AleXander pisze:bob.dsk pisze:Moja rada jest taka. W moim starym r53 miałem zamontowany filtr stożkowy. Wygląda to następująco.
Rozbierasz na dwie części obudowe filtra. Górna wywalasz i robisz sobie samemu np z ładnej blachy np: kwasiaka albo alu ladnie pospawanej, oczywiscie dopasowanej tak aby zmieścił się filtr. Robisz otwór żeby doprowadzić dolot i wszystko gra
Jak znajde zdjęcie silnika swojego starego Cooper S to wstawię
Mam nadzieję że chociaż troszkę pomogłem.
tu jest mowa o R50... tam jest odrobinę inaczej z miejscem i możliwościami. Ale zawsze lepiej wstawić filtr w puszkę bo przynajmniej trochę jest izolowany od ciepełka kolektorowego
jeszcze do tego w R53 można zrobić Cowl-Mod i jest w ogóle chłodno i głośno
Wiem wiem ze to R50 jednak można coś na tej podstawie pokombinować żeby wsadzić w obudowę. Dość prosta sprawa.