Flapjack Factory

Część forum poświęcona naszym Miniakom. Zanim założysz nowy post, zapoznaj sie z panującymi tu zasadami.

Moderator: flapjck1

Awatar użytkownika
Konrad K_2
Maniak
Maniak
Posty: 2563
Rejestracja: 29 maja 2006, 19:13
Posiadane auto:
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Re: Flapjack Factory

Post autor: Konrad K_2 »

lampa peknieta poklejona , zardzewiałe sruby w zawiasach , odprysk pod oswietleniem .... fotoszopa nie masz ;-)
Awatar użytkownika
flapjck1
Maniak
Maniak
Posty: 8845
Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
Kontakt:

Re: Flapjack Factory

Post autor: flapjck1 »

a po co? lampa owszem jest popekana, ale zebys ty widzial z jakiego gruzu ja wyratowalem :D i pomyslec ze saintowi takie idealy kiedys pchnalem ;/

mi sie podoba taka jaka jest - widac ze to nie jest jakas nowka za 15 gbp :P
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
Mayon
Wiarus
Wiarus
Posty: 652
Rejestracja: 01 paź 2007, 15:23
Posiadane auto:
Lokalizacja: Tczew

Re: Flapjack Factory

Post autor: Mayon »

poprawiałes lakierke ? i naprawdę fajne lampy :)
AleXander
Super użytkownik
Super użytkownik
Posty: 1632
Rejestracja: 04 lip 2006, 20:17
Posiadane auto:
Lokalizacja: W-wa

Re: Flapjack Factory

Post autor: AleXander »

flapjack się w autodetaling zaczął bawić... świat się kończy!
Awatar użytkownika
flapjck1
Maniak
Maniak
Posty: 8845
Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
Kontakt:

Re: Flapjack Factory

Post autor: flapjck1 »

Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
AleXander
Super użytkownik
Super użytkownik
Posty: 1632
Rejestracja: 04 lip 2006, 20:17
Posiadane auto:
Lokalizacja: W-wa

Re: Flapjack Factory

Post autor: AleXander »

pewnie całą rezydencje musiałeś wypucować i odmalować ;)
Awatar użytkownika
flapjck1
Maniak
Maniak
Posty: 8845
Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
Kontakt:

Re: Flapjack Factory

Post autor: flapjck1 »

jestes blisko ;)
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
Awatar użytkownika
flapjck1
Maniak
Maniak
Posty: 8845
Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
Kontakt:

Re: Flapjack Factory

Post autor: flapjck1 »

w promotorze u kuby zrobilem optymalizacje

zaplon na 12*
dysza jalowego 70
gardziele gaznikow 34 mm
dysza powietrza glowna 170
dysza paliwa glowna 145
rurka emulsyjna .5 ( chyba )
AFR zasadniczo ok 13 pod koniec zubozylo niestety

aha, dla tych ktorzy nie na biezaco, 1275 ( nominal ), walek typu MG Metro, glowica 12g940 33/29 delikatnie liznieta w kanalach, gaznik dellorto dhla45 na kolektorze ssacym derrington-a 6', brak trabek, jakis mega szitowy filtr powietrza ( niby "szportowy" ), kolektor wydechowy typu LCB + wydech Maniflow na jednej puszce+koncowka cenralnie 2'

mysle ze wycisnalem max z mozliwosci jakie daje glowica z takimi zaworami, jedyne co przydaloby sie zmienic to max momentu przeniesc nizej ( okolice 2000 rpm )

mozna smialo rozkrecac przed zimowy apgrejdami :D
Załączniki
pomiar-hamownia.jpg
pomiar-hamownia.jpg (108.97 KiB) Przejrzano 1470 razy
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
Awatar użytkownika
markfive
Super użytkownik
Super użytkownik
Posty: 1441
Rejestracja: 08 sty 2010, 17:05
Posiadane auto:
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Re: Flapjack Factory

Post autor: markfive »

Jak na tą specyfikację samego motoru, pomijając dolot i gaźnik to bardzo dobrze. Ciekawi mnie jedno. Jakie masz tłoki, obniżenie denka w stosunku do płaszczyzny bloku, czy głowica heblowana ? Liczyłeś CR ?
Cudów nie ma, jeżeli jest moc to z czegoś się bierze. Seria tyle nie da nawet z wałkiem MG.
Awatar użytkownika
flapjck1
Maniak
Maniak
Posty: 8845
Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
Kontakt:

Re: Flapjack Factory

Post autor: flapjck1 »

komprechy itepe nie pamietam, bylo to niby liczone co tam wychodzilo ale zupelnie nie pamietam co i jak.

glowica na wysokosc w miare seria, ale kilka razy planowana byla :), ale dla wyrownania tylko, jak rozbiore gada to pomierze :)


aha, jedna uwaga - "pompka" przyspieszajaca na aparacie zaplonowym nie podlaczona
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
Awatar użytkownika
markfive
Super użytkownik
Super użytkownik
Posty: 1441
Rejestracja: 08 sty 2010, 17:05
Posiadane auto:
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Re: Flapjack Factory

Post autor: markfive »

flapjck1 pisze:..."pompka" przyspieszajaca na aparacie zaplonowym nie podlaczona

W ostatniej wersji silnika na bloku 1000 (ex Beny) też zrezygnowałem z regulatora podciśnieniowego ze względu na dwie wartości, stopień sprężania powyżej 10 i wałek 266, a wałek MG jest już w tym zakresie. Niestety ten silnik nie był hamowany i nie wiadomo kiedy czy w ogóle będzie. Sam jestem ciekaw wyników przebiegu mocy i momentu po wszystkich zmianach jakie tam wprowadziłem. Nie mogę więc ocenić wpływu rezygnacji z regulatora.
Awatar użytkownika
flapjck1
Maniak
Maniak
Posty: 8845
Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
Kontakt:

Re: Flapjack Factory

Post autor: flapjck1 »

Aktualizacja :)
Załączniki
image.jpeg
image.jpeg (255.3 KiB) Przejrzano 148 razy
image.jpeg
image.jpeg (207.81 KiB) Przejrzano 148 razy
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
Awatar użytkownika
flapjck1
Maniak
Maniak
Posty: 8845
Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
Kontakt:

Re: Flapjack Factory

Post autor: flapjck1 »

Silnik sie sklada - po przerwie tak dlugiej ze az szkoda gadac

W 2011 wyjalem motor spod maski celem dokonania przegladu i dokonczenia kuracji wzmacniajacej....


Potem zeby mnie nie korcilo skladac na szybko wyrwalem jeszcze wiazke...

No i 5 lat minelo


Zasadniczo bedzie tak

Skrzynia A+ z przelozeniem 3,44 plus xpin
Sprzeglo verto z odelzonym zamachem ( ale nie wiem ile zszedlem)

Silnik 1275 nominal
Blok splanowany zeby odzyskac troche kompresji ( tloki na niskie sprezanie )
Pojemnosc nad tlokiem 12,5 cc

Glowica 12g940
Zawory od paradowskich, ssace 36 wydechy 31
Komora spalania dlubnieta wg rad Vizarda, kanaly rozdlubane ekstremalnie, do tego stopnia ze zrobilem przeswit do kanalow na laski popychaczy, trzeba bylo tulejki wstawiac

Pojemnosc komor spalania okolo 20 cc, glowica ciachnieta okolo 0,6 mm
Wstawiony bypass

Walek kent 276, ustawiony na 106 stopni, rozrzad regulowany od pipera

CR sumarycznie wychodzi od okolo 9,2 do 9,4 zaleznie od uzytej uszczelki
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
Awatar użytkownika
Konrad K_2
Maniak
Maniak
Posty: 2563
Rejestracja: 29 maja 2006, 19:13
Posiadane auto:
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Re: Flapjack Factory

Post autor: Konrad K_2 »

i ten silnik to plastika? :-)
Awatar użytkownika
flapjck1
Maniak
Maniak
Posty: 8845
Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
Kontakt:

Re: Flapjack Factory

Post autor: flapjck1 »

Do plastika jest oddzielna bajka
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
ODPOWIEDZ