Moje Mini zepsuło się i to chyba poważniej
Polećcie mi, proszę dobry warsztat. Auto Fus jest mi znany, ale czy to jedyna opcja w W-wie? Stawki mają kosmiczne i boję się, ile ta naprawa mnie wyniesie
Pomóżcie, bo nie chcę szukać po omacku i trafić do kogoś, kto się nie zna.
Pozdrawiam wszystkich ciepło
Klaudia
Dobry warsztat w Warszawie - proszę o pomoc !!!
- monsterk
- Super użytkownik
- Posty: 2082
- Rejestracja: 18 sty 2005, 18:43
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Konstancin-Jeziorna
- Kontakt:
Re: Dobry warsztat w Warszawie - proszę o pomoc !!!
to napisz co sie zepsuło
Re: Dobry warsztat w Warszawie - proszę o pomoc !!!
Nie jestem w stanie tego zdiagnozować, ale mogę napisać, co się dzieje, a więc:
Odpalam, i już od razu słyszę takie przeskakiwanie/postukiwanie, tak, jakby coś się chciało załączyć, ale nie może. Ruszam i auto nagle słabnie, i zwalnia tak, jak po nagłej redukcji na dwójkę. Palą się dwie kontrolki.
Dziś: ruszam, przejeżdżam 100, góra 400m i auto traci jakąkolwiek moc i max prędkość to 30km/h, silnik ciężko pracuje, jakby przy prędkości 80km/h wrzucić dwójkę, i zapalają się dwie kontrolki: trójkąt i jakieś trzy litery. (Znaczek silnika pali się od kilku tygodni cały czas). Do tego zaraz dochodzi kontrolka akumulatora, bo mając nadzieję, że dojadę do najbliższej stacji gasiłam i odpalałam auto za każdym razem, aby "zresetować" problem - to za radą mechanika, który zaglądał do tej awarii kilka dni temu. Niestety, nie był to mechanik, który na co dzień naprawia Mini
Suma sumarum zapachniało nagrzanym metalem, i zanim zdołałm się gdzieś zatrzymać spod maski poleciało trochę dymu. NIe pary, a dymu. Boję się, co to może być
Samochód od jakiegoś czasu jest słabszy, jakby chip nie działał (auto ma fabryczny tuning silnika serii M podwyższający moc do 200KM)
Dodam, że w/w mechanik powiedział, że po podłączeniu do komputera wyskakiwało mu, że problem dotyczy: przepływomierza i przepustnicy. Powiedział, żeby się specjalnie nie przejmować, bo to b. drogie acz nie witalne części dla auta, więc aby spokojnie dalej jeździć, a awarią zająć się kiedy się konkretniej ujawni. Wtedy auto "słabło" raz na 3 dni.
Dziś bez holowania się raczej nie obejdzie Pomocy!!!
Pozdr,
Klaudia.
Odpalam, i już od razu słyszę takie przeskakiwanie/postukiwanie, tak, jakby coś się chciało załączyć, ale nie może. Ruszam i auto nagle słabnie, i zwalnia tak, jak po nagłej redukcji na dwójkę. Palą się dwie kontrolki.
Dziś: ruszam, przejeżdżam 100, góra 400m i auto traci jakąkolwiek moc i max prędkość to 30km/h, silnik ciężko pracuje, jakby przy prędkości 80km/h wrzucić dwójkę, i zapalają się dwie kontrolki: trójkąt i jakieś trzy litery. (Znaczek silnika pali się od kilku tygodni cały czas). Do tego zaraz dochodzi kontrolka akumulatora, bo mając nadzieję, że dojadę do najbliższej stacji gasiłam i odpalałam auto za każdym razem, aby "zresetować" problem - to za radą mechanika, który zaglądał do tej awarii kilka dni temu. Niestety, nie był to mechanik, który na co dzień naprawia Mini
Suma sumarum zapachniało nagrzanym metalem, i zanim zdołałm się gdzieś zatrzymać spod maski poleciało trochę dymu. NIe pary, a dymu. Boję się, co to może być
Samochód od jakiegoś czasu jest słabszy, jakby chip nie działał (auto ma fabryczny tuning silnika serii M podwyższający moc do 200KM)
Dodam, że w/w mechanik powiedział, że po podłączeniu do komputera wyskakiwało mu, że problem dotyczy: przepływomierza i przepustnicy. Powiedział, żeby się specjalnie nie przejmować, bo to b. drogie acz nie witalne części dla auta, więc aby spokojnie dalej jeździć, a awarią zająć się kiedy się konkretniej ujawni. Wtedy auto "słabło" raz na 3 dni.
Dziś bez holowania się raczej nie obejdzie Pomocy!!!
Pozdr,
Klaudia.
Re: Dobry warsztat w Warszawie - proszę o pomoc !!!
Zadzwon do Piotrka Zarzyckiego,nr 607 62 12 77.Serwisuje mini i smarty w Konstancinie.Powodzenia
-
- Swój Człowiek
- Posty: 263
- Rejestracja: 10 sty 2009, 22:03
- Posiadane auto: MCS R56
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Dobry warsztat w Warszawie - proszę o pomoc !!!
Marki ul.Majora Billa 2 róg Piłsudskiego - AUTO RAWSKI TOMASZ - (0 22) 771 39 93 - Polecam.
BORLA Stainless Steel Cat-Back™System,M7 direct Flow Intercooler (DFIC2),M7 DFIC exit Scoop,M7 15% supercharger Pulley,ALTA intake System Cold Air,JCW front Strut brace,CUSCO rear Strut brace,EBC Brakes,ORCIARI bonnet vents scoops.
______
Saluti
______
Saluti