Odpalanie, woda i smrody
Moderator: flapjck1
- Sadam
- Maniak
- Posty: 2671
- Rejestracja: 19 kwie 2005, 10:22
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: Odpalanie, woda i smrody
jak syczy w okolicach pompy hamulcowej to sprawdź czy wszystko jest z ok z przewodem łączącym serwo z kolektorem a to co czujesz na pokrywie to pewnie kwestia regulacji zaworów, ale to tylko sugestie...
www.minicentrum.pl - Sklep internetowy
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas
Re: Odpalanie, woda i smrody
W tej wersji zawory powinny być wszystkie ustawione na 0,25 ? Coś czytałem, ale żeby się upewnić i żeby nie wyszedł bubel, pytam ^^
- markfive
- Super użytkownik
- Posty: 1441
- Rejestracja: 08 sty 2010, 17:05
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Kielce
- Kontakt:
Re: Odpalanie, woda i smrody
Chyba nie masz zamiaru sam brać się za regulację zaworów skoro jak widać z postu o problemach nie bardzo jeszcze kumasz rzeczy podstawowe
Luz zaworowy "książkowo" wynosi w tym silniku 0,12" czyli 0,3 mm. Można ten luz zmniejszyć do 0,25 mm gdy mechanizm klawiatury jest już częściowo wypracowany ale o tym zadecydować musi wykwalifikowany i mający praktykę w naprawach tych silników mechanik a nie użytkownik mający tyle pojęcia co gdzieś tam wyczyta.
Moja rada to zamiast zadawać tego typu ogólne pytania na forum i czekać na prowadzące do nikąd odpowiedzi lepiej znajdź kontakt z najbliższym mechanikiem który zna temat i dopiero po diagnozie usterek decyduj co, jak i kiedy (wiadomo, ze wszystkim rządzi kasa lub jej brak) naprawiać
Luz zaworowy "książkowo" wynosi w tym silniku 0,12" czyli 0,3 mm. Można ten luz zmniejszyć do 0,25 mm gdy mechanizm klawiatury jest już częściowo wypracowany ale o tym zadecydować musi wykwalifikowany i mający praktykę w naprawach tych silników mechanik a nie użytkownik mający tyle pojęcia co gdzieś tam wyczyta.
Moja rada to zamiast zadawać tego typu ogólne pytania na forum i czekać na prowadzące do nikąd odpowiedzi lepiej znajdź kontakt z najbliższym mechanikiem który zna temat i dopiero po diagnozie usterek decyduj co, jak i kiedy (wiadomo, ze wszystkim rządzi kasa lub jej brak) naprawiać
Re: Odpalanie, woda i smrody
Do takich silnikowych spraw raczej nie zamierzam się zabierać, bo znając życie coś zepsuję, ale jakbym miał to dawać mechanikowi to wolałbym upewnić się, że wie co robi, bo zdaję sobie sprawę, że nie każdy wie co i jak w każdym silniku, tym bardziej tutaj.
- markfive
- Super użytkownik
- Posty: 1441
- Rejestracja: 08 sty 2010, 17:05
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Kielce
- Kontakt:
Re: Odpalanie, woda i smrody
Dzwonek pisze:nie każdy wie co i jak w każdym silniku, tym bardziej tutaj.
Tak, to zostało udowodnione już dobre 45 lat temu kiedy pierwsze używane miniaki zaczęły się pojawiac na naszych drogach. Ciągle jednak znajduja się ludzie, którzy wolą eksperymentować z ogromnym przekonaniem o swojej wiedzy we wszelkich dziedzinach.
We Wrocławiu na pewno znajdziesz ludzi którym temat nie jest obcy.