Mini cooper s 2002

R50, R52 & R53

Moderatorzy: flapjck1, Drail

laki007

Mini cooper s 2002

Post autor: laki007 »

Witam i tak jak w temacie tj. Mam mozliwosc zakupu mini coopera s z 2002 roku ale anglika. teraz zaczynaja sie schody bo wracam do polski a anglika w polsce nie zarejstruje dlatego tez pytam sie o przerobke a raczej o jej fachowa wycene...
Czy ktorys z forumowiczow przerabial mini a jezeli tak to ile to kosztowalo i czy byly problemy z rejstracja przerobionego mini? :twisted: :twisted: :twisted:
speedfight

Re: Mini cooper s 2002

Post autor: speedfight »

podstawową sprawą jest to że jeśli chcesz zarejestrować anglika w Polsce to musi on posiadać dowód V5C. Tyle wiem na temat sprowadzania aut z anglii
laki007

Re: Mini cooper s 2002

Post autor: laki007 »

v5c to dowod rejstracyjny angielski a raczej dowod wypisania z rejestru DVLA ze auto zostalo wywiezione za granice. chodzi mi o przerobke i o cene takiego dziela.Zarejstrowac aglika sie nie da i to wiem. Ale auto po przerobce sie da. :twisted: :twisted: :twisted:
speedfight

Re: Mini cooper s 2002

Post autor: speedfight »

laki007 pisze:v5c to dowod rejstracyjny angielski a raczej dowod wypisania z rejestru DVLA ze auto zostalo wywiezione za granice. chodzi mi o przerobke i o cene takiego dziela.Zarejstrowac aglika sie nie da i to wiem. Ale auto po przerobce sie da. :twisted: :twisted: :twisted:


Nie wiem czy to by Ci sie w ogóle opłacało...
137jastr
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 263
Rejestracja: 10 sty 2009, 22:03
Posiadane auto: MCS R56
Lokalizacja: Warszawa

Re: Mini cooper s 2002

Post autor: 137jastr »

laki007 pisze:Witam i tak jak w temacie tj. Mam mozliwosc zakupu mini coopera s z 2002 roku ale anglika. teraz zaczynaja sie schody bo wracam do polski a anglika w polsce nie zarejstruje dlatego tez pytam sie o przerobke a raczej o jej fachowa wycene...
Czy ktorys z forumowiczow przerabial mini a jezeli tak to ile to kosztowalo i czy byly problemy z rejstracja przerobionego mini? :twisted: :twisted: :twisted:


O D R A D Z A M...'wdepniesz'...bo przeróbka taka w dobrym warsztacie to wydatek rzędu 10-15tys. złotych. W t.zw. 'warsztatach' nie polecam tego robić, bo nie ma pewności co do bezpieczeństwa po przeróbce....to duże ryzyko, w Wa-wie znam ASO BMW gdzie widziałem takie przeróbki...zadzwoń tam - tel.: 22 7713993 - to poważni ludzie.
BORLA Stainless Steel Cat-Back™System,M7 direct Flow Intercooler (DFIC2),M7 DFIC exit Scoop,M7 15% supercharger Pulley,ALTA intake System Cold Air,JCW front Strut brace,CUSCO rear Strut brace,EBC Brakes,ORCIARI bonnet vents scoops.
______
Saluti
ODPOWIEDZ