witam
w czasie jazdy autko "ściąga" na lewo, Pan mechanik ustawił zbieżność ale dalej jedzie "ściąga" na lewo. ktoś wie co może być przyczyną?
zbieżność? geometria?
Moderator: flapjck1
- flapjck1
- Maniak
- Posty: 8845
- Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
- Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
- Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
- Kontakt:
Re: zbieżność? geometria?
zly kat wyprzedzenia sworznia zwrotnicy - a wlasciwie roznica pomiedzy jednym a drugim kolem
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
- se7ven
- Super użytkownik
- Posty: 1532
- Rejestracja: 14 sty 2005, 19:46
- Posiadane auto: Mini, Triumph Dolomite Sprint, Triumph TR7
- Lokalizacja: Cieszyn
Re: zbieżność? geometria?
Zamień koła bo mogą to robić opony. Może być również nierównoległość osi.
Jeżeli zawieszenie jest sprawne to nawet "kijem" można rozbieżność zrobić. Ostatnie pytanie na jakich przyrządach to ustawiał
Jeżeli zawieszenie jest sprawne to nawet "kijem" można rozbieżność zrobić. Ostatnie pytanie na jakich przyrządach to ustawiał
Re: zbieżność? geometria?
parametry z pomiarów:
kąt wyprzedzenia sworznia: koło lewe 1 st 15 koło prawe 2 st 30
kąt pochylenia koła koło lewe 0 st 10 koło prawe + 1 st 25
zbieżność -1,5
co powinienem zrobić?
kąt wyprzedzenia sworznia: koło lewe 1 st 15 koło prawe 2 st 30
kąt pochylenia koła koło lewe 0 st 10 koło prawe + 1 st 25
zbieżność -1,5
co powinienem zrobić?
- se7ven
- Super użytkownik
- Posty: 1532
- Rejestracja: 14 sty 2005, 19:46
- Posiadane auto: Mini, Triumph Dolomite Sprint, Triumph TR7
- Lokalizacja: Cieszyn
Re: zbieżność? geometria?
To wygląda naprawdę źle
Masz coś "zhuśtane" w zawieszeniu. Jak nie masz drążków reakcyjnych i wachaczy regulowanych to niewiele mozesz zrobić. Wyprzedzenie zwrotnicy powinno być ok. 3
Koła masz zbieżne a powinny być rozbieżne - ten parametr mozna wyregulować.
Mnie to wygląda na padniętą gruchę z lewej strony.
Tak na odległość tylko tyle przychodzi mi do głowy.
Masz coś "zhuśtane" w zawieszeniu. Jak nie masz drążków reakcyjnych i wachaczy regulowanych to niewiele mozesz zrobić. Wyprzedzenie zwrotnicy powinno być ok. 3
Koła masz zbieżne a powinny być rozbieżne - ten parametr mozna wyregulować.
Mnie to wygląda na padniętą gruchę z lewej strony.
Tak na odległość tylko tyle przychodzi mi do głowy.