Temperatura

R50, R52 & R53

Moderatorzy: flapjck1, Drail

anka
Nowy
Nowy
Posty: 89
Rejestracja: 16 paź 2010, 16:46
Posiadane auto:
Lokalizacja: Kraków

Temperatura

Post autor: anka »

Gdy np. stoję w korku temperatura wzrasta maksymalnie, włącza się "odkurzacz" i auto się chłodzi. Gdy wciskam pedał gazu do 2-3tys obrotów i trzymam tak pół min. temp. momentalnie spada i przestaje się chłodzić.
Co z tym zrobić? To normalne?
137jastr
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 263
Rejestracja: 10 sty 2009, 22:03
Posiadane auto: MCS R56
Lokalizacja: Warszawa

Re: Temperatura

Post autor: 137jastr »

anka pisze:Gdy np. stoję w korku temperatura wzrasta maksymalnie, włącza się "odkurzacz" i auto się chłodzi. Gdy wciskam pedał gazu do 2-3tys obrotów i trzymam tak pół min. temp. momentalnie spada i przestaje się chłodzić.
Co z tym zrobić? To normalne?


Zacznij od płynu chłodzącego - sprawdż poziom w zbiorniczku wyrównawczym....ma być MAX na zimnym płynie...i układ odpowietrzony.
BORLA Stainless Steel Cat-Back™System,M7 direct Flow Intercooler (DFIC2),M7 DFIC exit Scoop,M7 15% supercharger Pulley,ALTA intake System Cold Air,JCW front Strut brace,CUSCO rear Strut brace,EBC Brakes,ORCIARI bonnet vents scoops.
______
Saluti
anka
Nowy
Nowy
Posty: 89
Rejestracja: 16 paź 2010, 16:46
Posiadane auto:
Lokalizacja: Kraków

Re: Temperatura

Post autor: anka »

Fakt, było nieco poniżej min :???: Dolałam.Mam nadzieje, że silnik się nie przegrzał :roll:
137jastr
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 263
Rejestracja: 10 sty 2009, 22:03
Posiadane auto: MCS R56
Lokalizacja: Warszawa

Re: Temperatura

Post autor: 137jastr »

anka pisze:Fakt, było nieco poniżej min :???: Dolałam.Mam nadzieje, że silnik się nie przegrzał :roll:


Czy układ chłodzenia jest odpowietrzony - BO TO jest b.ważne, Twój poprzedni post wskazuje, że silnik nie powinien był się przegrzać.
BORLA Stainless Steel Cat-Back™System,M7 direct Flow Intercooler (DFIC2),M7 DFIC exit Scoop,M7 15% supercharger Pulley,ALTA intake System Cold Air,JCW front Strut brace,CUSCO rear Strut brace,EBC Brakes,ORCIARI bonnet vents scoops.
______
Saluti
anka
Nowy
Nowy
Posty: 89
Rejestracja: 16 paź 2010, 16:46
Posiadane auto:
Lokalizacja: Kraków

Re: Temperatura

Post autor: anka »

No więc, płyn uzupełniony,przejechałam się temp. w normie niestety płyn wyciekł przez noc ale nie do końca, zostało tyle ile było przed dolaniem czyli na dnie zbiorniczka. Jest przeciek :???: na wtorek odstawiam auto :/ Cieknie na lewo od chłodnicy.
137jastr
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 263
Rejestracja: 10 sty 2009, 22:03
Posiadane auto: MCS R56
Lokalizacja: Warszawa

Re: Temperatura

Post autor: 137jastr »

anka pisze:No więc, płyn uzupełniony,przejechałam się temp. w normie niestety płyn wyciekł przez noc ale nie do końca, zostało tyle ile było przed dolaniem czyli na dnie zbiorniczka. Jest przeciek :???: na wtorek odstawiam auto :/ Cieknie na lewo od chłodnicy.


Powodzenia.
BORLA Stainless Steel Cat-Back™System,M7 direct Flow Intercooler (DFIC2),M7 DFIC exit Scoop,M7 15% supercharger Pulley,ALTA intake System Cold Air,JCW front Strut brace,CUSCO rear Strut brace,EBC Brakes,ORCIARI bonnet vents scoops.
______
Saluti
anka
Nowy
Nowy
Posty: 89
Rejestracja: 16 paź 2010, 16:46
Posiadane auto:
Lokalizacja: Kraków

Re: Temperatura

Post autor: anka »

Przyda się :roll: ale nie pękam :wink:
anka
Nowy
Nowy
Posty: 89
Rejestracja: 16 paź 2010, 16:46
Posiadane auto:
Lokalizacja: Kraków

Re: Temperatura

Post autor: anka »

Hejka, napisze co się dokładnie stało może komuś przyda się to info kiedyś:
nie załączało się chłodzenie w ogóle, skutkiem tego płyn gotował się i wyskakiwał korkiem.
Wszystko już gra, trochę mnie to kosztowało ale warto bo jazda tym autem to sama przyjemność :)
Pozdro
ODPOWIEDZ