Witam.
Dzisiaj byłem moim uszmurglonym mini na myjni. Zostawiłem go pod domem i po powrocie problem. Odkluczam auto (mam tylko kluczyk bez pilota), podnoszą się mieszki zamków w drzwiach, ciągnę zaklamkę, a auto jakby było zamknięte. Podczas otwierania słychać było odgłos otwierania zamka. Obie pary drzwi zachowywały sie w podobny sposób. Otworzyło się po kolejnych próbach zamykania i otwierania lub ponowny pociągnięciu za klamkę. Co o tym myślicie? Coś przymarzło? (na dworze -3C). Resetowałem dzisiaj również inspekcje oleju, czy możliwe, że coś pogrzebałem?
Mam Coopera S z 2003. Poza tym. Może mi ktoś podpowiedzieć jaki to model (R?) oraz jak tanio dorobić kluczyk z pilotem? W ASO sam kluczyk kosztuje 500zł +150 zaprogramowanie. Czy można kupić kluczyk na allegro i podjechać z nim tylko do ASO do programowania? Jaki kluczyk powienienem mieć do mojego auta? Wiem że są dwa modele, jeden w formie kółka, drugi klasyczny.
problemy z otwieraniem drzwi
Re: problemy z otwieraniem drzwi
maciejbrot pisze:W ASO sam kluczyk kosztuje 500zł +150 zaprogramowanie.
tanio.
- pididi
- Super użytkownik
- Posty: 1112
- Rejestracja: 19 cze 2008, 20:39
- Posiadane auto: Clubman JCW LCI
- Lokalizacja: Poznań
Re: problemy z otwieraniem drzwi
W sumie racja.
Za poliftowy chcieli 1000 z programowaniem...
Co do modelu kluczyka - kółko jest do nowego R56.
Szukasz klasycznego, były jak zwykle 2 wersje - po i przedliftowa, której właśnie potrzebujesz (ma ona wymienną baterię i 2 przyciski zamiast 3). Co do samej przekładki, nie wiem, czy ktokolwiek to robił. Na allegro jest kluczyk, ale bez elektroniki w środku, więc nieprzydatny.
Swoją drogą, to w S chyba standardowo dawali kluczyk z pilotem + dodatkowy, pusty w środku i mały plastikowy, nie?
Za poliftowy chcieli 1000 z programowaniem...
Co do modelu kluczyka - kółko jest do nowego R56.
Szukasz klasycznego, były jak zwykle 2 wersje - po i przedliftowa, której właśnie potrzebujesz (ma ona wymienną baterię i 2 przyciski zamiast 3). Co do samej przekładki, nie wiem, czy ktokolwiek to robił. Na allegro jest kluczyk, ale bez elektroniki w środku, więc nieprzydatny.
Swoją drogą, to w S chyba standardowo dawali kluczyk z pilotem + dodatkowy, pusty w środku i mały plastikowy, nie?
- dawid
- Super użytkownik
- Posty: 1263
- Rejestracja: 25 lis 2006, 17:47
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Kraków
Re: problemy z otwieraniem drzwi
hej,poruszalem temat kluczyka,masz chyba taki jak ja - sprawdz ten post:
http://www.mini.org.pl/forum/viewtopic. ... c&start=30
mi w ASO w katowicach powiedzieli 500 kluczyk + 300 programowanie (sic!), programowanie przez uzytkownika nie daje skutku. myslalem nad podmiana elektroniki,ale wydaje mi sie, ze to nie zadziala bo i tak trzeba do tego aso jechac.
ja mam w planach zrobic tak - musze zalozyc alarm, wiec daje 500zl za jakis juz porzadny alarm i z tym mam pilot,ktory spelnia funkcje kluczyka (zdalne otwieranie/zamykanie + domykanie szyb!) wiec darmowalem sobie łaskę w ASO
http://www.mini.org.pl/forum/viewtopic. ... c&start=30
mi w ASO w katowicach powiedzieli 500 kluczyk + 300 programowanie (sic!), programowanie przez uzytkownika nie daje skutku. myslalem nad podmiana elektroniki,ale wydaje mi sie, ze to nie zadziala bo i tak trzeba do tego aso jechac.
ja mam w planach zrobic tak - musze zalozyc alarm, wiec daje 500zl za jakis juz porzadny alarm i z tym mam pilot,ktory spelnia funkcje kluczyka (zdalne otwieranie/zamykanie + domykanie szyb!) wiec darmowalem sobie łaskę w ASO
Re: problemy z otwieraniem drzwi
O kasowaniu inspekcji juz było:
"-Wciskasz i przytrzymujesz guzik od kasowania dystansu dziennego
-wkładasz klucz do stacyjki i przekręcasz na pozycji pierwszej
-obserwuj wyświetlacz dystansu dziennego aż pojawi się słowo "RESET"
-wyciśnij trzymany wcześniej guzik kasowania przebiegu, a następnie wciśnij i przytrzymaj go jeszcze raz
-poczekaj aż pojawi się/zacznie mrugać hasło "RESET"
-puść przycisk kasowania przebiegu, a następnie wciśnij go jeszcze raz (i od razu puść)
-funkcja Service Oi została ustawiona spowrotem na 10,000 mil (km?) "(u mnie skasowała się do 25000km)
Co do głównego problemu - zostawiłem auto na noc w garażu i dzis wszystko jest ok - może jednak cos przymarzło po myjni??
"-Wciskasz i przytrzymujesz guzik od kasowania dystansu dziennego
-wkładasz klucz do stacyjki i przekręcasz na pozycji pierwszej
-obserwuj wyświetlacz dystansu dziennego aż pojawi się słowo "RESET"
-wyciśnij trzymany wcześniej guzik kasowania przebiegu, a następnie wciśnij i przytrzymaj go jeszcze raz
-poczekaj aż pojawi się/zacznie mrugać hasło "RESET"
-puść przycisk kasowania przebiegu, a następnie wciśnij go jeszcze raz (i od razu puść)
-funkcja Service Oi została ustawiona spowrotem na 10,000 mil (km?) "(u mnie skasowała się do 25000km)
Co do głównego problemu - zostawiłem auto na noc w garażu i dzis wszystko jest ok - może jednak cos przymarzło po myjni??