o tym mowa?
http://englishcars.pl/?productID=683
nawet jeśli nie pasuje, to najpierw się dzwoni lub piszę maila a nie na forum wypisuje, że tu i tu się nie kupi
po pierwsze wszyscy jesteśmy ludźmi i się zdarza wysłać nie to co trzeba, ale i ja i Rogal i drugi Adaś nie robimy problemów, żeby coś oddać/zwrócić/zamienić itd.
po drugie cena 42zł za podstawowy zestaw naprawczy (główne uszczelki na tłoczki) w porównaniu z 30 GBP za ten rozbudowany to chyba jest różnica i nie wiem skąd to zdziwienie, że nie jest to to samo co na obrazu z minispares
po trzecie w kwestii zestawów naprawczych do pomp (nie tylko tych do Mini) naprawdę ciężko się czasem połapać, dla przykładu ściągałem kiedyś 3 różne zestawy do pompy do Volvo Amazona, żaden nie pasował, w końcu poszła nowa pompa... albo do Jaguara XJ6 z 71 czy 73 dwa różne i za drugim razem na szczęście się udało trafić, tak to już jest
mimo wszystko proponuję rozebrać pompę i sprawdzić czy gumki pasują czy nie (chociaż optycznie czy mają taki sam rozmiar jak te wyjęte z pompy) jeśli są ok to sprawdzić gładź w środku, obejrzeć resztę elementów spróbować wymienić i sprawdzić czy działa
pompa pionowa dwusekcyjna
Moderator: flapjck1
- Sadam
- Maniak
- Posty: 2671
- Rejestracja: 19 kwie 2005, 10:22
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: pompa pionowa dwusekcyjna
www.minicentrum.pl - Sklep internetowy
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas
Re: pompa pionowa dwusekcyjna
Artur to spoko koleś, właściwie kupiłem 90% części do swojego auta u niego, nigdy nie było problemu z wymianą czegokolwiek jeśli nie pasowało, a właściwe każde zamówienie poprzedzała "konferencja" telefoniczna. Do tego trzeba wziąć pod uwagę fakt, że z mini często jest tak, że to co w papierach wpisane, nie jest tym co istnieje w rzeczywistości a patenty stosowane przez rzeszę mechaników przed Twoim zakupem mogły spowodować , że dane część jest np. z innego rocznika. Takich rzeczy nie da się uniknąć i zawsze trzeba kilkukrotnie przekonsultować, zawsze można zrobić foto i podesłać na maila zresztą rozwiązań są tysiące.
-
- Swój Człowiek
- Posty: 122
- Rejestracja: 05 paź 2007, 12:57
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Grodzisk Maz.
Re: pompa pionowa dwusekcyjna
przyznam szczerze że w przypływie złości poniosło mnie
wszystkich którzy poczuli się urażeni przepraszam szczególnie ekipę englishcars !
Wracając do tematu pompa została rozebrana na czynniki pierwsze
i w środku wygląda to dobrze ( brak jakiegoś syfu , rdzy itp) oprócz gumek które w porównaniu do reperaturek są zdecydowanie za miękkie - trochę takie flakowate.
Zastanowiło mnie czy da się coś wykorzystać z tego nowego zestawu i chyba się coś udało.
Wymieniłem uszczelki i górna sekcja pompuje ale tłoczysko wlazło z tymi uszczelkami ale tak się zassały że teraz się nie da tego wyjąć.
No i została ta dolna sekcja do roboty
wszystkich którzy poczuli się urażeni przepraszam szczególnie ekipę englishcars !
Wracając do tematu pompa została rozebrana na czynniki pierwsze
i w środku wygląda to dobrze ( brak jakiegoś syfu , rdzy itp) oprócz gumek które w porównaniu do reperaturek są zdecydowanie za miękkie - trochę takie flakowate.
Zastanowiło mnie czy da się coś wykorzystać z tego nowego zestawu i chyba się coś udało.
Wymieniłem uszczelki i górna sekcja pompuje ale tłoczysko wlazło z tymi uszczelkami ale tak się zassały że teraz się nie da tego wyjąć.
No i została ta dolna sekcja do roboty
- Sadam
- Maniak
- Posty: 2671
- Rejestracja: 19 kwie 2005, 10:22
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: pompa pionowa dwusekcyjna
kiujik pisze:przyznam szczerze że w przypływie złości poniosło mnie
wszystkich którzy poczuli się urażeni przepraszam szczególnie ekipę englishcars !
Wracając do tematu pompa została rozebrana na czynniki pierwsze
i w środku wygląda to dobrze ( brak jakiegoś syfu , rdzy itp) oprócz gumek które w porównaniu do reperaturek są zdecydowanie za miękkie - trochę takie flakowate.
Zastanowiło mnie czy da się coś wykorzystać z tego nowego zestawu i chyba się coś udało.
Wymieniłem uszczelki i górna sekcja pompuje ale tłoczysko wlazło z tymi uszczelkami ale tak się zassały że teraz się nie da tego wyjąć.
No i została ta dolna sekcja do roboty
palnij jakimś drewienkiem w pompę i wyskoczy
www.minicentrum.pl - Sklep internetowy
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas
- rogal
- Super użytkownik
- Posty: 1069
- Rejestracja: 05 sty 2005, 15:10
- Posiadane auto: 6 x MINI
- Lokalizacja: EŁK
- Kontakt:
Re: pompa pionowa dwusekcyjna
dmuchnij powietrzem z kompresora.
Jest ok Bez Urazy .
Jest ok Bez Urazy .
pozdrawiam
Rogal
tel. 695 455 231
---------------------------
Wszystko dla Mini .
http://www.englishcars.pl
Rogal
tel. 695 455 231
---------------------------
Wszystko dla Mini .
http://www.englishcars.pl