrecic dobry czas mocnym autem z tonami elektroniki lecz osiagnac cos z "niczego"..
Mialem okazje prowadzic zarowno SC 900ccm jak i S60R 2.5T i oba te auta sa beznadziejne. O SC szkoda nawet pisac, a S60R prowadzi sie jak krowa - zero przyjemnosci z jazdy.
LUPER pisze:Każdy na początku pisze co to by nie zrobił ze swoim mini zaraz po kupnie - takie ma prawo.
My z doświadczenia wiemy, że zawsze jest to dalekie od realizacji, a to dlatego że przejażdżka mini wszystko zmienia, i zapraszam Cię kolego do Miedzianej Góry na jedną z eliminacji APMC
wsiądziesz do kogoś na wolnym przejeździe i zobaczysz jak to jest. Pamiętam taką dziewczynę która wysiadła z podkręconego miśka i wsiadła do mini który miał z 60 kilka koni i jak wysiadała to sie jej nogi z wrażenia ugięły i była nieźle spocona, bo to wrażenia z jazdy są nie do opisania.
A co do robienia takiego pojazdu to znamy już kilka podobnych projektów w które zainwestowane większe pieniądze niż 45 tyś i tak naprawdę to jeżdżą ale od warsztatu do warsztatu i dlatego patrzymy na to bardzo sceptycznie
Podzielam tu zdanie kolegi Benego i jak pojeździsz już takim mini to dopiero zacznij myśleć dalej o zwiększaniu mocy
pozdrawiam
Marcin
Mialem okazje prowadzic mini 1.3 (kilkakrotnie), a takze jechac jako pasazer w mini z silnikiem Hayabusy. Tak naprawde dwie rzeczy w serynym Mini mnie ujmuja: jest to calkiem niezle prowadzenie (zawieszenie) juz w serii (taki wiekszy gokarcik) i waga.
macko pisze:Panowie,
Obiektywnie rzecz ujmując kolega zapytał o porady jak zmodyfikować mini, aby miało miedzy 150 a 200 kucy, a nie o wykład gdzie i jak będzie je wykorzystywał. Rozsądnie napisał, że nie tylko będzie inwestował w silnik, ale podejdzie do tematu całościowo: buda, klatka, zawieszenie, więc może odpuśćmy pisanie morałów i po prostu odpowiedzmy na pytanie.
co do stron:
http://www.16vminiclub.com/
http://www.superfastminis.com/
http://www.turbo-mini.com/index2.html
http://www.plmini.com/
http://www.16vmini.co.uk/
o Z-cars pisał już chyba Saint. O tyle fajne, że z tylnym napędem.
Zdecydowanie polecałbym oddanie samochodu do wyspecjalizowanego zakładu w Anglii. W Polsce to dużo kombinowania i niewiadomy efekt.
życzę powodzenia i piszę się na jazdę testową, a kolegom purystom przypominam o 225 konnej serii A - która jakoś jeździ i to nie na 195-kach
pozdrawiam
macko
Dziekuje za glos rozsadku.
flapjck1 pisze:zakladamy sie ze nawet miniaka nie kupi? ( klasyka )
Wysoce prawdopodobne. Nie ukrywam, ze z zasady mial to byc projekt budzetowy. W maju wracam na stale do Polski, zamierzam zalozyc rodzine, kupic mieszkanie i rozpoczac dzialalnosc gospodarcza, wiec nie wiele pieniedzy zostanie mi na zabawke. Chcialbym byc z Wami szczery, jesli mam wydac 45000 na cos co bedzie wiecznie nie ukonczonym projektem to wole dolozyc 15000 i kupic S3 (za 35-40000) a reszte wlozyc w tuning (plan B). Bedzie rownie szybkie (jesli nie szybsze) a napewno mniej awaryjne.
flapjck1 pisze:wiesz co? jak mnie sie ktos pyta czy kupowac miniaka to mu mowie ze bedzie klal na to auto
i niech sie zastanowi czy go stac bo niby jest tanie ( wzglednie ) ale wydatki sa dosc spore prawie zawsze
i dopiero jak wiem ze ktos jest uprzedzony o minusach posiadania miniaka to jest dobrym potencjalnym nabywca,
a takich pianobijcow co mysleli ze zrobia swapa za pare tysi to juz bylo paru i wiekszosc z nich teraz nawet miniaka nie ma
Zostalem uprzedzony, dziekuje.
- flapjck1
- Maniak
- Posty: 8845
- Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
- Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
- Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
- Kontakt:
Re: Mocne mini z profi zawieszeniem i hamulcami.
no
to teraz podchodzimy do tematu inaczej
kupuj miniaka i uwierz ze nie trzeba 200 KM i z 998ccm mozna sporo wycisnac
to teraz podchodzimy do tematu inaczej
kupuj miniaka i uwierz ze nie trzeba 200 KM i z 998ccm mozna sporo wycisnac
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
Re: Mocne mini z profi zawieszeniem i hamulcami.
może mam mniej doświadczenia niż Koledzy którzy sie wypowiadali, ale... też śmigam 998 i powiem krótko ze startem spod swiateł nigdy problemów nie miałem i sądze nawet <niektórzy uznają to za "bluźnierstwo"> że tak duża moc w mini mogła by poprostu popsuć frajde z jazdy.
Kiedys też myślałem/marzyłem o mini z V-tec...takie niby nic, co by było rakietą na światłach i kazdy by je podziwiał. Ale ale nie chodzi przecież o to zeby przed kimś szpanować i udowadniać, że w mini to nie byle gówno(przynajmniej ja tak uważam)... 998 też jest rakieta i pomimo to kazdy go podziwia
Kiedys też myślałem/marzyłem o mini z V-tec...takie niby nic, co by było rakietą na światłach i kazdy by je podziwiał. Ale ale nie chodzi przecież o to zeby przed kimś szpanować i udowadniać, że w mini to nie byle gówno(przynajmniej ja tak uważam)... 998 też jest rakieta i pomimo to kazdy go podziwia
Re: Mocne mini z profi zawieszeniem i hamulcami.
popieram flap
kolego ja tez jestem pasjonatą motoryzacji, choć uwazam ze supra jest mało męska (nie chce obrarzać nikogo o o innej orientacji) i dobra dla japonczyków (małe przyrodzenie) i 400 koni pod maską czegos co wygląda jak pojazd z gwiezdnych wojen to debilizm. nie wazne je nie o tym... mini to naprawde fajne auto i serdecznie Ci polecam.
Moja rada:
albo robisz maksa czyli swap ale wtedy naprawde bedzie drogo i z tego co piszesz to ćie na to nie stac (narazie).
albo kup ladnego classica i troszeczkę go grzebnij. bedziesz mial 2-gie auto na niedziele i zloty.
cokolwiek nie postanowisz to zycze Ci powodzenia.
P.S. nie pytaj mnie czy jezdziłem suprą bo nie jezdziłem i nigdy nikt mnie w takim aucie nie zobaczy. (mieszkam na dzielnicy gdzie nie lubią gejów)
pozdrawiam.
b.
kolego ja tez jestem pasjonatą motoryzacji, choć uwazam ze supra jest mało męska (nie chce obrarzać nikogo o o innej orientacji) i dobra dla japonczyków (małe przyrodzenie) i 400 koni pod maską czegos co wygląda jak pojazd z gwiezdnych wojen to debilizm. nie wazne je nie o tym... mini to naprawde fajne auto i serdecznie Ci polecam.
Moja rada:
albo robisz maksa czyli swap ale wtedy naprawde bedzie drogo i z tego co piszesz to ćie na to nie stac (narazie).
albo kup ladnego classica i troszeczkę go grzebnij. bedziesz mial 2-gie auto na niedziele i zloty.
cokolwiek nie postanowisz to zycze Ci powodzenia.
P.S. nie pytaj mnie czy jezdziłem suprą bo nie jezdziłem i nigdy nikt mnie w takim aucie nie zobaczy. (mieszkam na dzielnicy gdzie nie lubią gejów)
pozdrawiam.
b.
Re: Mocne mini z profi zawieszeniem i hamulcami.
bartek pisze:kolego ja tez jestem pasjonatą motoryzacji, choć uwazam ze supra jest mało męska (nie chce obrarzać nikogo o o innej orientacji) i dobra dla japonczyków (małe przyrodzenie) i 400 koni pod maską czegos co wygląda jak pojazd z gwiezdnych wojen to debilizm.
P.S. nie pytaj mnie czy jezdziłem suprą bo nie jezdziłem i nigdy nikt mnie w takim aucie nie zobaczy. (mieszkam na dzielnicy gdzie nie lubią gejów)
pozdrawiam.
b.
I jak mozna Cie traktowac powaznie?
Re: Mocne mini z profi zawieszeniem i hamulcami.
normalnie. jestem za tobą tylka ta supra....
Re: Mocne mini z profi zawieszeniem i hamulcami.
hej tomek jak chcesz mieś dużo koni pod maską to szykuj kase i kupój moje mini |:) już jest bo blacharce więc masz jeden problem z głowy a co do koników to mam 998 pod maską tak tak dobrze przeczytałeś 998 cm i to wyciągneło już 450 koni a jeszcze flap mi zrobi głowicę więc w tym sezonie wyjdziemy koło 600 więc jak dać Ci dane do przelewu ah cena jakieś 32,567 zł okazja a tak na marginesie Fantasta jesteś troszkę