Blacharz Lakiernik Łódź
Moderator: flapjck1
- Sadam
- Maniak
- Posty: 2671
- Rejestracja: 19 kwie 2005, 10:22
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: Blacharz Lakiernik Łódź
8-10k z piaskowaniem dwukrotnym (nie w całości) i solidną konserwacją podwozia w zależności od tego ile i jakie części będą potrzebne - przy czym mowa o aucie w zasadzie zupełnie rozebranym (zostały drobne elementy)
blacharka 1500-2000 (jak się uda to trochę mniej)
lakier 4500-5000 z materiałami
blachy ??
piaskowanie dwa razy 800-1000
podkłady, baranki na podwozie, silikony do spoin, woski do profili zamkniętych itd. 500-1000zł
blacharka 1500-2000 (jak się uda to trochę mniej)
lakier 4500-5000 z materiałami
blachy ??
piaskowanie dwa razy 800-1000
podkłady, baranki na podwozie, silikony do spoin, woski do profili zamkniętych itd. 500-1000zł
Ostatnio zmieniony 21 wrz 2009, 13:35 przez Sadam, łącznie zmieniany 2 razy.
www.minicentrum.pl - Sklep internetowy
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas
- Sadam
- Maniak
- Posty: 2671
- Rejestracja: 19 kwie 2005, 10:22
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: Blacharz Lakiernik Łódź
raz przed blacharką w miejscach gdzie rdza ewidentnie jest, a także w zakamarkach w której jej nie widać, a w których też jest
teoretycznie całkiem zdrowe auto po piaskowaniu okazuje się niezłym siteczkiem
nie wspomnę o tym jakie piękne kwiatki wychodzą od fabryczną konserwacją, która teoretycznie wygląda na nienaruszoną, więc ją również polecam zerwać
drugie piaskowanie po blacharce bo zanim się ją skończy i zacznie podkładować to wilgoć z powietrza lubi się osadzić
i specjalnie napisałem, że nie w całości bo piachem sypie się po progach podłogach, kantach,rantach, zgrzewach itd. a nie po całych poszyciach błotnikach etc.
teoretycznie całkiem zdrowe auto po piaskowaniu okazuje się niezłym siteczkiem
nie wspomnę o tym jakie piękne kwiatki wychodzą od fabryczną konserwacją, która teoretycznie wygląda na nienaruszoną, więc ją również polecam zerwać
drugie piaskowanie po blacharce bo zanim się ją skończy i zacznie podkładować to wilgoć z powietrza lubi się osadzić
i specjalnie napisałem, że nie w całości bo piachem sypie się po progach podłogach, kantach,rantach, zgrzewach itd. a nie po całych poszyciach błotnikach etc.
www.minicentrum.pl - Sklep internetowy
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas
- Sadam
- Maniak
- Posty: 2671
- Rejestracja: 19 kwie 2005, 10:22
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: Blacharz Lakiernik Łódź
no takie realia, można oszczędzić na piaskowaniu, na konserwacjach, lakiernika znaleźć co za 2k w garażu pomaluje itd.
a za 2-3 lata można myśleć o kolejnej blacharce, albo i za pół roku, jak lakiernik będzie wystarczająco sprytny
a za 2-3 lata można myśleć o kolejnej blacharce, albo i za pół roku, jak lakiernik będzie wystarczająco sprytny
www.minicentrum.pl - Sklep internetowy
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas
Re: Blacharz Lakiernik Łódź
z przykrością potwierdzam, ok 10k zł.
Re: Blacharz Lakiernik Łódź
Czyli nadal nie mamy sprawdzonego blacharza w Łodzi A ten z Inflandzkiej ?
T. Barański polecał mi kiedyś kogoś z Telefonicznej, znacie może tego blacharza ?
T. Barański polecał mi kiedyś kogoś z Telefonicznej, znacie może tego blacharza ?
MiniManiak z HollyŁódź
Re: Blacharz Lakiernik Łódź
jumpy pisze:Czyli nadal nie mamy sprawdzonego blacharza w Łodzi A ten z Inflandzkiej ?
T. Barański polecał mi kiedyś kogoś z Telefonicznej, znacie może tego blacharza ?
Nigdy o nim nie słyszałem, ale jak byś go odwiedził to daj znać?
A tak na marginesie co masz do zrobienia że szukasz blacharza?
Re: Blacharz Lakiernik Łódź
Generalnie całość. Najgorsze punkty to prawy przedni błotnik, progi, lewy tylny błotnik.
MiniManiak z HollyŁódź
Re: Blacharz Lakiernik Łódź
Czy może od ostatniego czasu, ktoś znalzł jakiegoś dobrego blacharza w Łodzi lub okolicach?
Szukam pilnie.......
Szukam pilnie.......
MiniManiak z HollyŁódź
Re: Blacharz Lakiernik Łódź
A ten z Telefonicznej co mówiłeś że Pan Barański Ci polecił? byłeś u niego?
Maciek.
Maciek.
Re: Blacharz Lakiernik Łódź
Dzwoniłem, ale gość jest zarobiony na pół roku do przodu i odesłał mnie z kwitkiem
MiniManiak z HollyŁódź
Re: Blacharz Lakiernik Łódź
Kurcze to nie potrafię Ci pomóc, sam zrezygnowałem jakiś czas temu z szukania takiego gościa i właśnie sam próbuje. Na razie tylko z wierzchu szlifuje do gołej blachy i zabezpieczę z polakierowaniem.
Maciek.
Maciek.
- Bochen
- Swój Człowiek
- Posty: 391
- Rejestracja: 03 maja 2009, 15:34
- Posiadane auto: Rover Mini 1.3i MPi 1999
- Lokalizacja: Łódź
Re: Blacharz Lakiernik Łódź
podobno jest jakas firma taunus - gosc robił juz miniaki, mechaniczne sprawy tez robi PODOBNO. to jest jakos przy koncu struga, przy łąkowej. musiałbyś podjechac, znalezc, pogadać.
Re: Blacharz Lakiernik Łódź
A znasz może efekt robienia przez niego MINIAKÓW?
MiniManiak z HollyŁódź
- markfive
- Super użytkownik
- Posty: 1441
- Rejestracja: 08 sty 2010, 17:05
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Kielce
- Kontakt:
kompleksowa blacharka mini
Ludzie
Kilka uwag o sprawach o których pewno większość wie więc Ci niech nie czytają i zbędne komentarze zachowają dla siebie.
Żaden "legalny" zarejestrowany warsztat który zatrudnia ludzi i płaci podatki nie zrobi Wam szybko i tanio blacharki miniaka od podstaw w perfekcyjny sposób. Nawet jeżeli do tego się przyłoży, w ogóle taką robotę przyjmie i doprowadzi do końca, to będzie zmuszony wziąć za to nawet 20 tys. Chyba, że prowadzi działalność charytatywną i nie zarabia tylko dokłada do interesu ze swoich oszczędności.
Blacharz garażowy jest już tańszym rozwiazaniem ale czasem tylko pozornie bo chętnie robotę bierze widząc w tym tylko jedną stronę medalu - skoro klient jeździ takim "nienormalnym samochodem" to widocznie go na to stać i się jakoś zrobi i będzie kasa.
Jak już zacznie i dobrnie do punktu w którym "rece mu opadną" to albo każe Wam auto zabrać w takim stanie jak jest, albo szybko zakończy akcję na odczepnego po wstawieniu zewnętrznych blach pomijając całą pozostałą zgniliznę.
Jak będzie cierpliwy, ambitny i dokładny to zrobi bardzo dobrze ale zajmie mu to od trzech do sześciu miesięcy. Krócej gdy ma inne dodatkowe źródło utrzymania i cały swój czas może poświęcić na pracę przy jednym aucie, dłużej gdy z tej roboty się utrzymuje. I też nie zrobi tej roboty za 2 tysiące.
Najlepszym z punktu widzenia kosztów i własnej satysfakcji rozwiązaniem jest wykonanie blacharki we własnym zakresie. Trzeba mieć pomieszczenie, migomat i nieco doświadczenia. Wszystkiego można się nauczyć To co się spieprzy zawsze można poprawić. Każdy nawet doświadczony blacharz robiąc pierwszy raz miniaka napotka na trudności i też ma szansę robotę schrzanić.
No i nie będziemy wtedy narzekać jak to X czy Y nieudolnie i bez pojęcia Nam coś zrobił.
Uwagi moje odnoszą sie do kompletnej odbudowy karoserii.
Generalnie jak ktoś nie dysponuje kasą lub sam nie ma warunków ani umiejetności naprawy miniaka we własnym zakresie, w ogóle nie powienien wchodzić w temat i kupować tego samochodu. Inaczej sam z własnej woli pcha się w poważne kłopoty.
Łaty wstawi każdy pierwszy lepszy blacharz i tu faktycznie wybór jest i wymiana informacji o tym kto, gdzie i z jakim efektem już robił jest pomocna.
Kilka uwag o sprawach o których pewno większość wie więc Ci niech nie czytają i zbędne komentarze zachowają dla siebie.
Żaden "legalny" zarejestrowany warsztat który zatrudnia ludzi i płaci podatki nie zrobi Wam szybko i tanio blacharki miniaka od podstaw w perfekcyjny sposób. Nawet jeżeli do tego się przyłoży, w ogóle taką robotę przyjmie i doprowadzi do końca, to będzie zmuszony wziąć za to nawet 20 tys. Chyba, że prowadzi działalność charytatywną i nie zarabia tylko dokłada do interesu ze swoich oszczędności.
Blacharz garażowy jest już tańszym rozwiazaniem ale czasem tylko pozornie bo chętnie robotę bierze widząc w tym tylko jedną stronę medalu - skoro klient jeździ takim "nienormalnym samochodem" to widocznie go na to stać i się jakoś zrobi i będzie kasa.
Jak już zacznie i dobrnie do punktu w którym "rece mu opadną" to albo każe Wam auto zabrać w takim stanie jak jest, albo szybko zakończy akcję na odczepnego po wstawieniu zewnętrznych blach pomijając całą pozostałą zgniliznę.
Jak będzie cierpliwy, ambitny i dokładny to zrobi bardzo dobrze ale zajmie mu to od trzech do sześciu miesięcy. Krócej gdy ma inne dodatkowe źródło utrzymania i cały swój czas może poświęcić na pracę przy jednym aucie, dłużej gdy z tej roboty się utrzymuje. I też nie zrobi tej roboty za 2 tysiące.
Najlepszym z punktu widzenia kosztów i własnej satysfakcji rozwiązaniem jest wykonanie blacharki we własnym zakresie. Trzeba mieć pomieszczenie, migomat i nieco doświadczenia. Wszystkiego można się nauczyć To co się spieprzy zawsze można poprawić. Każdy nawet doświadczony blacharz robiąc pierwszy raz miniaka napotka na trudności i też ma szansę robotę schrzanić.
No i nie będziemy wtedy narzekać jak to X czy Y nieudolnie i bez pojęcia Nam coś zrobił.
Uwagi moje odnoszą sie do kompletnej odbudowy karoserii.
Generalnie jak ktoś nie dysponuje kasą lub sam nie ma warunków ani umiejetności naprawy miniaka we własnym zakresie, w ogóle nie powienien wchodzić w temat i kupować tego samochodu. Inaczej sam z własnej woli pcha się w poważne kłopoty.
Łaty wstawi każdy pierwszy lepszy blacharz i tu faktycznie wybór jest i wymiana informacji o tym kto, gdzie i z jakim efektem już robił jest pomocna.