Wszystko o klasycznych Mini.
Moderator: flapjck1
MartinNNN
Nowy
Posty: 59 Rejestracja: 28 sie 2005, 19:31
Posiadane auto:
Lokalizacja: Siemianowice Śl.
Post
autor: MartinNNN » 05 lut 2009, 22:44
Witam
pytanie ????
jestem przed wymianą tylnych amortyzatorów wszystko wydaje się proste, jedna jest jeden problem ..... zbiornik paliwa !!!! w jaki sposób wyjąć zbiornik ??? od czego zacząć ???
czy jest jakiś prosty sposób ???
pozdrawiam
flapjck1
Maniak
Posty: 8180 Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
Kontakt:
Post
autor: flapjck1 » 05 lut 2009, 22:53
do wyjecia zbiornika paliwa potrzebujesz"
kluczyka
oraz klucza nr 13
nasadowego z dluga przedluzka
milej walki
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
MartinNNN
Nowy
Posty: 59 Rejestracja: 28 sie 2005, 19:31
Posiadane auto:
Lokalizacja: Siemianowice Śl.
Post
autor: MartinNNN » 05 lut 2009, 22:56
dzieki za informacje
jeszcze jedno
czy samo odłączenie zbiornika tzn. przewody paliwowe itd jest problematyczne
flapjck1
Maniak
Posty: 8180 Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
Kontakt:
Post
autor: flapjck1 » 05 lut 2009, 23:00
nie musisz tego robic
wystarczy ze odepniesz przewody od plywaka ( elektryczne) i sam bak tylko odsuniesz troche w bok zeby wlozyc reke do nakretki amora z kluczem
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
MartinNNN
Nowy
Posty: 59 Rejestracja: 28 sie 2005, 19:31
Posiadane auto:
Lokalizacja: Siemianowice Śl.
Post
autor: MartinNNN » 06 lut 2009, 08:29
super !!!!
dzięki za pomoc !!!!
_michal_
Swój Człowiek
Posty: 421 Rejestracja: 31 sie 2008, 22:04
Posiadane auto:
Lokalizacja: Scotland, UK
Post
autor: _michal_ » 07 lut 2009, 11:33
to ja sie podepne: jak regulowac amorki GAZ? Mam to pokretło na dole kazdego i jak powinienem je zamontowac? Wszytkie przed montazem skrecic maksymalnie na "minus" a moze na "plus" i potem kręcic? Jest wogole mozliwe zegulowanie bez zdejmowania koła?
a "real mini" is definitely not big, plastic and german
se7ven
Super użytkownik
Posty: 1443 Rejestracja: 14 sty 2005, 19:46
Posiadane auto: Mini, Triumph Dolomite Sprint, Triumph TR7
Lokalizacja: Cieszyn
Post
autor: se7ven » 07 lut 2009, 14:13
Skręcasz na min. ( do normalnej jazdy wystarczy dać na+5 ). Wygodniej się reguluje przy podniesionym kole.
_michal_
Swój Człowiek
Posty: 421 Rejestracja: 31 sie 2008, 22:04
Posiadane auto:
Lokalizacja: Scotland, UK
Post
autor: _michal_ » 07 lut 2009, 15:11
Piotr Topór pisze: Skręcasz na min. ( do normalnej jazdy wystarczy dać na+5 ). Wygodniej się reguluje przy podniesionym kole.
ale ja nie mam cyferkowej skali... moje amorki są tymi o któtszym skoku
a "real mini" is definitely not big, plastic and german
se7ven
Super użytkownik
Posty: 1443 Rejestracja: 14 sty 2005, 19:46
Posiadane auto: Mini, Triumph Dolomite Sprint, Triumph TR7
Lokalizacja: Cieszyn
Post
autor: se7ven » 07 lut 2009, 16:20
Liczyć do np. 40 chyba potrafisz
, przecież tam jest skokowa a nie płynna regulacja
_michal_
Swój Człowiek
Posty: 421 Rejestracja: 31 sie 2008, 22:04
Posiadane auto:
Lokalizacja: Scotland, UK
Post
autor: _michal_ » 07 lut 2009, 17:10
Piotr Topór pisze: Liczyć do np. 40 chyba potrafisz
, przecież tam jest skokowa a nie płynna regulacja
no jasne
trzeba bylo pisac ze pięć klików a nie na "5" ustawiać
a "real mini" is definitely not big, plastic and german