Mam problem z gruszkami, ale inny niż większość użytkowników miniaczków Mianowice nie to, że padły, ale są za wysokie, więc ile mniej więcej zajmie im lekkie ubicie się. Nie były to nówki tylko przełożone z tylnego wózka (ok. 86mm). Ale i tak między oponę, a błotnik mogę wcisnąć zaciśnietą pięść i jeszcze zostaje 2-3cm luzu. Jakieś ciekawe pomysły lub rozwiązania??
Pozdrawiam
Gruszki zawieszenia
Moderator: flapjck1
- Sadam
- Maniak
- Posty: 2671
- Rejestracja: 19 kwie 2005, 10:22
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Gruszki zawieszenia
www.minicentrum.pl - Sklep internetowy
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas
- flapjck1
- Maniak
- Posty: 8846
- Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
- Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
- Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
- Kontakt:
Re: Gruszki zawieszenia
regulatory albo kielichy nizsze ale ja bym nie ruszal, 500 km i siada same
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
- Sadam
- Maniak
- Posty: 2671
- Rejestracja: 19 kwie 2005, 10:22
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: Gruszki zawieszenia
regulatory są skręcone do oporu i same w sobie są niższe od kielichów o jakieś 3-5mm jak już wyjadę na drogi to zaczne ubijać we Wrocławiu nie powinno być trudno.
Dzięki flap
Pozdrawiam
Dzięki flap
Pozdrawiam
www.minicentrum.pl - Sklep internetowy
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas