Zawieszenie hydrolastic

Wszystko o klasycznych Mini.

Moderator: flapjck1

Niejeden z nas

Zawieszenie hydrolastic

Post autor: Niejeden z nas »

Jak w temacie - potrzebuję informacji, czy to zawieszenie sprawia kłopoty ?? Czy są problemy z napełnianiem ?? Z częściami zamiennymi ?? Jak się ma do naszych (PL) warunków (bez)asfaltowych ?? Dzieki
Awatar użytkownika
flapjck1
Maniak
Maniak
Posty: 8845
Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
Kontakt:

Re: Zawieszenie hydrolastic

Post autor: flapjck1 »

z tego co mi wiadomo ( nie sprawdzane organoleptycznie ):
wygodniej
napelnianie to nie problem, plyn jest do kupienia
gruszki nowe nie do kupienia, uzywki w dobrym stanie kosztuja sporo ( ebay.co.uk = okolo 200 GBP za komplet )
pozostale czesci typu odboje albo wezyki bez problemu dostepne
jest sporo wozkow w dobrym stanie nawet u nas w kraju
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
Awatar użytkownika
Jerzy
Nowy
Nowy
Posty: 69
Rejestracja: 30 sty 2005, 18:07
Posiadane auto:
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Kontakt:

Re: Zawieszenie hydrolastic

Post autor: Jerzy »

W MGF-ie mam unowocześnioną wersję hydrolastica - hydragas, w zwiazku z czym mam pompkę i płyn i czasem sobie zawieszenie podnoszę lub upuszczam :-)
Jak byś potrzebował to to daj znać. Nie pompuj przypadkiem LHM-em od Citroena - zniszczy gruszki, płyn do hydrolastików/hydragazów jest zupełnie inny !!!
Jerzy
MGF 1,8i, Mini 1380 GTI, Fiat 125p
ODPOWIEDZ