
Mam zamiar zamowic sobie motul 300V LE MANS 20w-60 bo jest u mnie po 20EUR za 2l banke.
Co o nim powiecie ?
A czy moze ktos dolewal Molyslip albo Ceramizera? moze to jest jakies wyjscie?
ps niedlugo synchronizatorow nie bedzie to i po klopocie

Moderator: flapjck1
90 tys km oznacza że do naprawy głównej albo przynajmniej dokładnego przeglądu stanu zespołu napędowego pozostało około 25-30 tys km. Jeżeli dotychczas cały czas silnik jeździł na oleju 10W40 to nie zmieniaj go na inny tylko zalej świeży o tej samych parametrach. Nie kombinuj z przejściem na pełen syntetyk. Prawdopodobnie niczego to nie poprawi bo i tak wkrótce zaczną się pojawiać pierwsze objawy zużycia silnika takie jak zwiększone zużycie oleju czy kopcenie z rury. Przynajmniej będziesz pewien że przyczyną jest przebieg silnika a nie zmiana oleju na inny.kamil_0793 pisze:Witam. Nie czytałem całego tematu i mam nadzieję, że nikt nie zadał wcześniej takiego pytania. Moje mini 1000 jeździ już prawie 90 000 km na oleju 10W40. Czy wymienić go na 20W50 pełen syntetyk, jak pisaliście wcześniej? Słyszałem, że jak się zmieni mineral na syntetyk to mogą się porobić nagary w cylindrach i będzie gorzej pracował silnik. Czy to prawda?
jakbyś wymienił na inny 20W50 to też by chodził ciszejadrianoscyganos pisze:Jestem po zmianie z Castrola Classic 20W50 na Millersa Mini 20W50. Silnik zaczął ciszej pracować i jest minimalna poprawa w elastyczności samochodu. Mogę go z czystym sumieniem polecićJA już tylko na tym bd jeździł