Różnice w elementach karoserii pom. Cooper S a pozostałymi

R50, R52 & R53

Moderatorzy: flapjck1, Drail

Awatar użytkownika
flapjck1
Maniak
Maniak
Posty: 8845
Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
Kontakt:

Re: Różnice w elementach karoserii pom. Cooper S a pozostałymi

Post autor: flapjck1 »

ja mysle ze tess ma na uwadze wymiane samego poszycia dachu i to by bylo ok

ale zwykle auto po dachu ma jesczze skoszone slupki zmeczone zawieszenie i cos tam jeszcze :)


rzadko jest tak ze podskoczy na kolkach i padnie na grzbiet :P
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
ojciec

Re: Różnice w elementach karoserii pom. Cooper S a pozostałymi

Post autor: ojciec »

flapjck1 pisze:ja mysle ze tess ma na uwadze wymiane samego poszycia dachu i to by bylo ok

ale zwykle auto po dachu ma jesczze skoszone slupki zmeczone zawieszenie i cos tam jeszcze :)


rzadko jest tak ze podskoczy na kolkach i padnie na grzbiet :P


I dokładnie to samo chciałem napisać. Przecież auto po dachu zazwyczaj na chwilę przed miało dość sporą energię która spowodowała owe wywrócenie/koziołkowanie i nikt mi nie wmówi, że energia nie została zaabsorbowana przez elementy konstrukcyjne. Mimo, że wizualnie tego nie widać, to struktura jest naruszona i tym samym słabsza. Tak jakbym nie kupił samochodu po strzale w bok tak samo po dachowaniu. Pewne zmiany są nieodwracalne.
ODPOWIEDZ