Zerwany gwint

Wszystko o klasycznych Mini.

Moderator: flapjck1

Awatar użytkownika
Saint
Super użytkownik
Super użytkownik
Posty: 1227
Rejestracja: 04 sty 2005, 22:37
Posiadane auto:
Lokalizacja: KR
Kontakt:

Re: Zerwany gwint

Post autor: Saint »

Niestety magnes w korku jest sprawa kluczową. Zbiera opiłki krążące w misce olejowej, przedłużając żywotność pompy oleju, skrzyni biegów itd.
Zawodowy Szyderca
Awatar użytkownika
Krzyś 87
Nowy
Nowy
Posty: 40
Rejestracja: 27 maja 2008, 23:18
Posiadane auto:
Lokalizacja: Oświęcim

Re: Zerwany gwint

Post autor: Krzyś 87 »

Czyli jednak bez niego sie nie obedzie, to musze znowu pomyslec o spuszczeniu oleju chyba ze zna ktos metode gdzie mozna odkrecic korek bez spuszczania leju oprucz przewracania auta na bok :) ?
Awatar użytkownika
Saint
Super użytkownik
Super użytkownik
Posty: 1227
Rejestracja: 04 sty 2005, 22:37
Posiadane auto:
Lokalizacja: KR
Kontakt:

Re: Zerwany gwint

Post autor: Saint »

możesz podnieść prawą stronę tyle ile się da, wykręcić korek, i na czas dostosowywania poprosic kolegę o zatkanie otworu palcem :razz:

No albo dorobić drugi korek a potem tylko zrobić podmianke j/w, następnie uzupełnić poziom oleju i bangla.
Zawodowy Szyderca
Awatar użytkownika
Krzyś 87
Nowy
Nowy
Posty: 40
Rejestracja: 27 maja 2008, 23:18
Posiadane auto:
Lokalizacja: Oświęcim

Re: Zerwany gwint

Post autor: Krzyś 87 »

Dieki, jakos sobie dam rade ale z tym drugim korkiem to dobry pomysl
ODPOWIEDZ