Przeróbka anglika na europejczyka
Przeróbka anglika na europejczyka
Koledzy potrzebuje przerobic mojego Coopera 117KM na Coopera S. Mam okazje kupic za dobre pieniadze anglika Eske po malym wypadku. Moj juz jest troszke zmeczony i mailbym problem ze sprzedaza jego, a nie chce nikomu wciskac auta w ktore trzeba duzo inwestowac. Natomiast pomyslalem sobie zeby wszelkie potrzebne klamoty przelozyc z mojego zwyklago Coopera do tego anglika. Teraz nasuwa mi sie pytanie jak wyglada kwestia przekladki. Czy te kalmoty ktore mam ze swojego starego wystacza do Eski czy trzeba bedzie cos dokupic, typu nowa instalacja z europejczyka, czy komputer... I czy same przerobki grodzi to jakis wiekszy czy mniejszy problem. Pozdrawiam wszytskich Klubowiczow i prosze o jakas konkretna pomoc.
Re: Przeróbka anglika na europejczyka
Kolego z przekładką to jest tak że puki nie zaczniesz to wszystkiego się nie dowiesz
Co do samej przekładki rożnie to bywa, najłatwiej jest ja dokonać w samochodach z koncernu VAG, najtrudniej jest z JDM często bywa tak że dany model nigdy nie występował w specyfikacji lewostronnej,a jeśli już był to Japończycy uwielbiają stosować rożne grodzie w zależności od umieszczenia kierownicy.
Ale wracając do MINI, poprzeglądaj manuale i zdjęcia porównaj jak wygląda płyta grodziowa w LHD i RHD. Jest to podstaowe zadanie w celu oszacowania czy cała operacja jest opłacalna. Dodatkowy problem, jeśli przekładka będzie robiona do anglika, to konieczne będzie wyrobienie nowej tabliczki znamionowej. Niestety w polskich realiach jest to strasznie czasochłonny proces a i też kosztuje.
Za dużo nie pomogłem, ale ma nadziej ze rozjaśniłem trochę sytuację
Co do samej przekładki rożnie to bywa, najłatwiej jest ja dokonać w samochodach z koncernu VAG, najtrudniej jest z JDM często bywa tak że dany model nigdy nie występował w specyfikacji lewostronnej,a jeśli już był to Japończycy uwielbiają stosować rożne grodzie w zależności od umieszczenia kierownicy.
Ale wracając do MINI, poprzeglądaj manuale i zdjęcia porównaj jak wygląda płyta grodziowa w LHD i RHD. Jest to podstaowe zadanie w celu oszacowania czy cała operacja jest opłacalna. Dodatkowy problem, jeśli przekładka będzie robiona do anglika, to konieczne będzie wyrobienie nowej tabliczki znamionowej. Niestety w polskich realiach jest to strasznie czasochłonny proces a i też kosztuje.
Za dużo nie pomogłem, ale ma nadziej ze rozjaśniłem trochę sytuację
FLUSHSTYLE PL- FORM OVER FUNCTION
HELLAFAIL, HELLAFLUSH, PADDIFLUSH, SLAMMED, STANCE
HELLAFAIL, HELLAFLUSH, PADDIFLUSH, SLAMMED, STANCE
Re: Przeróbka anglika na europejczyka
Dziekuje serdecznie kolego za kilka slow A mozesz mi wyjasnic co to sa te VAG i JDM ?? Jestem kompletnie zielony z tymi skrótami No i wlasnie sie pojawia pytanie czy lepiej przerzucic klamoty z mojego Mini do anglika, czy z anglika do mojeg Mini
- flapjck1
- Maniak
- Posty: 8845
- Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
- Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
- Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
- Kontakt:
Re: Przeróbka anglika na europejczyka
vag - grupa volkswagen
jdm - ogolnie pojete "japonce"
jdm - ogolnie pojete "japonce"
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
Re: Przeróbka anglika na europejczyka
A te skroty LHD i RHD co oznaczaja ?? I dziekuje kolego za wyjasnienie...MOze Ty pomozesz mi w moich przemysleniach co do modyfikacji Coopera ??
Re: Przeróbka anglika na europejczyka
PiotrGdansk pisze:A te skroty LHD i RHD co oznaczaja ?? I dziekuje kolego za wyjasnienie...MOze Ty pomozesz mi w moich przemysleniach co do modyfikacji Coopera ??
LHD - w skrocie kierownica po lewej, analogicznie RHD po prawej.
Co do przekladki, latwiej i proscie bedzie przelozyc silnik z anglika do twojego Mini. Nie bedziesz musial walczyc z wiazka silnika, poduszkami, klimatyzacja, nagrzewnica, lampami itd.
FLUSHSTYLE PL- FORM OVER FUNCTION
HELLAFAIL, HELLAFLUSH, PADDIFLUSH, SLAMMED, STANCE
HELLAFAIL, HELLAFLUSH, PADDIFLUSH, SLAMMED, STANCE
Re: Przeróbka anglika na europejczyka
Zoy, a mozesz podac mi jakis numer gg lub telefonu do Ciebie ?? bo jesli masz jakies wieksze pojecie niz ja to chetnie zadam Ci kilka pytan co do przekladki do mojego Coopera. Dodam tylko ze moja juz ma maske od S, hamulce i wydech od S. Nie wiem czy ew komputer od anglika bedzie gral w europejskiej wersji....?? Rozmawialem z kolesiem z warsztatu,ale jak zyje to nie przekladal takiego Mini wiec wiadomosci mam ograniczone
Re: Przeróbka anglika na europejczyka
Koledzy moze jeszce jakies podpowiedzi mi podrzucicie ?? Jak macie wiedze na ten temat to prosze o pomoc i podzielenie sie informacjami..
Re: Przeróbka anglika na europejczyka
mialem kilka anglikow i przerobka takiego auta jest bardzo ciezka,asymetryczna sciana grodziowa,wiazka.
Zdecydowanie nie polecam,lepiej wlozyc silnik z anglika do eu
Zdecydowanie nie polecam,lepiej wlozyc silnik z anglika do eu
Re: Przeróbka anglika na europejczyka
alan pisze:mialem kilka anglikow i przerobka takiego auta jest bardzo ciezka,asymetryczna sciana grodziowa,wiazka.
Zdecydowanie nie polecam,lepiej wlozyc silnik z anglika do eu
Kolego, a czy komputer i cala wiazka z anglika bedzie pasowala do europejczyka ??