gaźnik w 1300

Wszystko o klasycznych Mini.

Moderator: flapjck1

Awatar użytkownika
rambo_3m
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 203
Rejestracja: 02 mar 2007, 20:46
Posiadane auto: Mini 1,3Spi, Mini 1300 Racing, Vespa PK50, Vespa PX125, Vespa T5
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

gaźnik w 1300

Post autor: rambo_3m »

Kto mi powie czym zewnętrznie różni się się HIF38 od HIF44? Ewentualne ktoś rozszyfruje co to gaźnik na zdjęciach w linkach? Kupiłem silnik 1,3 na gaźniku i trzeba by go trochę odremontować bo kilka lat stał i chciałem zacząć właśnie od gaźnika.

gaźnik 1

gażnik 2
Wróciłem po x latach nieobecności :)
Awatar użytkownika
icemac
Super użytkownik
Super użytkownik
Posty: 1775
Rejestracja: 30 sty 2007, 11:03
Posiadane auto:
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: gaźnik w 1300

Post autor: icemac »

gaźniki różnią się wielkością gardzieli komory spalania (chyba tak to się nazywa) :wink:

hif38 ma 38mm
hif44 ma 44mm

a z wierzchu to chyba niczym, mogę się mylić :???:
Się zmienia ... Clubman + MM = mają się dobrze :twisted:
innocenti

Re: gaźnik w 1300

Post autor: innocenti »

icemac pisze:gaźniki różnią się wielkością gardzieli komory spalania (chyba tak to się nazywa) :wink:



No właśnie nie do końca tak się to nazywa :wink: -w gaźniku nic się nie spala (zazwyczaj :wink: :mrgreen: )
Gardzieli...-to już bardziej-choć można się przyczepić że w tych gaźnikach typowej gardzieli nie ma-jest "nastawna"- regulowana suwakiem.
Przelot -to chyba najtrafniejsze...
ODPOWIEDZ