A tak wygląda łożysko
To co się złuszczyło z łożyska wbiło się w ścianki tłoka i załatwiło gładz cylindra
Zazwyczaj kulki nie siadają a tu takie kwiatki
Ranking angielskich bubli
Moderator: flapjck1
- monsterk
- Super użytkownik
- Posty: 2082
- Rejestracja: 18 sty 2005, 18:43
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Konstancin-Jeziorna
- Kontakt:
Re: Ranking angielskich bubli
- Załączniki
-
- a tu sieedzą resztki łożyska.JPG (131.88 KiB) Przejrzano 725 razy
-
- kulki.JPG (169.48 KiB) Przejrzano 725 razy
-
- łożysko.JPG (142.88 KiB) Przejrzano 725 razy
Ostatnio zmieniony 28 mar 2010, 17:30 przez monsterk, łącznie zmieniany 1 raz.
- monsterk
- Super użytkownik
- Posty: 2082
- Rejestracja: 18 sty 2005, 18:43
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Konstancin-Jeziorna
- Kontakt:
Re: Ranking angielskich bubli
A teraz powrót do zacisków, odkopałem zdjęcia, i możecie podziwiać, szczelina nad tarczą po rozgrzaniu tarczy znika, co widać na kolejnym zdjęciu gdy koło po zahamowaniu zaczynało się blokować. Kolejny bład produkcyjny to brak wystającego elementu zacisku nad mocowaniem klocka, naddatek materiału potrzebny jest do ograniczenia ruchu blaszki mocującej klocek
- Załączniki
-
- zacisk3.JPG (120.63 KiB) Przejrzano 716 razy
-
- zacisk2.JPG (118.95 KiB) Przejrzano 716 razy
-
- zacisk.JPG (136.31 KiB) Przejrzano 716 razy
- humin
- Super użytkownik
- Posty: 2321
- Rejestracja: 01 mar 2007, 21:48
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: Ranking angielskich bubli
monsterk pisze:Ropzkręcam nadal ten sam silnik i skrzynie biegów i własnym oczom nie wierze
co tam widze.
Ręce do góry kto wkładał i zakładał łożysko dwurzędowe AAU1365 nie oryginał RHP tylko takie z białego pudełeczka, to właśnie łożysko ulega w szybkim tępie destrukcji . A problem polega na tym że w zeszłym roku nie było RHP dostępnę, naszczęście już jest
AAU1365 po opisie na minispares widać że coś w tym jest
" Genuine RHP bearings's now back in stock! Not cheap Imported rubbish! "
Ostatnio zmieniony 28 mar 2010, 21:30 przez humin, łącznie zmieniany 1 raz.
- flapjck1
- Maniak
- Posty: 8845
- Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
- Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
- Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
- Kontakt:
Re: Ranking angielskich bubli
troche zem tu sprzatnal
nie balaganic
nie balaganic
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
- monsterk
- Super użytkownik
- Posty: 2082
- Rejestracja: 18 sty 2005, 18:43
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Konstancin-Jeziorna
- Kontakt:
Re: Ranking angielskich bubli
A teraz kolejne łożysko dwurzędowe i taka sama awaria, tu jeszcze posypał się koszyk pastikowy
- Załączniki
-
- łożysko dwurzędowe- resztki koszyka.JPG (146.52 KiB) Przejrzano 603 razy
-
- łożysko dwurzędowe.JPG (170.54 KiB) Przejrzano 603 razy
- monsterk
- Super użytkownik
- Posty: 2082
- Rejestracja: 18 sty 2005, 18:43
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Konstancin-Jeziorna
- Kontakt:
Re: Ranking angielskich bubli
A teraz kolej na klawiatury rolkowe - te są akurat z mini sporta, ośki klawiatury są z masła zrobione, obróbka taka że brak słów. Tu może Michał Pyy się rozwinie. Ja pokaże jak wygląda klawiatura z silnika w którym w ramach poszukiwań mocy angole obniżyli głowicę o 2 milimetry i nie ma miejsca na laski popychaczy, natomiast w głowicy Ardena rolki nie trafiają w trzonek zaworu
- Załączniki
-
- klawiatura 1,3.JPG (141.02 KiB) Przejrzano 599 razy
-
- klawiatura.JPG (155.93 KiB) Przejrzano 599 razy