
Co do zacisków od fiesty mk1/2 to kłopot jest je zdobyć.
Pytanie teraz czy pasują od np: oriona rok prod do 88, cze eskorta, bądź sierry z tego okresu bo to by bardzo pomogło wiadomo też że na pewno tarcze nie mogą być wentylowane.
Poniżej lista którą trzeba dopełnić by to zaczęło jeździć w samochodzie:
- zakup zacisków, jeśli w ogóle się je zdobędzie
- zakup flanszy od metro
- zakup zestawu naprawczego
- odnowienie/regeneracja zacisków i flanszy
- przeróbka zacisków
- konwersja przewodów hamulcowych
O przetoczeniu tarcz i zakupie klocków nie wspominam bo ta operacja jest wymagana przy obu wyjściach
To teraz pytanie czy różnica jaką poniesiemy do zakupu 4tłoczkowy lekkich zacisków o większej skuteczności hamowania to bogato?
Zakładając że mam zamiar złożyć je do samochodu który ma brać udział w APMC i może nie tylko