na wstepie witam wszystkich fanow miniaka Wiem ze temat ten sie niejednokrotnie przewijal przez forum ale nie odnalazlem w archiwum odp., ktora by mnie satysfakcjonowala A mianowicie jestem studentem dziennym i nie mam za bardzo czasu i mozliwosci zarobic wiecej pieniazkow.
Chodzi mi o samo utrzymanie tego auta!!!czy mini na wtrysku tez sie tak czesto psuja jak gaznikowe i czy naprawy sa duzo drozsze??
ktory rocznik lepiej?
Moderator: flapjck1
- flapjck1
- Maniak
- Posty: 8846
- Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
- Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
- Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
- Kontakt:
Re: ktory rocznik lepiej?
mini na wtrysku bazuje calkowicie na tym gaznikowym, dochodzi wtrysk jako kolejny awaryjny podzespol
ja na podstawie wlasnych doswiadczen jestem zwolennikiem gaznika jako znacznie prostszego do ogarniecia i duzo mniej awaryjnego, poza tym mini na wtrysku maja jeszcze gorsza ( tandetniejsza ) instalacje elektryczna niz mini przed 91'
generalnie lepiej kupic mini we wzglednie dobrym stanie blacharskim a o takie latwiej w rocznikach 86-89 ( lepsze jakosciowo blachy ) i powinno takie kosztowac bardziej umiarkowane pieniadze
ja na podstawie wlasnych doswiadczen jestem zwolennikiem gaznika jako znacznie prostszego do ogarniecia i duzo mniej awaryjnego, poza tym mini na wtrysku maja jeszcze gorsza ( tandetniejsza ) instalacje elektryczna niz mini przed 91'
generalnie lepiej kupic mini we wzglednie dobrym stanie blacharskim a o takie latwiej w rocznikach 86-89 ( lepsze jakosciowo blachy ) i powinno takie kosztowac bardziej umiarkowane pieniadze
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
Re: ktory rocznik lepiej?
ok to jedna sprawa juz wyjasniona,czytalem w archiwum ze najwazniejsza jest podloga i czesto zdarza sie korozja nadkoli jak i spodu drzwi. Na co jeszcze warto zwrocic uwage z tych najwazniejszych rzeczy?
Po drugie ile placicie za ubezbieczenie takiego cacka,czyli ile za OC i ile za AC no i w jakich firmach?
Troche was pomecze
Po drugie ile placicie za ubezbieczenie takiego cacka,czyli ile za OC i ile za AC no i w jakich firmach?
Troche was pomecze
- flapjck1
- Maniak
- Posty: 8846
- Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
- Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
- Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
- Kontakt:
Re: ktory rocznik lepiej?
ja za OC z 50 % znizek place ok. 500 pln ( okolice warszawy ) silnik 1275ccm w samopomocy hdi
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
Re: ktory rocznik lepiej?
flapjck1 pisze:ja za OC z 50 % znizek place ok. 500 pln ( okolice warszawy ) silnik 1275ccm w samopomocy hdi
to nie jest zle ja mam UNO 1.0 ubezpieczone tez w samopomocy i place z taka sama znizka 350zl za rok.Myslalem ze bedzie gorzej
jeszcze jedno-w archiwum czesc osob mowi ze 1.3 jest bardziej awaryjny od "tysiaczka" czy to prawda,czy faktycznie koszt utrzymania jest wiekszy(chodzi mi o naprawy i czestotliwosc tych napraw)?
- flapjck1
- Maniak
- Posty: 8846
- Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
- Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
- Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
- Kontakt:
Re: ktory rocznik lepiej?
ta zwiekszona awaryjnosc wynika z tego ze ta sama skrzynia obsluguje mocniejszy silnik i po prostu przeniesienie napedu ( sprzeglo skrzynia DYFER przeguby ) nie wytrzymuja rownie duzych przebiegow
zwlaszcza przy agresywnej jezdzie
zwlaszcza przy agresywnej jezdzie
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow