Witam! Mam pytanko po jakim przebiegu trzeba wymienic kable zaplonowe
Oraz jakie kable polecacie do mcs 2006r R53 i czy trzeba wymienic cos jeszcze oprocz kabli i swiec
R53 spadające obroty
Re: R53 spadające obroty
ja wymieniłem wszystko na raz: kable + świece + cewkę i problem spadających obrotów i jazdy na 3 garach minął jak ręką odjął... nie wiem czy winne były same kable, a może cewka - przebieg w granicach 110kkm na blacie i jestem pewien, że od nowości wszystko było nieruszane (poza świecami, które zmieniłem pół roku temu razem z kółkiem).
- pididi
- Super użytkownik
- Posty: 1112
- Rejestracja: 19 cze 2008, 20:39
- Posiadane auto: Clubman JCW LCI
- Lokalizacja: Poznań
Re: R53 spadające obroty
Wcześniej w temacie było o wymianie wkładu filtra paliwa, więc napiszę tu
Dostałęm filtr i oringi, ale na obu jest napis "DIESEL ONLY". Numer części się zgadza, w 3 sprowadzonych zestawach dla esek są uszczelki z tym napisem. W tej, którą zdemontowałem z auta napisu nie ma. Zgooglowałem problem i ponoć mamy 50% szans na dostanie tego typu uszczelki - trochę fail.
Na forach sugerują, żeby zakładać - po roku, dwóch od wymiany nie ma żadnych złych objawów. Jak myślicie?
Dostałęm filtr i oringi, ale na obu jest napis "DIESEL ONLY". Numer części się zgadza, w 3 sprowadzonych zestawach dla esek są uszczelki z tym napisem. W tej, którą zdemontowałem z auta napisu nie ma. Zgooglowałem problem i ponoć mamy 50% szans na dostanie tego typu uszczelki - trochę fail.
Na forach sugerują, żeby zakładać - po roku, dwóch od wymiany nie ma żadnych złych objawów. Jak myślicie?
static