Proszę o pomoc/podpowiedź.
Pompa hamulcowa bez wspomagania, "front to rear", z żółtym paskiem identyfikacyjnym.
Jedyne co mi się udało podczas próby rozbrojenia, to zdjąć segera od dołu i wyciągnać trzpień wyciskowy sekcji.
Pozbyłem się też kołka zabezpieczającego zbiorniczek na płyn. I utknąłem. Sekcja za cholery nie chce wyjść z pompy, nawet po podaniu sprężonego powietrza. Zbiorniczka też za diabła nie idzie wyciągnąć. Wrrr......
Pompa hamulcowa - rozebranie
Moderator: flapjck1
Re: Pompa hamulcowa - rozebranie
Apod jedną zuszczelek zbiorniczka jest kołeczek blokujący wypadanie "bebechów".
Po jego wyciągnięciu już bez problemów da się rozłożyć.
Po jego wyciągnięciu już bez problemów da się rozłożyć.
- flapjck1
- Maniak
- Posty: 8845
- Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
- Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
- Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
- Kontakt:
Re: Pompa hamulcowa - rozebranie
a zeby go wyciagnac trzeba pchnac deczko sekcje
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow