Witam,
Kolejny problem z silnikiem.
Pisałem ostatnio o cewce że zdechła i miałem rację więc wymieniłem ją , kable, kopułkę, palec
i kondensator.
Przed awarią było w miarę ok ale czułem jakiś powolny minimalny spadek mocy aż do poranka 3 dni temu kiedy to prawie pod domem coś strzeliło i utrata mocy była już ogromna.
Dziś się okazało że trzeba wymienić świeczki więc je jutro wymienię ale mam poważne obawy że to coś w silniku( od początku awarii na wyższych obrotach coś zajebiście stuka w okolicach głowicy. Po dzisiejszej wymiance w.w części oprócz świec nadal jest problem braku mocy i praktycznie zero dynamiki.
CO TO SIĘ DZIEJE?
najpierw cewka a teraz silnik zepsuty
Moderator: flapjck1
- flapjck1
- Maniak
- Posty: 8845
- Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
- Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
- Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
- Kontakt:
Re: najpierw cewka a teraz silnik zepsuty
miales za duze luzy zaworowe i pekl ci konik klawiatury
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
-
- Swój Człowiek
- Posty: 122
- Rejestracja: 05 paź 2007, 12:57
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Grodzisk Maz.
Re: najpierw cewka a teraz silnik zepsuty
dzisiaj zostały wymienione świece (NGK) a problem ze stukaniem nadal jest. Dla pewności zdjąłem pokrywę zaworów i sprawdziłem stan klawiatury. Nie ma żadnych pęknięć ani innych usterek. Czy to oznacza, że szykuje się remont głowicy i wymiana zaworów, czy może jest to kwestia regulacji?
- flapjck1
- Maniak
- Posty: 8845
- Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
- Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
- Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
- Kontakt:
Re: najpierw cewka a teraz silnik zepsuty
a to teraz nie wiadomo
mozesz miec luz na panewce korbowsej i tlok obija sie o glowice
mozesz miec luz na panewce korbowsej i tlok obija sie o glowice
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
- markfive
- Super użytkownik
- Posty: 1441
- Rejestracja: 08 sty 2010, 17:05
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Kielce
- Kontakt:
Re: najpierw cewka a teraz silnik zepsuty
kiujik pisze:...Czy to oznacza, że szykuje się remont głowicy i wymiana zaworów, czy może jest to kwestia regulacji?
Zazdroszczę tak optymistycznego podejścia do awarii silnika.
Piszesz - Przed awarią było w miarę ok ale czułem jakiś powolny minimalny spadek mocy aż do poranka 3 dni temu kiedy to prawie pod domem coś strzeliło i utrata mocy była już ogromna.
Jeżeli nie chcesz doprowadzić do całkowitej dewastacji silnika to raczej nic już nie kombinuj, nie uruchamiaj, nie wkręcaj go na obroty. Teraz potrzebny jest mechanik i demontaż po kolei zaczynając od zdjęcia głowicy i weryfikacji wszystkich części które mogą być powodem stukania i spadku mocy. Nie wykluczone, że tak jak pisze Flap konieczny będzie remont silnika a nie tylko naprawa samej głowicy.
-
- Swój Człowiek
- Posty: 122
- Rejestracja: 05 paź 2007, 12:57
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Grodzisk Maz.
Re: najpierw cewka a teraz silnik zepsuty
to tylko pozory że jestem taki optymistycznie nastawiony
to pukanie pojawia się dopiero po 2000-2500 obr i było sprawdzone dosłownie przez dwie trzy sekundy, ale i tak silnik do rozbiórki
a tak poza tym który styk na rozdzielaczu powinien być pierwszy?
kolejność styków 1342 o ile się nie mylę tak?
to pukanie pojawia się dopiero po 2000-2500 obr i było sprawdzone dosłownie przez dwie trzy sekundy, ale i tak silnik do rozbiórki
a tak poza tym który styk na rozdzielaczu powinien być pierwszy?
kolejność styków 1342 o ile się nie mylę tak?
- markfive
- Super użytkownik
- Posty: 1441
- Rejestracja: 08 sty 2010, 17:05
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Kielce
- Kontakt:
Re: najpierw cewka a teraz silnik zepsuty
kiujik pisze:...a tak poza tym który styk na rozdzielaczu powinien być pierwszy?
kolejność styków 1342 o ile się nie mylę tak?
Masz problem z ustaleniem kolejności zapłonu silnika w Mini ? zobacz ilustrację