Mini Cooper SC Restomod
Moderator: flapjck1
- flapjck1
- Maniak
- Posty: 8845
- Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
- Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
- Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
- Kontakt:
Re: Mini Cooper SC Restomod
kwestia poprowadzenia dwoch kabli zalozenia przekaznika i lekkije przerobki przewodu paliwowego
+ troche odkrecania i przykrecania
+ troche odkrecania i przykrecania
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
-
- Swój Człowiek
- Posty: 261
- Rejestracja: 08 cze 2009, 20:39
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Poznan
Re: Mini Cooper SC Restomod
To dlaczego nie moge wykorzystac pompy ze zbiornika? za mala wydajnosc?
Most sports only need one ball. Mine takes both.
- se7ven
- Super użytkownik
- Posty: 1532
- Rejestracja: 14 sty 2005, 19:46
- Posiadane auto: Mini, Triumph Dolomite Sprint, Triumph TR7
- Lokalizacja: Cieszyn
Re: Mini Cooper SC Restomod
Niestety za dużą
- flapjck1
- Maniak
- Posty: 8845
- Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
- Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
- Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
- Kontakt:
Re: Mini Cooper SC Restomod
ja sobie poradzilem trojnikiem przed gaznikiem - oraz orginalny przewod powrotu paliwa
dziala bez regulatora cisnienia
dziala bez regulatora cisnienia
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
-
- Swój Człowiek
- Posty: 261
- Rejestracja: 08 cze 2009, 20:39
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Poznan
Re: Mini Cooper SC Restomod
Most sports only need one ball. Mine takes both.
- se7ven
- Super użytkownik
- Posty: 1532
- Rejestracja: 14 sty 2005, 19:46
- Posiadane auto: Mini, Triumph Dolomite Sprint, Triumph TR7
- Lokalizacja: Cieszyn
Re: Mini Cooper SC Restomod
Pewnia, że tak.
Re: Mini Cooper SC Restomod
Witam
Dzięki za podpowiedź
---------------------------------------------------
Dzisiaj 11:13 Temat postu:
--------------------------------------------------------------------------------
ja sobie poradzilem trojnikiem przed gaznikiem - oraz orginalny przewod powrotu paliwa
dziala bez regulatora cisnienia
---------------------------------------------------
I mi też tak sie wydawało, że coś do tej elektrycznej pompy powinno być
albo regulator albo powrót/przelew.U mnie nic nie było tylko stara pompa el w kartoniku
a w szopie miedziana rurka na końcach z gumowymi przewodami to domyśliłem się, że od paliwa
Pompa el daje ciśnienie niesamowicie i pierwsze uderzenie po włączeniu stacyjki to zawsze kapnie/zwilży przez odpowietrzniki paliwem na pokrywach komory pływakowej.
Już myślałem zrobić dodatkowy przewód-przelewowy ale nie mogłem znaleść takiego wynalazku w rysunkach i cześciach więc sądziłem, ża tak musi być jak jest a zaworki muszą utrzymać pompę w ryzach
Apropos przekażnika w dokumentacji-w schemacie elektr wydaje mi się, że pompa pod stacyjką jest ale przekaźnik faktycznie byłby wskazany.Wkurzające tylko jest jak pod załączoną stacyjką coś innego robi się a pompa bzyka w tym czasie paliwo.
Pozdrawiam
Dzięki za podpowiedź
---------------------------------------------------
Dzisiaj 11:13 Temat postu:
--------------------------------------------------------------------------------
ja sobie poradzilem trojnikiem przed gaznikiem - oraz orginalny przewod powrotu paliwa
dziala bez regulatora cisnienia
---------------------------------------------------
I mi też tak sie wydawało, że coś do tej elektrycznej pompy powinno być
albo regulator albo powrót/przelew.U mnie nic nie było tylko stara pompa el w kartoniku
a w szopie miedziana rurka na końcach z gumowymi przewodami to domyśliłem się, że od paliwa
Pompa el daje ciśnienie niesamowicie i pierwsze uderzenie po włączeniu stacyjki to zawsze kapnie/zwilży przez odpowietrzniki paliwem na pokrywach komory pływakowej.
Już myślałem zrobić dodatkowy przewód-przelewowy ale nie mogłem znaleść takiego wynalazku w rysunkach i cześciach więc sądziłem, ża tak musi być jak jest a zaworki muszą utrzymać pompę w ryzach
Apropos przekażnika w dokumentacji-w schemacie elektr wydaje mi się, że pompa pod stacyjką jest ale przekaźnik faktycznie byłby wskazany.Wkurzające tylko jest jak pod załączoną stacyjką coś innego robi się a pompa bzyka w tym czasie paliwo.
Pozdrawiam
- flapjck1
- Maniak
- Posty: 8845
- Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
- Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
- Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
- Kontakt:
Re: Mini Cooper SC Restomod
pokaz jaka masz pompe. niektore nie wymagaja powrotu ( najlepiej w swoim watku )
( srry za balagan w temacie)
( srry za balagan w temacie)
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
-
- Swój Człowiek
- Posty: 261
- Rejestracja: 08 cze 2009, 20:39
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Poznan
Re: Mini Cooper SC Restomod
Nie przejmujta sie balaganem, jak sie mozna czegos nauczyc, to dobry i balagan
To teraz ja zapytam (dla odmiany), bo wyjmuje przedni wozek (z silnikiem jesli Bog da:)
1. Odkrecilem gorne mocowania wozka i przednie
2. Chyba (!) odkrecilem tylnie mocowania wozka (odkrecilem po dwie sruby znajdujace sie pionowo i wchodzace w gumowy montaz - tak moze byc, czy musze odkrecic te poziome?)
3. Odkrecilem amortyzatory
4. Odkrecilem gorny stabilizator silnika
5. Zdjalem elektryke, weze, chlodzenie etc
6. Co mi zostalo ?
7. Plan jest taki zeby wywindowac bude w gore - za co to zrobic zeby jej nie pogiac ?
Dzieki z gory za odpowiedz i pozdro !
To teraz ja zapytam (dla odmiany), bo wyjmuje przedni wozek (z silnikiem jesli Bog da:)
1. Odkrecilem gorne mocowania wozka i przednie
2. Chyba (!) odkrecilem tylnie mocowania wozka (odkrecilem po dwie sruby znajdujace sie pionowo i wchodzace w gumowy montaz - tak moze byc, czy musze odkrecic te poziome?)
3. Odkrecilem amortyzatory
4. Odkrecilem gorny stabilizator silnika
5. Zdjalem elektryke, weze, chlodzenie etc
6. Co mi zostalo ?
7. Plan jest taki zeby wywindowac bude w gore - za co to zrobic zeby jej nie pogiac ?
Dzieki z gory za odpowiedz i pozdro !
Most sports only need one ball. Mine takes both.
Re: Mini Cooper SC Restomod
Trochę się zakurzyło a cienie to od żarówki bo wózek jest czarny
Tym niemniej pompkę widać
Tym niemniej pompkę widać
- Załączniki
-
- Widok pompy paliwa
- Pompa paliwa Mini.jpg (49.58 KiB) Przejrzano 1316 razy
- Sadam
- Maniak
- Posty: 2671
- Rejestracja: 19 kwie 2005, 10:22
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: Mini Cooper SC Restomod
wybierak
kabel aku + jeśli nie zdjęty przy tyle
wydech
przewody paliwowe
wtrysk
przewód hamulcowy od pompy do przedniego wózka
przewód sprzęgła idący do siłownika
linka prędkościomierza
linka od zaworu ogrzewania
kabel aku + jeśli nie zdjęty przy tyle
wydech
przewody paliwowe
wtrysk
przewód hamulcowy od pompy do przedniego wózka
przewód sprzęgła idący do siłownika
linka prędkościomierza
linka od zaworu ogrzewania
www.minicentrum.pl - Sklep internetowy
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas
- flapjck1
- Maniak
- Posty: 8845
- Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
- Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
- Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
- Kontakt:
Re: Mini Cooper SC Restomod
Andrews_poz pisze:Nie przejmujta sie balaganem, jak sie mozna czegos nauczyc, to dobry i balagan
To teraz ja zapytam (dla odmiany), bo wyjmuje przedni wozek (z silnikiem jesli Bog da:)
1. Odkrecilem gorne mocowania wozka i przednie
2. Chyba (!) odkrecilem tylnie mocowania wozka (odkrecilem po dwie sruby znajdujace sie pionowo i wchodzace w gumowy montaz - tak moze byc, czy musze odkrecic te poziome?)
3. Odkrecilem amortyzatory
4. Odkrecilem gorny stabilizator silnika
5. Zdjalem elektryke, weze, chlodzenie etc
6. Co mi zostalo ?
7. Plan jest taki zeby wywindowac bude w gore - za co to zrobic zeby jej nie pogiac ?
Dzieki z gory za odpowiedz i pozdro !
1-2-3-4-5 gut
6 dolny stabilizator, w domysle wydech, linki zwlaszcza linka predkosciomierza, przewod ham. - pod serwem do korektora, wyjmij chlodnice
7 podeprzyj pod krawedzia sciany grodziowej deske przez cala szerokosc podlogi i podnos
ale i tak lepiej motor do gory wytargac
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
Re: Mini Cooper SC Restomod
A śrubu cięgma holowania z kółkami pod zderzakiem?łączą przedni pas z wózkiem.
Najlepiej kastę do góry ale jak przód to tył też.Sama kasta jest leciutka i 2ch da radę podnieść
Przed podnoszeniem jak odkręcisz grill to łatwo wyjmiesz alternator i rozrusznik bo będzie przeszkadzał przy podnoszeniu. Gażnik z filtrem też zdejmij najpierw bo będzie haczył.
Oczywiście najpierw pod wózkiem dobrze popodkładaj w 4 punktach klocki
Pozdrowienia
Najlepiej kastę do góry ale jak przód to tył też.Sama kasta jest leciutka i 2ch da radę podnieść
Przed podnoszeniem jak odkręcisz grill to łatwo wyjmiesz alternator i rozrusznik bo będzie przeszkadzał przy podnoszeniu. Gażnik z filtrem też zdejmij najpierw bo będzie haczył.
Oczywiście najpierw pod wózkiem dobrze popodkładaj w 4 punktach klocki
Pozdrowienia
Re: Mini Cooper SC Restomod
Sorki, że wtrącam się a bo miałem tylko pompę pokazać.
Powodzenia
Powodzenia
- monsterk
- Super użytkownik
- Posty: 2082
- Rejestracja: 18 sty 2005, 18:43
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Konstancin-Jeziorna
- Kontakt:
Re: Mini Cooper SC Restomod
tak troche póżno ale napisze odnośnie przewodu plusowego idącego pod miniakiem, aby wyjąć wózek to trzeba go zdjąć albo wyjąć z bagażnika bo idzie pod tylnym wózkiem i jest do niego przykrącony dwiema obejmami,
i tu uwaga do sadama, nie trzeba odcinać klemy dodatniej, wystarczy rozkręcić srubę spinającą ją , rozgiąć ją , zdjąć czerwony kapturek i wyjąć przez otwór. a nie w sposób barbarzyński ciąć, wystarczy pomyśleć i pokombinować
i tu uwaga do sadama, nie trzeba odcinać klemy dodatniej, wystarczy rozkręcić srubę spinającą ją , rozgiąć ją , zdjąć czerwony kapturek i wyjąć przez otwór. a nie w sposób barbarzyński ciąć, wystarczy pomyśleć i pokombinować