ORGANIZACJA IMM - PRZEPROWADZENIE PROGRAMU ZLOTU

Wszelkie sprawy dotyczące zlotów, spotkań i innych ustaleń istotnych dla naszej MINI społeczności.

Moderator: flapjck1

Awatar użytkownika
Beny
Super użytkownik
Super użytkownik
Posty: 2373
Rejestracja: 08 maja 2005, 20:57
Posiadane auto: Mini '76 1300, mini van, mini kombi
Lokalizacja: Kraków

ORGANIZACJA IMM - PRZEPROWADZENIE PROGRAMU ZLOTU

Post autor: Beny »

Witajcie!

Jak wszyscy doskonale wiecie, termin IMM 2006 zbliża się nieubłaganie.
Program IMM, który mozna przeczytać na stronie IMM-owej sam się nie zrobi. Ktoś musi sprawnie zaplanować i przeprowadzić: przyjmowanie gości, bicie rekordu guinessa, konkursy (będzie ich kilka), na pewno będzie potrzebna grupa do pomocy w pracach biura zlotu.

W związku z powyższym czekam na propozycje od Was !!!!!

Moim zdaniem grupy do konkretnych zadań (np. przeprowadzenia konkursu na najładniej odrestaurowane mini..., a także pozostałych konkursów i zadań) powinny być stworzone z ludzi z tych samych regionów (miast) po to aby mogli sprawnie przygotować we własnym gronie wszystko co jest potrzebne do zrealizowania powierzonego zadania.
Ja to widzę tak, że zgłasza się grupa ze śląska, z wielkopolski, pomorza, mazowsza, krakowa ... itd.

Do końca lutego powinny zostać stworzone grupy, do połowy marca przyporządkujemy zadania do poszczególnych grup, do końca kwietnia wszystkie zadania powinny być zaplanowane oraz dopiete czasowo i osobowo.
Musicie mieć świadomośc że podjęcie się zrobienia czegoś na IMM będzie oznaczało dla niektórych konieczność wcześniejszego przyjazdu, zorganizowania części materiałów (np taśm do wyznaczenia logo mini w rekordzie), trochę pracy przed i w czasie IMM.

Chętnych proszę o wypowiedzi na forum, bo to co napisałem powyzej to ogólna koncepcja, która jak najbardziej może podlegać dyskusji.
Propozycje konkretnych grup osób proszę przesyłać na mail: beny@cenos.com.pl
Mini Countryman Cooper S ALL4 R60 2011
Fiat X1/9 1974, 1300 - w trakcie remontu
Opel Manta B 1979
Awatar użytkownika
rogal
Super użytkownik
Super użytkownik
Posty: 1069
Rejestracja: 05 sty 2005, 15:10
Posiadane auto: 6 x MINI
Lokalizacja: EŁK
Kontakt:

Re: ORGANIZACJA IMM - PRZEPROWADZENIE PROGRAMU ZLOTU

Post autor: rogal »

Plan dobry. do IMM-u zostalo niewiele ponad 100 dni.
Beny dobrze by było wrzucić tu owe zadania do wykonania wraz z zakresem obowiązków, tak by ludzie we własnym groie mogli przedyskutować czego mogą się podjąc.
Apropos taśm do bicia rekordu , to coś będzie ;) Do tego trzeba będzie dorobić jakieś śledzie/tyczki.

Ja z racji tego że nie mam u siebie w regionie współtowarzyszy, a umieć trocha kaleczyć inglesia piszę się na komitet powitalny w biurze/recepcji zlotu, oraz do grupy organizacyjnej bicia rekordu. Ponadto na dzień dzisiejszy jestem w stanie pojawic sie na terenie imprezy kilka dni wcześniej.
pozdrawiam
Rogal

tel. 695 455 231
---------------------------
Wszystko dla Mini .
http://www.englishcars.pl
Motox

Re: ORGANIZACJA IMM - PRZEPROWADZENIE PROGRAMU ZLOTU

Post autor: Motox »

Już wielokrotnie pisałem w tej sprawie, jak wiemy nadal jest problem z pozyskaniem sponsorów. Ja rozmawiam z mediami TVN TURBO i gazeta GT i jeszcze z innymi jak Alpine oraz Meguiar's (środki czystości). Chca oni ufundować nagrody za konkursy, a media objąć patronat medialny nad imprezą. Musimy im już coś powiedzieć, na co chcemy te nagrody. Alpine chce wystawić swoje demo car-y dwa miniaki nowy i moj stary i moze jeszcze cos. Mam znajomego który trudni się malowaniem www.aerografika.pl i mógł by także przyjechać z nami i malować zainteresowanym pamiątkowe loga ze zlotu za małą kasę. Wszystko jest do dogadania tylko trzeba już działać. W przyszłym tygodniu bedę wiedział jakie jest stanowisko TVN, a do GT musze zadzwonić i coś im powiedzieć bo oni się zgodzili. Aha GT jest to pismo tuningowe, więc mogą ufundować nagrodę za najlepiej stuningowanego MINI. A za co ma nagaradzać Alpine czy Meguiar's???
RockSteady

Re: ORGANIZACJA IMM - PRZEPROWADZENIE PROGRAMU ZLOTU

Post autor: RockSteady »

Alpine pewnie powinien nagradzać za najlepiej nagłośnione Mini.
Awatar użytkownika
rogal
Super użytkownik
Super użytkownik
Posty: 1069
Rejestracja: 05 sty 2005, 15:10
Posiadane auto: 6 x MINI
Lokalizacja: EŁK
Kontakt:

Re: ORGANIZACJA IMM - PRZEPROWADZENIE PROGRAMU ZLOTU

Post autor: rogal »

Myślę że Motoxa za jego akceptacją uroczyście .... zdyskwalifikują :mrgreen:
pozdrawiam
Rogal

tel. 695 455 231
---------------------------
Wszystko dla Mini .
http://www.englishcars.pl
Awatar użytkownika
Beny
Super użytkownik
Super użytkownik
Posty: 2373
Rejestracja: 08 maja 2005, 20:57
Posiadane auto: Mini '76 1300, mini van, mini kombi
Lokalizacja: Kraków

PROGRAM IMM

Post autor: Beny »

Motox, skoro działasz w tematach TVN Turbo i GT to jest super sprawa i myslę że telefoniczna kosultacja z prezesem będziesz wiedział (albo już wiesz) co możesz powiedzieć i obiecać.

W kwestii konkursów to moje zdanie jest takie, że jeśli sponsor chce dać nagrodę w jednym z konkursów to może nawet zaproponować w jakim konkursie chciałby nam pomóc. Sprzęt AUDIO byłby najlepszą nagrodą w konkursie typu: najlepsza (najładniejsza) instalacja audio lub najlepiej stuningowane mini, a może konkurs za najoryginalnijesze wnętrze?

No ale przypominam, że nie do końca to o czym piszemy powyżej jest związane z głównym tematem tego postu ...
1. potrzebna grupa na recepcję
2. potrzebna grupa do bicia rekordu guinessa
3. potrzebne kilka (5?) grup do prowadzenia konkursów

to jakie będą nazwy konkursów i czego będą dotyczyć nie jest takie ważne bo mechanizmy przeprowdzenia konkursów będą w zasadzie takie same, istotne jest to żeby byli ludzie do zrobienia tych konkursów i na takie sensowne zgłoszenia czekamy
Mini Countryman Cooper S ALL4 R60 2011
Fiat X1/9 1974, 1300 - w trakcie remontu
Opel Manta B 1979
Motox

Re: ORGANIZACJA IMM - PRZEPROWADZENIE PROGRAMU ZLOTU

Post autor: Motox »

Oczywiscie ja się dyskwalifikuję już teraz i dajemy szansę innym na zdobycie nagród. Można oczywiście zrobić konkurs na najlepiej nagłośnione auto lub najciekawszą instalację. Proponuję tutaj kandydaturę na sędziego i organizatora takiego konkursu Czarka z www.galeriatonow.pl zna się chłopak na rzeczy, ma doświadczenie i pewnie zrobi to dobrze. Jeżeli chodzi o środki czystości to można zrobić konkurs na najlepiej odrestaurowane mini, bo czyste auta będą mieli wszyscy a za to nagród nie będziemy przyznawać, tu także się dyskwalifikuję. A GT ufunduje nagrody za najlepszy tuning, komisję pewnie powołamy ze specjalistów GT. Trzeba tylko te wszystkie konkursy umieścić w kalendarzu imprezy.
Ostatnio zmieniony 06 maja 2006, 07:01 przez Motox, łącznie zmieniany 1 raz.
Marcin Wojciech

Re: ORGANIZACJA IMM - PRZEPROWADZENIE PROGRAMU ZLOTU

Post autor: Marcin Wojciech »

Witam.
Jesli moge to oczywiscie tez chetnie pomoge.

1. Jesli chodzi o impreze - IMM Party . Wpadlem na pomysl by zatrudnic do tego pewna grupe perkusyjna - SAMBALA . Chlopaki graja sambe brazylijska na oryginalnych instrumentach - band sklada sie z 8 osob - niesamowita i goraca muzyka - naprawde ostra jazda ... ( graja np. na meczach reprezentacji Polski w pilce siatkowej) do tego jeszcze dj ktory specjalizuje sie w latynoameryce ( nie riki martin :-) ). Jesli bylaby akceptacja ze strony osob decyzyjnych ( np prezesa ) - moge sprobowac ich nakrecic na wystep po bardzo znizkowej cenie .

2. Probowalem namowic jedna firme na wyprodukowanie zapachowek do samochodu ( takie wiszace listki) w ksztalcie miniaka albo jakiegos loga - po przystepnej cenie - niestety nie udalo mi sie ( tzn oferta jest - ale niestety nie stac nas) - co mnie bardzo zmartwilo i zaskoczylo - bo bylem wrecz pewien ze sie uda .

3. Nie mieszkam w Polsce - zadko w niej ostatnio bywam - ale na IMM sie zjawie - i to kilka dni wczesniej.
Wiec jesli w czyms potrzebna bedzie moja pomoc - bardzo chetnie.

4. Jesli chodzi o eksperta do odrestaurowanych aut. Napomknalem juz prezesowi ten pomysl.
Ale przytocze go tutaj.

W zeszlym roku - na takim malutkim i przesympatycznym spotkaniu w Toruniu - organizowanym przez Bartka - mielismy mozliwosc poznac bardzo ciekawego jegomoscia. Edwin Przybylski. Byc moze starsze osoby pamietajace czasy Zasady - Bublewicza - beda kojarzyc to nazwisko. Edwin byl rajdowcem w tamtych latach ... nie bede opisywal co robil i jak jego zycie sie toczylo - jest co posluchac . Warto jednak zaznaczyc ze scigal sie na miniakach !!!! W tej chwili zajmuje sie profesjonalnym odbudowywaniem aut. Jest wlascicielem niesamowitych samochodow !!!! Jezdza po calym swiecie po wystawach. mielismy okazje zobaczyc je na wlasne oczy - zobaczyc kilka aut w trakcie odbudowy itd itp. Jest znawca miniakow - wiele o nich opowiadal - scigal sie na nich.
Wydaje mi sie ze bylaby to swietna osoba. Dajac jeszcze mozliwosc wystawienia kilku aut - moglibysmy z pewnoscia podniesc atrakcyjnosc naszej imprezy. proponule zaprosic Edwina Przybylskiego jako experta.

Zastanowcie sie - przemyslcie - i napiszcie komentarz do moich propozycji :-)

pisze nieskladnie i nieladnie - ale taki sie czuje po calym dniu "tyrki" - wybaczcie.
Awatar użytkownika
Beny
Super użytkownik
Super użytkownik
Posty: 2373
Rejestracja: 08 maja 2005, 20:57
Posiadane auto: Mini '76 1300, mini van, mini kombi
Lokalizacja: Kraków

Re: ORGANIZACJA IMM - PRZEPROWADZENIE PROGRAMU ZLOTU

Post autor: Beny »

Czytając posty powyżej widzę, że krystalizują się konretne konkursy.
Możemy załozyć że zrobimy:

1. Najllepiej odrestaurowane Mini - nagroda - środki czystości
2. Najlepsze audio Mini - nagroda - Alpine
3. Najlepszy tuning Mini - Magazyn GT
4. Bicie rekordu Guinessa - bez nagród :)

Proponuje jeszcze konkursy dot. włascicieli Mini :) (co wybrać?)
1. Najstarszy i najmłodszy uczestnik, który przyjechał na IMM (kierowca, główny uczestnik)
2. Najładniejsze Mini w Mini :)

Może jeszcze wybrać coś z:
1. Najstarsze Mini
2. Najładnijesze wnętrze
Mini Countryman Cooper S ALL4 R60 2011
Fiat X1/9 1974, 1300 - w trakcie remontu
Opel Manta B 1979
Awatar użytkownika
Beny
Super użytkownik
Super użytkownik
Posty: 2373
Rejestracja: 08 maja 2005, 20:57
Posiadane auto: Mini '76 1300, mini van, mini kombi
Lokalizacja: Kraków

Re: ORGANIZACJA IMM - PRZEPROWADZENIE PROGRAMU ZLOTU

Post autor: Beny »

Marcin Wojciech pisze:Witam.
Jesli moge to oczywiscie tez chetnie pomoge.

1. Jesli chodzi o impreze - IMM Party . Wpadlem na pomysl by zatrudnic do tego pewna grupe perkusyjna - SAMBALA . Chlopaki graja sambe brazylijska na oryginalnych instrumentach - band sklada sie z 8 osob - niesamowita i goraca muzyka - naprawde ostra jazda ... ( graja np. na meczach reprezentacji Polski w pilce siatkowej) do tego jeszcze dj ktory specjalizuje sie w latynoameryce ( nie riki martin :-) ). Jesli bylaby akceptacja ze strony osob decyzyjnych ( np prezesa ) - moge sprobowac ich nakrecic na wystep po bardzo znizkowej cenie .

2. Probowalem namowic jedna firme na wyprodukowanie zapachowek do samochodu ( takie wiszace listki) w ksztalcie miniaka albo jakiegos loga - po przystepnej cenie - niestety nie udalo mi sie ( tzn oferta jest - ale niestety nie stac nas) - co mnie bardzo zmartwilo i zaskoczylo - bo bylem wrecz pewien ze sie uda .

3. Nie mieszkam w Polsce - zadko w niej ostatnio bywam - ale na IMM sie zjawie - i to kilka dni wczesniej.
Wiec jesli w czyms potrzebna bedzie moja pomoc - bardzo chetnie.

4. Jesli chodzi o eksperta do odrestaurowanych aut. Napomknalem juz prezesowi ten pomysl.
Ale przytocze go tutaj.

W zeszlym roku - na takim malutkim i przesympatycznym spotkaniu w Toruniu - organizowanym przez Bartka - mielismy mozliwosc poznac bardzo ciekawego jegomoscia. Edwin Przybylski. Byc moze starsze osoby pamietajace czasy Zasady - Bublewicza - beda kojarzyc to nazwisko. Edwin byl rajdowcem w tamtych latach ... nie bede opisywal co robil i jak jego zycie sie toczylo - jest co posluchac . Warto jednak zaznaczyc ze scigal sie na miniakach !!!! W tej chwili zajmuje sie profesjonalnym odbudowywaniem aut. Jest wlascicielem niesamowitych samochodow !!!! Jezdza po calym swiecie po wystawach. mielismy okazje zobaczyc je na wlasne oczy - zobaczyc kilka aut w trakcie odbudowy itd itp. Jest znawca miniakow - wiele o nich opowiadal - scigal sie na nich.
Wydaje mi sie ze bylaby to swietna osoba. Dajac jeszcze mozliwosc wystawienia kilku aut - moglibysmy z pewnoscia podniesc atrakcyjnosc naszej imprezy. proponule zaprosic Edwina Przybylskiego jako experta.

Zastanowcie sie - przemyslcie - i napiszcie komentarz do moich propozycji :-)

pisze nieskladnie i nieladnie - ale taki sie czuje po calym dniu "tyrki" - wybaczcie.


Zagadnij do prezesa w sprawach które poruszyłeś :)
Mini Countryman Cooper S ALL4 R60 2011
Fiat X1/9 1974, 1300 - w trakcie remontu
Opel Manta B 1979
Awatar użytkownika
Beny
Super użytkownik
Super użytkownik
Posty: 2373
Rejestracja: 08 maja 2005, 20:57
Posiadane auto: Mini '76 1300, mini van, mini kombi
Lokalizacja: Kraków

odświerzam posta

Post autor: Beny »

Chciałbym odświerzyć tego posta:

NADAL OCZEKUJ? NA ZG?OSZENIA OSÓB CH?TNYCH DO POMOCY W PRZEPROWADZENIU IMM :

1. B?DZIEMY POTRZEBOWAC KILKANAŚCIE OSÓB KTÓRE ROTACYJNIE B?D? PRACOWAC PRZY BRAMKACH I PRZYJMOWA? UCZESTNIKÓW NA TEREN ZLOTU (odpowiedzialne zadani i raczej bez pifka)

2. POTRZEBUJEMY CH?TNYCH DO PRZEPROWADZENIA KONKURSÓW

3. POTRZEBUJEMY CH?TNYCH DO POMOCY W PRZYGOTOWANIU POZOSTA?YCH PUNKÓW PROGRAMU

PROSZ? SI? WPISYWA? KTO CHCE POMÓC. DEKLARACJE B?D? TRAKTOWANE POWA?NIE. WPUSZCZANIE UCZESTNIKÓW NA TEREN ZLOTU MUSI BY? BARDZO SPRAWNE I NIE MO?E BY? MOWY O TYM ?E BANDA PIJANYCH POLAKÓW PRZYMUJE GOŚCI


p.s.
najbardziej licze oczywiście na tych którzy chcieliby się wykazać dla klubu i są w nim bardzo długo, oczywiście na tych co sa krótko w klubie też liczę :) i liczę też na tych co są bardzo krótko w klubie (tak jak ja) hehe
Mini Countryman Cooper S ALL4 R60 2011
Fiat X1/9 1974, 1300 - w trakcie remontu
Opel Manta B 1979
Motox

Re: ORGANIZACJA IMM - PRZEPROWADZENIE PROGRAMU ZLOTU

Post autor: Motox »

Ja z Czarkiem poprowadzimy jeden konkursik, bedziemy mieli nagrodę w postaci radyjka i głośników Alpine.
Tylko zastanawiamy się jaki ten konkursik ma być. Jeszcze będzie prawdopodobnie konkurs z nagrodami środków czystości Meguiar's, ale tutaj nie jesteśmy pewni. Proszę o sugestie co do konkursów.

To radyjko i głośniczki za najlepiej odrestaurowane auto, albo najbardziej odjechane... no sam nie wiem, ale musimy jakiś regulamin do każdego konkursu stworzyć.

Proszę czytać moje posty w tym temacie, są nadal aktualne... Trzeba by było te konkursy wpisać w plan imprezy IMM
Awatar użytkownika
Beny
Super użytkownik
Super użytkownik
Posty: 2373
Rejestracja: 08 maja 2005, 20:57
Posiadane auto: Mini '76 1300, mini van, mini kombi
Lokalizacja: Kraków

Re: ORGANIZACJA IMM - PRZEPROWADZENIE PROGRAMU ZLOTU

Post autor: Beny »

mysle że sprawa tego, jaki konkurs będziesz przeprowadzał jest do dogrania,
ważne żebyś pokierował konkursem od początku do końca, jeśli potrzebujesz wsparcia to daj znać, napisz na forum, może jacyś ochotnicy się zgłoszą do pomocy,
moim zdaniem od strony praktycznej, w przeprowadzeniu konkursów powinni wziąć udział klubowicze i sympatycy mkp, to dobre pole do tego aby się wykazać i mieć swoją cegiełkę w stworzeniu imm
Mini Countryman Cooper S ALL4 R60 2011
Fiat X1/9 1974, 1300 - w trakcie remontu
Opel Manta B 1979
Motox

Re: ORGANIZACJA IMM - PRZEPROWADZENIE PROGRAMU ZLOTU

Post autor: Motox »

A może by tak powołać komisję sędziowską na miejscu, do każdego konkursu? Ciekawie by było...
Awatar użytkownika
Beny
Super użytkownik
Super użytkownik
Posty: 2373
Rejestracja: 08 maja 2005, 20:57
Posiadane auto: Mini '76 1300, mini van, mini kombi
Lokalizacja: Kraków

Re: ORGANIZACJA IMM - PRZEPROWADZENIE PROGRAMU ZLOTU

Post autor: Beny »

macko pisze:Beny

możesz na mnie liczyć z "bramką" o ile nie będzie to wyglądało tak, że sam tam będę stał. Wtedy bez pifka i czegoś na ząb ani rusz... ;-)

co do reszty tematów to ja bym zaproponował trochę szerzej napisać do czego ludzie są potrzebni - chyba, że konkursy owiane są tajemnicą. Jeżeli nie to napiszcie o ilu konkursach myślicie oraz czy macie ich scenariusz czy ten scenariusz również należy przygotować.

pozdrawiam
macko


bramki będą wyglądać mniej więcej tak:
3 laptopy i serwer zbierający wszystko do kupy, każdy laptop to osobne stanowisko do rejestracji, jedna osoba na stanowisku obsługuje laptop a druga zbiera informacje z obsługwanych samochodów, do obsługi stanowisk jest zatem potrzebne 6 osób, do tego jedna osoba pakuje gadżety i do tego dochodzi obsługa techniczna sprzętu ( gdyby się zaiesił).
Najlepsza sytuacja to taka, kiedy ekipy obsługujące bramki zmieniają sie co jakiś czas (np co trzy godziny), po to żeby nie zniszczyć ochotnikom całego dnia IMM. Można łatwo policzyć że do bramek potrzebujemy conajmniej kilkanaście osób chętnych popracować po kilka godzin. Praca na bramkach daje jedyna możliwość poznania ludzi przybywających na IMM

konkursy:
sprawa jest otwarta, musimy określic liczbę konkursów zależną od ilości nagród, trzeba stworzyć regulaminy i zrobić konkurs, pomysły na konkursy w zasadzie są w tym temacie
Mini Countryman Cooper S ALL4 R60 2011
Fiat X1/9 1974, 1300 - w trakcie remontu
Opel Manta B 1979
ODPOWIEDZ