Z jaką siłą dokręcać koła stal - alu.

R50, R52 & R53

Moderatorzy: flapjck1, Drail

137jastr
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 263
Rejestracja: 10 sty 2009, 22:03
Posiadane auto: MCS R56
Lokalizacja: Warszawa

Z jaką siłą dokręcać koła stal - alu.

Post autor: 137jastr »

BORLA Stainless Steel Cat-Back™System,M7 direct Flow Intercooler (DFIC2),M7 DFIC exit Scoop,M7 15% supercharger Pulley,ALTA intake System Cold Air,JCW front Strut brace,CUSCO rear Strut brace,EBC Brakes,ORCIARI bonnet vents scoops.
______
Saluti
speedfight

Re: Z jaką siłą dokręcać koła stal - alu.

Post autor: speedfight »

ja dokręcam tak żeby nie odpadły:P
Awatar użytkownika
bob.dsk
Wiarus
Wiarus
Posty: 711
Rejestracja: 01 lis 2009, 13:31
Posiadane auto: A45 AMG
Lokalizacja: Gdynia/Toruń

Re: Z jaką siłą dokręcać koła stal - alu.

Post autor: bob.dsk »

Dokręcasz aż zaczyna stawiać opór i wtedy trzy razy z buta i jest ok! :mrgreen: :mrgreen:
RatinaZ

Re: Z jaką siłą dokręcać koła stal - alu.

Post autor: RatinaZ »

facepalm czego to ludzie nie wymyśla żeby zarobic....
Ciekawe ile takie profesjonalne dokręcanie kół kosztuje? :mrgreen:
Azrael

Re: Z jaką siłą dokręcać koła stal - alu.

Post autor: Azrael »

Koła powinny być bezwględnie dokręcane dynamometrem na właściwy moment. Mini ma śruby a nie szpilki więc jest to szczególnie ważne. Sam osobiście widziałem na żywo jak odpada koło z Mini.
137jastr
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 263
Rejestracja: 10 sty 2009, 22:03
Posiadane auto: MCS R56
Lokalizacja: Warszawa

Re: Z jaką siłą dokręcać koła stal - alu.

Post autor: 137jastr »

Azrael pisze:Koła powinny być bezwględnie dokręcane dynamometrem na właściwy moment. Mini ma śruby a nie szpilki więc jest to szczególnie ważne. Sam osobiście widziałem na żywo jak odpada koło z Mini.


100%
BORLA Stainless Steel Cat-Back™System,M7 direct Flow Intercooler (DFIC2),M7 DFIC exit Scoop,M7 15% supercharger Pulley,ALTA intake System Cold Air,JCW front Strut brace,CUSCO rear Strut brace,EBC Brakes,ORCIARI bonnet vents scoops.
______
Saluti
ja_ja

Re: Z jaką siłą dokręcać koła stal - alu.

Post autor: ja_ja »

RatinaZ pisze:facepalm czego to ludzie nie wymyśla żeby zarobic....
Ciekawe ile takie profesjonalne dokręcanie kół kosztuje? :mrgreen:

A czym się różni dokręcanie kół...od np. dokręcania koła zamachowego - jedynie Nm.
Azrael

Re: Z jaką siłą dokręcać koła stal - alu.

Post autor: Azrael »

Koło zamachowe też bym radził dokręcać na właściwy moment ;) Chyba że ktoś lubi mieć dziurę w aucie :D
137jastr
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 263
Rejestracja: 10 sty 2009, 22:03
Posiadane auto: MCS R56
Lokalizacja: Warszawa

Re: Z jaką siłą dokręcać koła stal - alu.

Post autor: 137jastr »

ja_ja pisze:
RatinaZ pisze:facepalm czego to ludzie nie wymyśla żeby zarobic....
Ciekawe ile takie profesjonalne dokręcanie kół kosztuje? :mrgreen:

A czym się różni dokręcanie kół...od np. dokręcania koła zamachowego - jedynie Nm.


stal. 110Nm,
alu. 90Nm,
świece 27Nm,
itd, itp..
BORLA Stainless Steel Cat-Back™System,M7 direct Flow Intercooler (DFIC2),M7 DFIC exit Scoop,M7 15% supercharger Pulley,ALTA intake System Cold Air,JCW front Strut brace,CUSCO rear Strut brace,EBC Brakes,ORCIARI bonnet vents scoops.
______
Saluti
ODPOWIEDZ