Gibki Cooper 91r " MAŁY "
Moderator: flapjck1
- flapjck1
- Maniak
- Posty: 8845
- Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
- Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
- Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
- Kontakt:
Re: Gibki Cooper 91r " CZORT "
wazy zaskakujaco duzo? sztywny jest?
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
- Gibki Staruszek
- Maniak
- Posty: 2693
- Rejestracja: 05 wrz 2007, 00:21
- Posiadane auto: mini 1000 ooooolala !!!
- Lokalizacja: Kamień Pomorski
Re: Gibki Cooper 91r " CZORT "
jest sztywny , ma wtopione wzmocnienia i waży chyba więcej niż przednie blachy.
- flapjck1
- Maniak
- Posty: 8845
- Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
- Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
- Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
- Kontakt:
Re: Gibki Cooper 91r " CZORT "
czyli gruby
i nie wazy wiecej niz blachy, sprawdzane
i nie wazy wiecej niz blachy, sprawdzane
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
- flapjck1
- Maniak
- Posty: 8845
- Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
- Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
- Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
- Kontakt:
Re: Gibki Cooper 91r " CZORT "
roznica jest przy tym grubym na korzysc laminatu jakies 5-8 kg, nie wydaje mi sie zeby wiecej
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
- Gibki Staruszek
- Maniak
- Posty: 2693
- Rejestracja: 05 wrz 2007, 00:21
- Posiadane auto: mini 1000 ooooolala !!!
- Lokalizacja: Kamień Pomorski
Re: Gibki Cooper 91r " CZORT "
Równając go zeszlifowałem jeszcze z 1kg ...
Wagowo na flipie i silniku jestem do przotu ale na ramie w plecy ...
Wagowo na flipie i silniku jestem do przotu ale na ramie w plecy ...
- Konrad K_2
- Maniak
- Posty: 2563
- Rejestracja: 29 maja 2006, 19:13
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Kielce
- Kontakt:
- Gibki Staruszek
- Maniak
- Posty: 2693
- Rejestracja: 05 wrz 2007, 00:21
- Posiadane auto: mini 1000 ooooolala !!!
- Lokalizacja: Kamień Pomorski
Re: Gibki Cooper 91r " CZORT "
moja jest ,jak oceniam, jakieś 2x cięższa do serii , będę ją jeszcze wykańczał to może trochę spadnie.
- Konrad K_2
- Maniak
- Posty: 2563
- Rejestracja: 29 maja 2006, 19:13
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Kielce
- Kontakt:
Re: Gibki Cooper 91r " CZORT "
tak obejzakem ta twoja rame i nie wiem jak ty ja tak dociazyłes
mojas wazy z 60 - 70 % oryginału
mojas wazy z 60 - 70 % oryginału
- Załączniki
-
- P1030937.JPG (44.82 KiB) Przejrzano 1814 razy
-
- P1030915.JPG (35.54 KiB) Przejrzano 1814 razy
- Gibki Staruszek
- Maniak
- Posty: 2693
- Rejestracja: 05 wrz 2007, 00:21
- Posiadane auto: mini 1000 ooooolala !!!
- Lokalizacja: Kamień Pomorski
Re: Gibki Cooper 91r " CZORT "
u ciebie jest sporo elem. ze starej (poprzeczna przednia , dwie dolne ), u mnie to wszystko jest z profili a one są dosyś ciężkie.
- Konrad K_2
- Maniak
- Posty: 2563
- Rejestracja: 29 maja 2006, 19:13
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Kielce
- Kontakt:
Re: Gibki Cooper 91r " CZORT "
no ale to w oryginale ta rama ma po 5 warstw blachy
to jaki u ciebie jest profil ?
to jaki u ciebie jest profil ?
- Gibki Staruszek
- Maniak
- Posty: 2693
- Rejestracja: 05 wrz 2007, 00:21
- Posiadane auto: mini 1000 ooooolala !!!
- Lokalizacja: Kamień Pomorski
Re: Gibki Cooper 91r " CZORT "
Blacha w seryjnej ramia jest dość cienka a sztywności jej dodają przetłoczenia i zagięcia oraz warstwowe połączenia. W sumie metrowy warstwowy profil bedzie lżejszy od metrowego grubego ceownika a tak samo wytrzymały. Podobnie jak z nadwoziem samonośnym i ramowym.
U mnie jest profil prostokątny. Jak to u nas w kraju - " dałem co miałem "
U mnie jest profil prostokątny. Jak to u nas w kraju - " dałem co miałem "
- markfive
- Super użytkownik
- Posty: 1441
- Rejestracja: 08 sty 2010, 17:05
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Kielce
- Kontakt:
Re: Gibki Cooper 91r " CZORT "
Tak czytam te posty na temat ramy i zastanawiam się czemu one służą. Po pierwsze Konrad czy ważyłeś swoją ramę i dla porównania również fabryczną ?. Jeżeli tak to podaj konkretne dane (chociaż też nie wiem na ile to bedzie przydatne biorąc pod uwagę pod jaki silnik była budowana). Te dwie ramy a więc Twoja i Gibkiego są zbudowane pod inne jednostki napędowe. Jaki więc sens porównania tych dwu ram.
Moje zdanie w tej sprawie jest takie. Rama podsilnikowa i jednocześnie mocująca najważniejsze elementy przedniego zawieszenia powinna być solidna i jak najlepiej przemyślana pod wzgledem konstrukcyjnym. W amatorskich warunkach buduje się ją z dostępnych materiałów. Ponieważ jest to zazwyczaj prototyp może wymagać kolejnych przeróbek w trakcie realizacji projektu. Na to szkoda drogich super wytrzymałych i jednoczesnie lekkich materiałów. W tym przypadku jej waga nie ma pierwszorzędnego znaczenia. Budując kolejną już sprawdzoną wymiarowo i konstrukcyjnie ramę pod identyczny zespół napędowy mozna połozyc nacisk na lepsze lzejsze materiały i bardziej profesjonalne jej wykonanie.
Moje zdanie w tej sprawie jest takie. Rama podsilnikowa i jednocześnie mocująca najważniejsze elementy przedniego zawieszenia powinna być solidna i jak najlepiej przemyślana pod wzgledem konstrukcyjnym. W amatorskich warunkach buduje się ją z dostępnych materiałów. Ponieważ jest to zazwyczaj prototyp może wymagać kolejnych przeróbek w trakcie realizacji projektu. Na to szkoda drogich super wytrzymałych i jednoczesnie lekkich materiałów. W tym przypadku jej waga nie ma pierwszorzędnego znaczenia. Budując kolejną już sprawdzoną wymiarowo i konstrukcyjnie ramę pod identyczny zespół napędowy mozna połozyc nacisk na lepsze lzejsze materiały i bardziej profesjonalne jej wykonanie.
- Gibki Staruszek
- Maniak
- Posty: 2693
- Rejestracja: 05 wrz 2007, 00:21
- Posiadane auto: mini 1000 ooooolala !!!
- Lokalizacja: Kamień Pomorski
Re: Gibki Cooper 91r " CZORT "
No właśnie ... następna rama będzie bardziej profeszonal .
- Konrad K_2
- Maniak
- Posty: 2563
- Rejestracja: 29 maja 2006, 19:13
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Kielce
- Kontakt:
Re: Gibki Cooper 91r " CZORT "
szczerze to niewiem czemu mam sie znowu tłumaczyć z dyskusji na forum dyskusyjnym...