witam
Ja mam mini 1,3 spi 63KM, i w miescie na krótkich dystansach z ciężką nogą autko pali ok 8-9l w lecie, a w zimie ok10l, natomiast na trasie autko ok 6,5l. Teraz na odcinku kraków-kielce-rajd-kielce-kraków spalił mi średnio 7,4l a na trasie jechałem z prędkościami między 110-140km/h. Reasumując - średnie zużycie paliwa wychodzi mi ok 8,2 na 100 km w całym przekroju rocznym.
A jeśli chodzi o silnik, to ja bym Ci polecał 1,3 spi w wersji 53KM zużycie paliwa bliskie litrówce (około 6-7l w mieście, trasa 5l), a moc jednak wyższa.
Pozdrawiam Marcin
Różnica pomiedzy silnikami 900 i 1000 a 1300 na wtrysku
Moderator: flapjck1
Re: Różnica pomiedzy silnikami 900 i 1000 a 1300 na wtrysku
HEJ WAM:) Kalal1 też uważam że do samochoód trzeba mieć szczęście aby dobrze trafić i nei miec z nim kłopotów + spalanie w okolicach 6l jesli chodzi o koła 13 cali nawet o takich nei mysle bo sam Mini mi wystarczy nawet na 10 tkach żeby jak to nazwałes "przycynic":D Jak narazie nadal szukam ale widze ze należało by sie rozgladac za silnikiem 1300 lub dobra 1000:) Tylko gdzie ja tkaie cudo znajde w przystepnej dla mnei cenie:<
POZDRAWIAM MICHA?
POZDRAWIAM MICHA?
- rogal
- Super użytkownik
- Posty: 1069
- Rejestracja: 05 sty 2005, 15:10
- Posiadane auto: 6 x MINI
- Lokalizacja: EŁK
- Kontakt:
Re: Różnica pomiedzy silnikami 900 i 1000 a 1300 na wtrysku
Jeździłem na wszystkich rozmiarach kół i 10" są jak dla mnie najlepsze. Zawieszenie jest najbardziej żywotne, komfort znośny. Natomiast dosiadając 13" 195/45 R13 ... sami wiecie, wielokliny w piastach same się frezowały. Wiadomo że Mini z silnikiem 1,3 jest z miejsca droższe o "kilka " stówek, wiec jeśli się ma ograniczone środki finansowe proponował bym poszukać "zadbanej" litrówki. A tyśiączka HLE to ciekawy pomysł.
pozdrawiam
Rogal
tel. 695 455 231
---------------------------
Wszystko dla Mini .
http://www.englishcars.pl
Rogal
tel. 695 455 231
---------------------------
Wszystko dla Mini .
http://www.englishcars.pl
Re: Różnica pomiedzy silnikami 900 i 1000 a 1300 na wtrysku
Nie do końca na temat,ale bardzo proszę o podpowiedz jaka i czy jest różnica w układzie tłokowo-korbowym silników 998 999 1000 , takie oznaczenia pojemności napotkałem w sieci i nie do końca wiem czy to te same silniki?Czy po nr silnika można stwierdzić jego pojemność? A przy okazji czy głowica z 850 pasuje do 1000?
- minimaniak
- Klubowicz
- Posty: 1828
- Rejestracja: 05 sty 2005, 19:35
- Posiadane auto: Klasyki "Dziadek" 25LE, 35LE, 40LE, Cabriolet, Van,Kombi i parę innych
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: Różnica pomiedzy silnikami 900 i 1000 a 1300 na wtrysku
Pierwsze symbole z "blaszek" - numerów silnika
85 - 850
99 - 1000
10 - 1100
12 - 1300
85 - 850
99 - 1000
10 - 1100
12 - 1300
Pozdrawiam Adam
TEL. 606-877-927
PIERWSZY W POLSCE SKLEP Z CZĘŚCIAMI DO MINI www.mini-land.pl
TEL. 606-877-927
PIERWSZY W POLSCE SKLEP Z CZĘŚCIAMI DO MINI www.mini-land.pl
Re: Różnica pomiedzy silnikami 900 i 1000 a 1300 na wtrysku
Z tego wynika że 998,999,1000 to ten sam silnik? A co z tą głowicą uszczelka jest taka sama ,ale niewiem jak zawory.
- Sadam
- Maniak
- Posty: 2671
- Rejestracja: 19 kwie 2005, 10:22
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: Różnica pomiedzy silnikami 900 i 1000 a 1300 na wtrysku
zawór wylotowy jest taki sam w obu silnikach.
jeśli chodzi o dolotowy to w silnikach A jest on taki sam dla 848ccm i 998ccm (27,9mm)
za to w A+ 998ccm dolotowe mają już 28,1mm
Dane podawane za Haynes Repair Manual i katalogiem Limory
jeśli chodzi o dolotowy to w silnikach A jest on taki sam dla 848ccm i 998ccm (27,9mm)
za to w A+ 998ccm dolotowe mają już 28,1mm
Dane podawane za Haynes Repair Manual i katalogiem Limory
www.minicentrum.pl - Sklep internetowy
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas