@1986ChelseaRHD
To o czym pisał Humin, a Potem jeszcze Marek to proza życia. To co się kryje pod lakierem to często masakra Poz tym wychodzi masa pierdół, których wcześniej się nie widzi i nie są to chromowane klamki, czy inne upiększacze. O nich na razie zapomnij. Skoro rozbierasz samochód, a potem chcesz go dłużej użytkować (kilka lat) to warto poświęcić więcej czasu i kasy na jego właściwe przygotowanie. Żebyś sobie potem nie pluł w brodę, że czegoś tam nie wymieniłeś kiedy była dobra okazja. Po prostu prędzej czy później oszczędności się mszczą na właścicielu.
@Saint: o klasycznym miniaku Witka wiedzą tylko najstarsi górale z tego forum ;D
@Witek: ale samochód Sainta RAZ widziałem! nawet nim brykał po torze . Twój to jak Potwór z Loch Ness albo Yeti. Tylko nieliczni widzieli, a inni nie wierzą, że zobaczą
Przygotowanie MINI do remontu kapitalnego
Moderator: flapjck1
- Saint
- Super użytkownik
- Posty: 1227
- Rejestracja: 04 sty 2005, 22:37
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: KR
- Kontakt:
Re: Przygotowanie MINI do remontu kapitalnego
@All: Ktoś mnie wywoływał do tablicy?
Witkowego miniaka widziałem, no a jak !
@Macko: Z tego co pamiętam, to mój miniak przewijał się przez kilka galerii na klubowej nawet.
Witkowego miniaka widziałem, no a jak !
@Macko: Z tego co pamiętam, to mój miniak przewijał się przez kilka galerii na klubowej nawet.
Zawodowy Szyderca
- minimaniak
- Klubowicz
- Posty: 1828
- Rejestracja: 05 sty 2005, 19:35
- Posiadane auto: Klasyki "Dziadek" 25LE, 35LE, 40LE, Cabriolet, Van,Kombi i parę innych
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: Przygotowanie MINI do remontu kapitalnego
Jednego i drugiego widziałem i to nie w jeziorze
Pozdrawiam Adam
TEL. 606-877-927
PIERWSZY W POLSCE SKLEP Z CZĘŚCIAMI DO MINI www.mini-land.pl
TEL. 606-877-927
PIERWSZY W POLSCE SKLEP Z CZĘŚCIAMI DO MINI www.mini-land.pl
Re: Przygotowanie MINI do remontu kapitalnego
Minęło już niemal pół roku od kiedy chelsea została rozebrana.
Dziś nadszedł czas na podsumowanie kosztów związanych z remontem.
Blacharka
wymiana obu progów, przedniego i tylnego mocowania zderzaków, podłoga bagażnika, obie przednie podłogi, panele A.
spawanie(frankenstein) obu drzwi (reperaturki nie zdały egzaminu), całego podszybia, wewnętrzne poszycie nadkoli przód i tył, słupek wzmacniający przy panelu A, przednia maska.
Lakierowanie
Szpachla żywicowa wszędzie gdzie blacharzowi nie udało sie wyciągnąć prostych/wypukłych profili, podszybie nadkola przód i tył, maska
podkład + Targa Red + klar całe auto, dach najjasniejszy odcień kremu z palety RAL
Zabezpieczenie antykorozyjne
Rustcheck od spodu i do profili zamkniętych/otwartych, oczyszczony i przemalowany przedni wózek, od wewnątrz wylewana masa bitumiczna na podłogę
Pozostaje już "tylko" układ napędowy, zawieszenie oraz tapicerka
Na dzień dzisiejszy auto pochłonęło 5.300 PLN
a to jeszcze nie koniec tak więc większość z was forumowiczów miało rację
Uwilebiam Dem*****ję.
Pozdrawiam!
Łukasz
Dziś nadszedł czas na podsumowanie kosztów związanych z remontem.
Blacharka
wymiana obu progów, przedniego i tylnego mocowania zderzaków, podłoga bagażnika, obie przednie podłogi, panele A.
spawanie(frankenstein) obu drzwi (reperaturki nie zdały egzaminu), całego podszybia, wewnętrzne poszycie nadkoli przód i tył, słupek wzmacniający przy panelu A, przednia maska.
Lakierowanie
Szpachla żywicowa wszędzie gdzie blacharzowi nie udało sie wyciągnąć prostych/wypukłych profili, podszybie nadkola przód i tył, maska
podkład + Targa Red + klar całe auto, dach najjasniejszy odcień kremu z palety RAL
Zabezpieczenie antykorozyjne
Rustcheck od spodu i do profili zamkniętych/otwartych, oczyszczony i przemalowany przedni wózek, od wewnątrz wylewana masa bitumiczna na podłogę
Pozostaje już "tylko" układ napędowy, zawieszenie oraz tapicerka
Na dzień dzisiejszy auto pochłonęło 5.300 PLN
a to jeszcze nie koniec tak więc większość z was forumowiczów miało rację
Uwilebiam Dem*****ję.
Pozdrawiam!
Łukasz
- flapjck1
- Maniak
- Posty: 8845
- Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
- Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
- Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
- Kontakt:
Re: Przygotowanie MINI do remontu kapitalnego
no niestety tak jest, nad czym wszyscy ubolewamy
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow