Assistance- (temat mało MINI)- korzystał ktoś?

R50, R52 & R53

Moderatorzy: flapjck1, Drail

Awatar użytkownika
Killer1629
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 163
Rejestracja: 28 lut 2011, 22:12
Posiadane auto:
Lokalizacja: Wodzisław Śląski

Assistance- (temat mało MINI)- korzystał ktoś?

Post autor: Killer1629 »

Mam pytanie dotyczące pakietu Assistance:
1. czy ktoś już kiedyśmy korzystał z usługi przy awarii przecięcia opony (ogólnie kapcia)
jakie macie doświadczenia z ekipą z assistance.

2. U mnie w umowie jest napisane (HDI Assistance + ubezpieczenie HDI opony)
"świadczenie pomocy nie zostanie zrealizowane
w przypadku, gdy w ubezpieczonym pojeździe brak
jest przewidzianego przez producenta pojazdu koła
zapasowego lub zestawu naprawczego koła lub są one
niesprawne."
- nie mam zapasowego koła, nie mam oryginalnego zestawu naprawczego... tylko taki "lipny" w sprayu (działa w ogóle coś takiego?) - więc chyba nie pomogą... czy dobrze czytam z zrozumieniem?

jest jeszcze coś takiego: 1) wymianę na miejscu zdarzenia kół, w których zostały
uszkodzone opony lub dętki, na sprawne koło lub koła
zapasowe będące na wyposażeniu ubezpieczonego pojazdu,
- a co jeśli przebije 2 opony?
Może warto kupić zestaw naprawczy z prawdziwego zdarzenia...
Pozdrawiam
Killer1629
borek11
Nowy
Nowy
Posty: 32
Rejestracja: 06 lut 2009, 10:22
Posiadane auto:
Lokalizacja: Warszawa

Re: Assistance- (temat mało MINI)- korzystał ktoś?

Post autor: borek11 »

Ja korzystałem z assistance ale w PZU i muszę przyznać, że naprawdę sprawnie wszystko poszło. Dwukrotnie rozerwałem oponę (nie w MINI) na trasie a że nie posiadam zapasu tylko zestaw naprawczy to zostaje tylko laweta. Nie czytałem OWU ale z tego co pamiętam nikt mnie się nie pytał o to czy mam koło zapasowe lub zestaw oryginalny poprostu dzwoniłem i podstawiali lawetę.
TomSky
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 274
Rejestracja: 28 cze 2008, 20:21
Posiadane auto:
Lokalizacja: GóRny Śląsk

Re: Assistance- (temat mało MINI)- korzystał ktoś?

Post autor: TomSky »

ja mam doświadczenia z allianz - jak najbardziej pozytywne - Pani na infolini tylko pyta co sie stało wiec zawsze mozesz powiedziec że auto stanęło i nie chce jechac, chłopaki na lawetach nie pytają co sie dzieje tylko odwożą samochód gdzie wskażesz, maja płacony ryczałt wiec jest im wszystko jedno
ODPOWIEDZ